ΣΗΜΑΤΑ 2014

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Mεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας PLAY

07 Ιούλιος 2014 22:57:11 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Mεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων αναδείχτηκε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας PLAY, συμφερόντων του Πάνου Γερμανού, στη φετινή...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time07 Ιούλιος 2014 22:57:11


Ads

Τρία νέα σήματα ποιότητας για τα αγροτικά προϊόντα καθιέρωσε η ΕΕ

06 Μάϊος 2014 19:22:23 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Συγκριτικό πλεονέκτημα για χώρες σαν την Ελλάδα αποτελεί η καθιέρωση από του χρόνου στην Ευρωπαϊκή Ενωση τριών νέων σημάτων για την ποιότητα...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Μάϊος 2014 19:22:23


Εχασαν τα σήματα, στέλνουν υποβρύχιο

15 Απρίλιος 2014 09:22:46 Διεθνή | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Οι ομάδες που ερευνούν για το αγνοούμενο Μπόινγκ των Μαλαισιανών Αερογραμμών θα στείλουν πρώτη φο...

Vice Διεθνή Time15 Απρίλιος 2014 09:22:46


Ο αυστραλός πρωθυπουργός είναι βέβαιος ότι τα σήματα που λαμβάνουν είναι από το χαμένο Boieng

11 Απρίλιος 2014 09:53:33 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Την πεποίθηση ότι τα σήματα που λαμβάνουν τα ειδικά σκάφη από τα βάθη του Ινδικού προέρχονται από τα μαύρα κουτιά του χαμένου Boeing εξέφρασε...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time11 Απρίλιος 2014 09:53:33


Περιορίστηκε η περιοχή ερευνών για την πτήση ΜΗ370 μετά τα δύο νέα σήματα

09 Απρίλιος 2014 16:15:24 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Η περιοχή έρευνας για το εξαφανισμένο αεροσκάφος της Malaysia Airlines περιορίστηκε δραστικά, μετά τα δύο νέα σήματα που εντόπισαν ειδικά εξοπλισμένα...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Απρίλιος 2014 16:15:24


Δύο νέα νέα ηχητικά σήματα στο επίκεντρο των ερευνών για το αγνοούμενο Boeing

09 Απρίλιος 2014 07:55:34 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Αυστραλοί αξιωματούχοι ανακοίνωσαν σήμερα, Τετάρτη  ότι εντοπίστηκαν δύο νέα ηχητικά σήματα που μπορεί να προέρχονται από το μαύρο κουτί...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Απρίλιος 2014 07:55:34


Ηχητικά σήματα «άκουσε» πλοίο

07 Απρίλιος 2014 09:48:41 Διεθνή | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Σε τρία ακουστικά σήματα, που «άκουσε» κινεζικό πλοίο, σε περιοχή του νοτίου Ινδικού έχουν εναποθ...

Vice Διεθνή Time07 Απρίλιος 2014 09:48:41


Συναγερμός για το γάλα μετά τα σήματα... Μορς του Χατζηδάκη

30 Μάρτιος 2014 16:56:47 Πολιτική | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Αιφνιδίασε την κυβέρνηση το τελεσίγραφο του εκπροσώπου της Κομισιόν και μέλους της τρόικας Ματίας...

Vice Πολιτική Time30 Μάρτιος 2014 16:56:47


Πτήση ΜΗ370: Ξεχειλίζει η οργή των συγγενών για την τραγωδία - Νέα στοιχεία στις έρευνες

25 Μάρτιος 2014 12:16:25 e-Typos - Ειδήσεις

Ανανέωση 12.59 Τα στοιχεία που ελήφθησαν από δορυφόρους και επιβεβαίωσαν ότι το Μπόινγκ 777 των αερογραμμών της Μαλαισίας συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό περιλάμβαναν και ένα τελευταίο ηλεκτρονικό σήμα το οποίο είναι ακόμη υπό διερεύνηση, αποκάλυψε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Χισαμουντίν Χουσέιν. "Υπάρχουν ενδείξεις για μια μερική επικοινωνία μεταξύ του αεροσκάφους και ενός επίγειου σταθμού στις 00.19 (GMT) είπε ο Χουσέιν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. "Επί του παρόντος δεν κατανοούμε τη μετάδοση του σήματος" το οποίο εξετάζεται ακόμη, τόνισε. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι η έρευνα για τον εντοπισμό του αεροσκάφους θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στο νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού. Η περιοχή της έρευνας έχει περιοριστεί σε μια έκταση 469.407 τετραγωνικών ναυτικών μιλίων, από τα 2,24 εκατομμύρια τετραγωνικά μίλια που περιλάμβανε έως τώρα. "Η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο βόρειο αεροδιάδρομο έχει ανασταλεί. Σταματήσαμε επίσης την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο βόρειο τμήμα του νότιου αεροδιαδρόμου, κοντά στην Ινδονησία", πρόσθεσε. Η αμερικανική συσκευή εντοπισμού που θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανεύρεση των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους αναμένεται να φτάσει στην περιοχή των ερευνών στις 5 Απριλίου, σύμφωνα πάντα με τον Χουσέιν. Αύριο Τετάρτη θα βρίσκεται στο Περθ της Αυστραλίας και θα τοποθετηθεί σε ένα αυστραλιανό πλοίο το οποίο θα καταπλεύσει στο λιμάνι την Παρασκευή. "Το πλοίο Ocean Shield, εφοδιασμένο με το Towed Pinger Locater αναμένεται να φτάσει στην περιοχή των ερευνών στις 5 Απριλίου", κατέληξε. Τα μαύρα κουτιά του Μπόινγκ 777 εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να εκπέμπουν σήμα για άλλες δύο ημέρες, οπότε θα εξαντληθεί η μπαταρία τους Νωρίτερα σήμερα Δεκάδες οργισμένοι συγγενείς των κινέζων επιβατών της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines συγκρούστηκαν σήμερα με την αστυνομία έξω από την πρεσβεία της Μαλαισίας στο Πεκίνο, την ώρα που πραγματοποιούσαν διαμαρτυρία ζητώντας από την κυβέρνηση της Κουάλα Λουμπούρ εξηγήσεις για το δυστύχημα.   Οι συγγενείς έριξαν μπουκάλια νερού εναντίον των αστυνομικών, οι οποίοι είχαν σχηματίσει μια ανθρώπινη αλυσίδα μπροστά από την πύλη της πρεσβείας. Πολλοί από τους διαδηλωτές απωθήθηκαν, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες, ενώ μια γυναίκα που έχασε τις αισθήσεις της απομακρύνθηκε από το σημείο με φορείο. Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Malaysia Airlines εξέφρασε «τεράστια θλίψη» για τους επιβάτες του αγνοούμενου Boeing 777.   «Όλοι αισθανόμαστε τεράστια θλίψη και πόνο», δήλωσε ο Άχμαντ Τζαουχάρι Γιαχία στους δημοσιογράφους μία ημέρα αφού ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας Νατζίμπ Ραζάκ ανακοίνωσε ότι οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το Μπόινγκ, που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου, συνετρίβη στη θάλασσα και οι 239 επιβαίνοντες είναι νεκροί.   Ο Γιαχία σημείωσε ότι η αεροπορική εταιρεία έχει προσλάβει περισσότερους από 700 συμβούλους για να προσφέρουν υποστήριξη στους περισσότερους από 900 συγγενείς των επιβαινόντων της πτήσης MH370 που αναχώρησε από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο. Πολλοί από τους συμβούλους έχουν σταλεί στο Πεκίνο, καθώς η πλειονότητα των επιβατών ήταν Κινέζοι, την ώρα που συγγενείς τους πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί διαμαρτυρία μπροστά από την πρεσβεία της Μαλαισίας.   Εξάλλου η Malaysia Airlines έχει προσφέρει αρχική οικονομική βοήθεια ύψους 5.000 δολαρίων ανά επιβάτη, ενώ αναμένεται να δοθεί και επιπλέον βοήθεια, επεσήμανε ο Γιαχία.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time25 Μάρτιος 2014 12:16:25


Πτήση MH370: Μία εβδομάδα μετά κανείς δεν έχει ιδέα για το που και πως χάθηκε το Β777 της Malaysia

15 Μάρτιος 2014 03:19:49 e-Typos - Ειδήσεις

Ανανέωση Σάββατο 15 Μαρτίου 2014, 04.12 Η ανάλυση των ηλεκτρονικών δεδομένων σχετικά με το Boeing 777 της Malaysia Airlines, που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πριν από μία εβδομάδα λίγο μετά την απογείωσή του από τον αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία έδειξε ότι το αεροσκάφος μπορεί να ξέμεινε από καύσιμα και να συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, αφού πέταξε εκατοντάδες μίλια εκτός πορείας, ανάφερε μια πηγή εξοικειωμένη με τις επίσημες εκτιμήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών. Η πηγή, που είναι κοντά στα δεδομένα που λαμβάνει η κυβέρνηση των ΗΠΑ από την έρευνα για την εξαφάνιση του αεροπλάνου της Malaysia Airlines, ανέφερε επίσης ότι είναι λιγότερο πιθανό το ενδεχόμενο, το αεροπλάνο να πέταξε προς την Ινδία. Τα στοιχεία των ηλεκτρονικών δεδομένων προκύπτουν από τους παλμούς που στέλνονται από τα αεροπλάνα στους δορυφόρους. Τα στοιχεία της ηλεκτρονικής ανάλυσης εξετάστηκαν δύο φορές επειδή υπήρχαν ασάφειες, δήλωσε η ίδια πηγή, αναφέροντας όμως ότι η ανάλυση προσφέρει τις πρώτες πραγματικές ενδείξεις ως προς την τύχη της πτήσης MH370, για την οποία αξιωματούχοι πιστεύουν ότι σκόπιμα εκτράπηκε της προγραμματισμένης πορείας της από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο. Εν τω μεταξύ όπως έγραψε η εφημερίδα New York Times το αεροσκάφος άλλαξε αρκετές φορές κατεύθυνση και υψόμετρο αφού είχε χαθεί η επαφή του με τον πύργο ελέγχου. Η αμερικανική εφημερίδα, επικαλούμενη πηγές προσκείμενες στην έρευνα, ανέφερε ότι το αεροσκάφος αρχικά ανέβηκε στα 45.000 πόδια, πολύ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για πτήση ενός Boeing 777. Όπως καταγράφηκε από τα σήματα των στρατιωτικών ραντάρ της Μαλαισίας στη συνέχεια το αεροπλάνο κατέβηκε σε υψόμετρο 23.000 ποδιών, κατά την προσέγγιση του στο πυκνοκατοικημένο νησί Πενάγκ της Μαλαισίας. Κατόπιν το αεροσκάφος πήγε στα νότιο- δυτικά ανέκτησε υψόμετρο και άλλαξε πορεία προς τα βόρεια - δυτικά προς τον Ινδικό Ωκεανό. Νωρίτερα χθες Παρασκευή 14 Μαρτίου Τα δεδομένα που καταγράφηκαν από τα στρατιωτικά ραντάρ καταδεικνύουν ότι το αγνοούμενο επί σχεδόν μία εβδομάδα αεροσκάφος της Malaysia Airlines κατευθύνθηκε σκοπίμως κατά μήκος των ακτών της Μαλαϊκής Χερσονήσου προς τα νησιά Ανταμάν, είπαν σήμερα αποκλειστικά στο Ρόιτερς πηγές ενήμερες για τις έρευνες. Σύμφωνα με δύο πηγές, ένα άγνωστο αεροσκάφος, που οι αρχές εκτιμούν ότι ήταν το αγνοούμενο Boeing, ακολουθούσε μία πορεία μεταξύ ενδεικτικών σημείων διαδρομής --γεγονός που δείχνει ότι ο χειριστής του τη δεδομένη στιγμή ήταν κάποιος που διέθετε την απαραίτητη εκπαίδευση-- όταν εντοπίστηκε για τελευταία φορά το στίγμα του από το στρατιωτικό ραντάρ στα ανοιχτά των βορειοδυτικών ακτών της χώρας. Σύμφωνα με το τελευταίο στίγμα του που κατέγραψε το στρατιωτικό ραντάρ, το Boeing κατευθυνόταν προς τα Νησιά Ανταμάν της Ινδίας, ένα νησιωτικό σύμπλεγμα μεταξύ της Θάλασσας του Ανταμάν και του Κόλπου της Βεγγάλης, είπαν οι πηγές αυτές. Ως ενδεικτικά σημεία διαδρομής ορίζονται οι γεωγραφικές θέσεις, που συντάσσονται υπολογίζοντας το γεωγραφικό μήκος και το γεωγραφικό πλάτος, και βοηθούν τους πιλότους να οδηγούν το αεροσκάφος κατά μήκος δεδομένων αεροδιαδρόμων. Εξάλλου, πριν από λίγο, ανώτατος αξιωματούχος της Μαλαισιανής κυβέρνησης ανακοίνωσε ότι η Κουάλα Λουμπούρ συνεργάζεται με τις αμερικανικές αρχές για να διακριβωθεί αν υπάρχουν πληροφορίες από δορυφόρους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εντοπισμό του Boeing. ​ ​

Vice Όλες οι ειδήσεις Time15 Μάρτιος 2014 03:19:49


Κ. Χατζηδάκης: Προ των πυλών η καθιέρωση του "Ελληνικού Σήματος"

13 Μάρτιος 2014 15:38:22 e-Typos - Ειδήσεις

Τρεις εναλλακτικές προτάσεις για το «Ελληνικό Σήμα» που θα φέρουν ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, παρουσιάστηκαν σήμερα από τον υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κ. Χατζηδάκη και τον υφυπουργό Αθ. Σκορδά. Ένα καραβάκι, μια καρδούλα ή ένας κίονας είναι τα σχέδια που τίθενται για 15 μέρες σε δημόσια διαβούλευση σε ειδική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης. Στόχος είναι, μέσα σε έναν μήνα να έχει οριστικοποιηθεί και το λεκτικό σήμα ώστε από τον Μάιο οι εταιρείες που θέλουν να λάβουν το σήμα να μπορούν να υποβάλουν τον σχετικό φάκελο πιστοποίησης και να προχωρούν τη διαδικασία αδειοδότησης. Οι επιχειρήσεις ανάλογα με τον φορέα απονομής του σήματος θα πληρώνουν κάποιο αντίτιμο ή όχι. Όπως εξήγησε ο πρόεδρος της επιτροπής σήματος και γενικός γραμματέας Εμπορίου Στ. Κομνηνός, σε ό,τι αφορά στα αλκοολούχα ποτά δεν υπάρχει επιβάρυνση από τον φορέα πιστοποίησης που είναι το Γενικό Χημείο του Κράτους αλλά προβλέπεται ετήσια ανανέωση, ενώ για τα γαλακτοκομικά είδη προβλέπεται η καταβολή 50 ευρώ ανά κωδικό λόγω του κόστους ελέγχου και πιστοποίησης της διαδικασίας από τον ΕΛΟΓΑΚ. Ο νικητής του σήματος θα λάβει ένα τιμητικό ποσό ως έπαθλο (5.000 ευρώ). «Δεν είμαστε σοβιετικού τύπου κυβέρνηση. Ο επιχειρηματίας μπορεί να δημιουργήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν για μια αγορά και ο καταναλωτής να διαλέξει μέσα από τον ανταγωνισμό. Η προέλευση είναι ένας παράγοντας και όποιος θέλει να πάρει ένα ελληνικό προϊόν, του δίνουμε την πιστοποίηση που απαιτείται», είπε ο υπουργός. Έχουν ολοκληρωθεί οι κανονισμοί για τα αλκοολούχα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και ακολουθούν οι κανονισμοί για το ελαιόλαδο, το μέλι και το κρασί, όσπρια ζυμαρικά και άλλα. Όπως είπε ο κ. Σκορδάς, «το σήμα θα αποτελέσει όπλο ενθάρρυνσης της εγχώριας παραγωγής και θα βοηθήσει να σταματήσει η νοοτροπία του χύμα και του ανώνυμου». Σε ερώτηση δημοσιογράφων για τις συνομιλίες με την τρόικα ο υπουργός σχολίασε: «Θα πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή και αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαστε σε επαφή με τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση και στις διαπραγματεύσεις. Όλα είναι σε συνεννόηση με τον πρωθυπουργό εκφράζοντας τις κυβερνητικές θέσεις». Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές που προτείνει ο ΟΟΣΑ για το φρέσκο γάλα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν έχει καταλήξει ακόμη σε συμφωνία η κυβέρνηση αλλά φαίνεται ότι για τα προϊόντα χαμηλής παστερίωσης διατηρείται το δικαίωμα αναφοράς της λέξης «φρέσκο». Για την απεργία των φαρμακοποιών ο κ. Χατζηδάκης δεν έκανε σχόλιο. Νωρίτερα, ο υπουργός συναντήθηκε με εκπροσώπους των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τους ενημέρωσε για τις συνομιλίες που έχει η κυβέρνηση με τους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time13 Μάρτιος 2014 15:38:22


Επιστρέφουν στην Ελλάδα τα καταστήματα ηλεκτρικών Expert

19 Φεβρουάριος 2014 14:55:20 e-Typos - Ειδήσεις

Την επιστροφή στην ελληνική αγορά από την 1η Ιανουαρίου 2014 ανακοίνωσε ο ευρωπαϊκός όμιλος ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Expert, στο πλαίσιο της τροχιάς ανάπτυξής του σε όλη την Ευρώπη. Η νέα οργάνωση Expert στην Ελλάδα αποτελεί επιχειρηματική πρωτοβουλία 10 πρώην ιδιοκτητών καταστημάτων Expert, οι οποίοι, έχοντας σήμερα ενώσει τις δυνάμεις τους, ίδρυσαν την Εμποροβιομηχανική ΑΕΒΕ. Όπως αναφέρθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για το νέο σχήμα οργάνωσης και λειτουργίας των καταστημάτων και την πολιτική ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, η νέα εταιρεία ενσωματώθηκε στον όμιλο Expert στις αρχές της χρονιάς ως αντιπρόσωπος επίσημης δικαιόχρησης (licensing partner) για την Ελλάδα. Η νεοσυσταθείσα εταιρεία θα υποστηρίξει δίκτυο καταστημάτων με τη μορφή franchise, με σκοπό την ανάπτυξη του σήματος Expert πανελλαδικά μέσα από μία κοινή εταιρική κουλτούρα. Σε πρώτη φάση, λειτουργούν στην ελληνική αγορά 14 καταστήματα expert (επτά στην Αθήνα και από ένα σε Αλιβέρι, Κέρκυρα, Νάξο, Πάρο, Ρόδο, Χαλκίδα και Χανιά), ενώ στους μεσοπρόθεσμους στόχους είναι η ανάπτυξη του δικτύου, μέχρι το τέλος του 2014, με την προσθήκη 15- 20 καταστημάτων franchise. Επίσης, στους στόχους είναι η λειτουργία κεντρικής τιμολόγησης και κεντρικού συστήματος πληρωμών, το 2015, ενώ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του προέδρου της Εμποροβιομηχανικής ΑΕΒΕ, Κωνσταντίνου Γραμμένου, η εταιρεία, μέχρι το τέλος του 2015, θα αριθμεί γύρω στα 45 με 50 καταστήματα. Μεταξύ άλλων, ο κ. Γραμμένος ανέφερε, ότι ανάμεσα στις προτεραιότητες στρατηγικής για το 2014 - 2017 είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς στο 5% μέχρι το 2017, μέσω της αύξησης της επισκεψιμότητας, της βελτίωσης του μέσου όρου απόδειξης, της εξισορρόπησης συμπιεσμένων περιθωρίου κέρδους, με αύξηση πωλήσεων εκτεταμένης εγγύησης και με την εισαγωγή νέων μελών. Στις προτεραιότητες στρατηγικής για το διάστημα 2014 - 2017 εντάσσονται, επίσης και η ανάπτυξη αποκλειστικών μαρκών ή μοντέλων, η δημιουργία Expert College σαν ένα μακροπρόθεσμο στρατηγικό εργαλείο για πρόσληψη- εκπαίδευση- ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. «Χαιρόμαστε που υποδεχόμαστε εκ νέου την Ελλάδα στον όμιλό μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Expert, Dieter Mathys, υπογραμμίζοντας: «Η Εμποροβιομηχανική ΑΕΒΕ εναρμονίζεται απόλυτα με τη στρατηγική του διεθνούς ομίλου Expert και την εστίασή μας στην εξειδικευμένη συμβουλευτική και άριστη εξυπηρέτηση στο σημείο πώλησης. Τα καταστήματα που συνθέτουν αυτήν τη στιγμή το δίκτυό μας στην Ελλάδα είναι στο σύνολό τους κερδοφόρες και υγιείς επιχειρήσεις, οι οποίες ήδη φέρουν το λογότυπο της Expert». Από την πλευρά του, ο κ. Γραμμένος τόνισε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα προσελκύσουμε και άλλες επιτυχημένες επιχειρήσεις κάτω από την "ομπρέλα" του ομίλου Expert. Οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη». Ο όμιλος Expert είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δίκτυο για τη διάθεση ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, information technology, τηλεπικοινωνιών, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών. Έχει παρουσία σε 18 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με περισσότερα από 3.500 καταστήματα.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time19 Φεβρουάριος 2014 14:55:20


Γερμανία: Ψηφοφορία "σικέ" για το αυτοκίνητο της χρονιάς

20 Ιανουάριος 2014 15:43:21 e-Typos - Ειδήσεις

Υπήρξε παραποίηση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του «αυτοκινήτου της χρονιάς», όπως ομολόγησε η μεγαλύτερη και εγκυρότερη γερμανική Ένωση Μηχανοκίνητων (ADAC), υπέρ του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen, του Golf. Σύμφωνα με αποκάλυψη της Bild, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ADAC Μίχαελ Ραμστέτερ κατέγραψε 34.299 ψήφους υπέρ του συγκεκριμένου μοντέλου ως «αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2014», ενώ στην πραγματικότητα το μοντέλο είχε ψηφιστεί μόνο από 3.409 συμμετέχοντες. Στην συνέχεια η Süddeutsche Zeitung ανέφερε ότι η ADAC είχε παραποιήσει τον αριθμό των ψηφοφόρων και τα έτη 2012 και 2013, προκειμένου το βραβείο για το αυτοκίνητο που θα κέρδιζε, αλλά και η ίδια η Ένωση, η οποία αριθμεί 19 εκατομμύρια μέλη, να εμφανιστούν ως πιο σημαντικά στην αγορά. Παραμένει ωστόσο ασαφές επί πόσα χρόνια ακριβώς η ADAC «διόρθωνε» τους αριθμούς, όπως εξίσου ασαφές είναι και το εάν το βραβείο «Κίτρινος Άγγελος» (από το κίτρινο χρώμα του σήματος της ADAC) δόθηκε δίκαια στο μοντέλο της VW, καθώς οι ψήφοι καταστρέφονται μετά την καταμέτρησή τους, «για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων». «Τα θαλάσσωσα και μαγείρεψα τους αριθμούς», δήλωσε ο κ. Ραμστέτερ στην Ζιντόιτσε Τσάιτουνγκ, λίγο μετά την απόλυσή του από την ADAC. Στο μεταξύ ο επικεφαλής της Ένωσης, Καρλ Ομπερμάιρ, διέταξε την διενέργεια έρευνας σε βάθος. «Η αξιοπιστία είναι το βασικό μας προϊόν», δήλωσε ο κ. Ομπερμάιρ και πρόσθεσε ότι σκοπεύει να απολογηθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η ADAC είχε βρεθεί ξανά στο επίκεντρο της δημοσιότητας όταν το 2005 η Frankfurter Allgemeine Zeitung είχε αποκαλύψει ότι στελέχη της Ένωσης είχαν σκοπίμως καταστρέψει τους τροχούς σε μοντέλο της ρουμανικής Dacia, προκειμένου να το χαρακτηρίσουν «μη ασφαλές».  

Vice Όλες οι ειδήσεις Time20 Ιανουάριος 2014 15:43:21


Κοσμοσυρροή, ένταση και εκνευρισμός σε ΔΟΥ και τράπεζες για πινακίδες και φόρους

30 Δεκέμβριος 2013 10:08:45 e-Typos - Ειδήσεις

Ένταση και συνωστισμός από νωρίς το πρωί επικρατεί στις περισσότερες ΔΟΥ της χώρας και σε πολλές τράπεζες, καθώς οι πολίτες σπεύδουν να καταθέσουν πινακίδες κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, καθώς και να εξοφλήσουν τέλη κυκλοφορίας και λοιπές φορολογικές υποχρεώσεις. Χαρακτηριστικά, στην Δ& ΔΟΥ Αθηνών, στα Εξάρχεια, υπήρχε "ουρά" τουλάχιστον 150-200 πολιτών όταν άνοιξαν οι θύρες της στις 8 το πρωί, ενώ οι πρώτοι είχαν σπεύσει από τις 6:30 το πρωί.  Στη ΔΟΥ Περιστερίου πολίτες προσέρχονταν από τα ξημερώματα και επίσης υπήρχε μεγάλη αναμονή μέχρι την εξυπηρέτησή τους.  Συμπεριλαμβανομένης της σημερινής, απομένουν δυο εργάσιμες ημέρες (30 και 31 τρέχοντος) για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας 2014, την καταβολή της τελευταίας δόσης φόρου εισοδήματος, των δόσεων του ΦΑΠ (2011, 2012 και 2013), καθώς και την κατάθεση πινακίδων ή την έκδοση κλειδάριθμου. Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χ. Θεοχάρης, απαντώντας σε ερωτήματα του ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με το ενδεχόμενο χορήγησης παράτασης, επεσήμανε ότι τούτο εναπόκειται στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, αν και σημείωσε ότι δεν παρατηρούνται προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του συστήματος και οι φορολογούμενοι εξυπηρετούνται κανονικά.  Μέχρι στιγμής, μολονότι εφέτος η σχετική διαδικασία κινείται ταχύτερα της αντίστοιχης περυσινής, σχεδόν 2,2 εκατομμύρια φορολογούμενοι δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας μέσω του τραπεζικού συστήματος. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης καταβολής των τελών το πρόστιμο είναι ισόποσο της αξίας του σήματος.  Οι ΔΟΥ θα παραμείνουν κλειστές για το κοινό στις 2 και 3 Ιανουαρίου 2014 και οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών παρατείνονται, σύμφωνα με την ΠΟΛ 1101/2002, για τις δυο επόμενες εργάσιμες ημέρες.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time30 Δεκέμβριος 2013 10:08:45


Οι αγορές αποκωδικοποιούν τα σήματα της Fed

14 Νοέμβριος 2013 10:00:26 H KAΘHMEPINH : Print Edition : 19/1/14

Η αβεβαιότητα σχετικά με τις επόμενες κινήσεις της Fed όσον αφορά την ενίσχυση της οικονομίας εξακολουθεί να προκαλεί νευρικότητα στους επενδυτές που σήμερα θα στρέψουν τα βλέμματά τους στην ακρόαση της κ. Τζάνετ Γέλεν, υποψηφίας για την προεδρία της Fed.... ...

Vice Οικονομία Time14 Νοέμβριος 2013 10:00:26


Με ανοιχτό διαγωνισμό τα σήματα των καναλιών της ΝΕΡΙΤ

13 Νοέμβριος 2013 14:08:32 e-Typos - Ειδήσεις

Το λογότυπο της Νέας Ελληνικής Ραδιοφωνίας Ίντερνετ και Τηλεόρασης (ΝΕΡΙΤ) που έφερε χθεσινή ανακοίνωση του νέου φορέα, για την ανοιχτή διαβούλευση, δεν αφορά τα κανάλια και τα ραδιόφωνα του φορέα, διευκρινίζουν στελέχη της. Το λογότυπο δημιουργήθηκε, όπως λένε, χωρίς κόστος, από γραφίστα που εργάζεται στη Δημόσια Τηλεόραση. Όπως διευκρίνισαν στο ΑΠΕ- ΜΠΕ στελέχη της ΝΕΡΙΤ, πρόκειται για ένα εταιρικό λογότυπο που θα χρησιμοποιείται από τη ΝΕΡΙΤ ΑΕ ως εταιρεία, σε επιστολόχαρτα φακέλους κλπ. Βασικό χαρακτηριστικό του λογοτύπου είναι ο κύκλος με το αρχικό «ν» σε χρώμα γαλάζιο και φόντο κίτρινο. Τα γράμματα του λογότυπου της ΝΕΡΙΤ είναι χρωματισμένα διαφορετικά στις δύο συλλαβές, γαλάζιο για την πρώτη συλλαβή «ΝΕ» και μπλε σκούρο για τη δεύτερη «ΡΙΤ» ενώ δίπλα αναγράφονται οι λέξεις Ραδιοφωνία, Ίντερνετ, Τηλεόραση. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ, Γιώργος Προκοπάκης, τα σήματα των καναλιών και των ραδιοφώνων του νέου φορέα θα προκύψουν από ανοιχτό διαγωνισμό και θα κριθούν από επιτροπή καταξιωμένων ειδικών.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time13 Νοέμβριος 2013 14:08:32


Άνοιξε η εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας 2014

11 Νοέμβριος 2013 18:04:51 H KAΘHMEPINH : Οικονομία

Με την εκτύπωση του σήματος οι φορολογούμενοι θα καταβάλουν το τέλος στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι για την πληρωμή του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών θα υπάρξει άλλη ξεχωριστή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφο... ...

Vice Οικονομία Time11 Νοέμβριος 2013 18:04:51


Άνοιξε η εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας 2014

11 Νοέμβριος 2013 18:04:21 H KAΘHMEPINH : Οικονομικές Ειδήσεις

Με την εκτύπωση του σήματος οι φορολογούμενοι θα καταβάλουν το τέλος στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι για την πληρωμή του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών θα υπάρξει άλλη ξεχωριστή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφο... ...

Vice Οικονομία Time11 Νοέμβριος 2013 18:04:21


Άνοιξε η εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας 2014

11 Νοέμβριος 2013 18:04:19 H KAΘHMEPINH : Επικαιρότητα

Με την εκτύπωση του σήματος οι φορολογούμενοι θα καταβάλουν το τέλος στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι για την πληρωμή του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών θα υπάρξει άλλη ξεχωριστή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφο... ...

Vice Οικονομία Time11 Νοέμβριος 2013 18:04:19


Άνοιξε η εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας 2014

11 Νοέμβριος 2013 18:00:36 H KAΘHMEPINH : Επικαιρότητα

Με την εκτύπωση του σήματος οι φορολογούμενοι θα καταβάλουν το τέλος στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι για την πληρωμή του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών θα υπάρξει άλλη ξεχωριστή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφο... ...

Vice Οικονομία Time11 Νοέμβριος 2013 18:00:36


ΓΓΠΣ: Άνοιξε η εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας 2014

11 Νοέμβριος 2013 17:55:49 e-Typos - Ειδήσεις

Άνοιξε η εφαρμογή στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για την εκτύπωση του σήματος των τελών κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών του 2014. Με την εκτύπωση του σήματος οι φορολογούμενοι θα καταβάλουν το τέλος στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι για την πληρωμή του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών θα υπάρξει άλλη ξεχωριστή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time11 Νοέμβριος 2013 17:55:49


Βουλή - Ολομέλεια: Ομιλίες Γ. Δραγασάκη και Ν. Βούτση

08 Νοέμβριος 2013 13:55:54 e-Typos - Ειδήσεις

Η αποτυχία της κυβερνητικής μνημονιακής πολιτικής και η ρήξη της κυβέρνησης με το γράμμα και το πνεύμα της Δημοκρατίας, αποτελούν τους δύο βασικούς άξονες της επιχειρηματολογίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης για απόσυρση της εμπιστοσύνης της Βουλής προς την κυβέρνηση, με αφορμή την εισβολή των ΜΑΤ στο κτίριο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Πρώτος ομιλητής εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιάννης Δραγασάκης διαπίστωσε καταφανή δυσαρμονία ανάμεσα στην κυβερνητική πολιτική και τις ανάγκες της κοινωνίας, τονίζοντας πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει διαπραγμάτευση με την τρόικα, εφόσον δεν πιστεύει σε άλλη πολιτική. «Οι διαβεβαιώσεις του κ. Πρωθυπουργού και του κ. Μπούρα πως δεν θα ληφθούν άλλα μέτρα, είναι αέρας κοπανιστός. Όταν η κυβέρνηση δεσμεύεται για πλεόνασμα, σε συνθήκες ύφεσης, μεγέθους 2,8 δισεκατομμυρίων το 2014 και 4,1 δισεκατομμυρίων το 2015, όχι μόνον μισθούς θα μειώσετε, όχι μόνον την πρώτη κατοικία θα πάρετε, αλλά θα πάρετε ό,τι μπορείτε» ανέφερε, απευθυνόμενος στην πλειοψηφία, ο κ. Δραγασάκης. «Η κυβέρνηση δεν έχει τη βούληση, τις προϋποθέσεις, το κύρος να διαπραγματευτεί και να διεκδικήσει στοιχειώδη δικαιώματα με βάση το συμφέρον της κοινωνίας, γιατί συγκροτήθηκε πάνω στο "συγγνώμη" του κ. Σαμαρά για τις προηγούμενες αντιμνημονιακές του θέσεις. Δεν έχει την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού και φοβάμαι πως δεν έχει κύρος ούτε στο εξωτερικό, καθώς θεωρείται μέρος του ολιγαρχικού συστήματος που πρέπει να αλλάξει» παρατήρησε ο κ. Δραγασάκης. Προλαμβάνοντας τον αντίλογο της πλειοψηφίας, ο εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισκόπησε τις βασικές επιλογές μιας μελλοντικής κυβέρνησης με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ: «Δεχόμαστε τη συνέχεια του ελληνικού κράτους, αλλά όχι τη συνέχεια της πολιτικής. Βουλή που ψηφίζει νόμους, ακυρώνει και νόμους» ανέφερε. Στο πλαίσιο αυτό, το μνημόνιο θα ακυρωθεί από το λαό στις εκλογές - και την επιταγή αυτή θα υλοποιήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, είπε. Για το χρέος, «δεν έχουμε διγλωσσία: Όσο είναι σε ύφεση η οικονομία, το κράτος δεν πρέπει να πληρώσει ούτε ένα ευρώ, ούτε για τόκους, ούτε για χρεολύσια. Θα το πετύχουμε με μορατόριουμ πληρωμών ή με διαγραφές χρέους; Εμάς, μας ενδιαφέρει η επίτευξη του στόχου!» ανέφερε ο κ. Δραγασάκης. «Όταν έχεις ένα στόχο και πιστεύεις σ& αυτόν, παλεύεις μέχρι να τον κερδίσεις. Αυτό κάναμε σε όλη τη ζωή μας και καλούμε και το λαό: Αγώνα για να κερδίσουμε τους στόχους μας, γιατί είναι σωστοί και δίκαιοι!» κατέληξε ο Γ. Δραγασάκης. Ο άλλος βασικός εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, ο Νίκος Βούτσης, εστίασε κυρίως σε ζητήματα Δημοκρατίας, τα οποία διακυβεύονται συστηματικά, όπως υποστήριξε. «Κτίζετε μία δημοκρατία εκτάκτων μέτρων; Ένα κράτος έκτακτης ανάγκης; Η επιχείρηση μαύρου στην ΕΡΤ ήταν κίνηση αποσταθεροποίησης, υπήρξε έκνομη ενέργεια. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για το κλείσιμο της ΕΡΤ δεν ψηφίστηκε από τη Βουλή. Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν έχει εκδοθεί. Ψηφίσατε ένα απαράδεκτο άρθρο προχθές -δώρο στο καρτέλ της διαπλοκής, ενώ είχε δοθεί στους καναλάρχες και το προνομιακό καθεστώς του παρόχου σήματος. Ποιος μιλά λοιπόν για νομιμότητα; Ποιος για αποσταθεροποίηση; Ποιος απαγορεύει σε βουλευτές να κυκλοφορούν στους δρόμους και να μπαίνουν σε δημόσια κτήρια;» αναρωτήθηκε ο Ν. Βούτσης. Σαράντα χρόνια μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου, «ο λαός μας ζει μια προσπάθεια να μπει η Δημοκρατία μας στη φορμόλη, στην τεχνητή αναπνοή, στο απόσπασμα. Εφαρμόζονται απίστευτες αντικοινωνικές πολιτικές στο σώμα του λαού μας» κατήγγειλε ο βουλευτής. «Δεν δεχόμαστε τις καινοφανείς θεωρίες, με βάση τις οποίες, ο ρόλος των βουλευτών στους δήμους, στα συνδικάτα, στις δράσεις πολιτών, εξαντλείται μόνον στο ρόλο της λήψης ψηφισμάτων. Δεν δεχόμαστε ότι τα υπόλοιπα που συμβαίνουν στην κοινωνία καθημερινά, μέσα και έξω απ& τους θεσμούς, ανήκουν ως αρμοδιότητα στην Αστυνομία και την ενδεχόμενη αυθαιρεσία των κυβερνητικών εντολών. Δεν δέχομαι πως υπάρχουν πεπλανημένοι: όποιος τολμά να μιλά σαν υστερικός εισαγγελέας για ανομία και βία, συμψηφίζοντας εγκληματικές ενέργειες με τις αντιδράσεις του λαού, πέραν της υποκρισίας και ενός ιδιότυπου λαϊκισμού, προσπαθεί άτεχνα να καλύψει την κυβερνητική πολιτική που γεννά τη βία» υποστήριξε ο κ. Βούτσης. Σε επίπεδο οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, η κυβέρνηση κληροδοτεί στον ΣΥΡΙΖΑ «κάτι χειρότερο από καμένη γη -μια κοινωνία στα όρια της ανθρωπιστικής καταστροφής» υποστήριξε ο κ. Βούτσης. Μονάχα οι μεγαλοκεφαλαιούχοι εξακολουθούν να απολαμβάνουν «μια ιδιότυπη ασυλία: τα νέα γήπεδα, που ανοίγει η πολιτική σας, είναι η παιδεία, η υγεία, η ασφάλιση, η δημόσια περιουσία, η επικοινωνία -για να κερδοσκοπήσουν μέσα στην κρίση όταν ο λαός μας υποφέρει. Η πολιτική σας είναι άκρως μεροληπτική, υπέρ του κεφαλαίου, στον σύγχρονο ταξικό πόλεμο που διεξάγεται στον τόπο μας» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time08 Νοέμβριος 2013 13:55:54


Aegean: Τι θα αλλάξει μετά την εξαγορά της Ολυμπιακής

31 Οκτώβριος 2013 22:11:41 e-Typos - Ειδήσεις

Εξοικονόμηση έως και 35 εκατ. ευρώ ετησίως αναμένεται να προκύψει από την ενοποίηση των διοικητικών υπηρεσιών μετά την εξαγορά της Οlympic Air από την Aegean, όπως δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης. Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως στο άμεσο διάστημα των επόμενων 6 έως 14 μηνών που ακολουθούν από την εξαγορά της Olympic Air, οι συνέργειες που προκύπτουν οδηγούν σε έναν ενισχυμένο στόλο, σε άμεση επέκταση του δικτύου και ενίσχυση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς και σε μείωση κόστους από την ενοποίηση διοικητικών υπηρεσιών, με εξοικονόμηση έως και 35 εκατ. ευρώ ετησίως. Το νέο σχήμα θα αποτελείται από 45 αεροσκάφη (δύο τύποι αεροσκαφών) και θα διατηρηθούν τα δύο brands των εταιρειών (όνομα και σήματα), διακριτό πτητικό έργο, στόλος και προσωπικό, έχοντας όμως ενοποιημένες κεντρικές υπηρεσίες. Αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Aegean, το ανθρώπινο δυναμικό ανέρχεται σε 2.090 άτομα που απασχολούν και οι δύο εταιρείες και στόχος είναι το επόμενο καλοκαίρι να είναι στα ίδια επίπεδα ή ελαφρώς υψηλότερα. Πάντως, ο κ. Βασιλάκης παραδέχθηκε πως η ενοποίηση των υπηρεσιών (διοικητικές, υποστηρικτικές) θα οδηγήσει και σε απώλεια θέσεων εργασίας. Για το 2014, στα σχέδια της Αegean περιλαμβάνεται και η προσθήκη πέντε νέων αεροσκαφών τύπου τζετ, η δημιουργία μίας επιπλέον βάσης στα Χανιά καθώς και η προσθήκη 15 νέων προορισμών από την Αθήνα, με αποτέλεσμα οι συνολικοί προορισμοί εξωτερικού της εταιρείας να ανέρχονται σε 47, ενώ οι προσφερόμενες θέσεις εξωτερικού θα αυξηθούν κατά περίπου 800.000. Οι νέοι προορισμοί περιλαμβάνουν το Μπέρμινχαμ στην Αγγλία, τη Μασσαλία και τη Νάντη στη Γαλλία, τη Ζυρίχη στην Ελβετία, το Αμβούργο, το Ανόβερο και τη Νυρεμβέργη στη Γερμανία, την Κοπεγχάγη στη Δανία, την Κατάνια στην Ιταλία, το Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Βηρυτό στον Λίβανο και την Πάφο στην Κύπρο, καθώς και τέσσερις επιπλέον πόλεις για τις οποίες εξετάζονται μεταξύ άλλων η Στοκχόλμη στη Σουηδία ή το Όσλο στη Νορβηγία, η Λουμπλιάνα στη Σλοβενία και το Ντουμπρόβνικ στην Κροατία. Έτσι, οι δύο εταιρείες το 2014 θα καλύπτουν από κοινού ένα δίκτυο περισσότερων των 250 δρομολογίων, εκ των οποίων 205 και πλέον δρομολόγια εξωτερικού και 47 έως 50 δρομολόγια εσωτερικού. Σε ό,τι αφορά το κόστος των ναύλων, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως δεν θα αυξηθούν στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό και πρόσθεσε πως στόχος και δέσμευση της Aegean είναι να μετακυλήσει τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών στους επιβάτες με ακόμα πιο ανταγωνιστικούς ναύλους, ενίσχυση προνομίων για τους πιστούς πελάτες και των δύο εταιρειών και διεύρυνση δικτύου. «Δημιουργούνται οι βάσεις για έναν ισχυρότερο αερομεταφορέα, που θα μπορεί να σταθεί στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην ευρύτερη περιοχή. Στόχος μας είναι η AEGEAN και η Olympic Air να πρωταγωνιστήσουν στις αλλαγές που επέρχονται στην τουριστική αγορά της χώρας και της ευρύτερης περιοχής» πρόσθεσε. Σε επίπεδο ωφελειών που προκύπτουν ως προς τις τιμές, η AEGEAN έχει, ήδη, ανακοινώσει τη διάθεση δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, τους GoLight και Flex ναύλους, με τιμές που ξεκινούν από 24 ευρώ προς Αθήνα, οι οποίοι εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία και απεριόριστη ευελιξία, αντίστοιχα, και θα προσφέρονται και στους επιβάτες της Olympic Air από τον Φεβρουάριο του 2014. Επιπλέον, σε συνάντηση με εκπροσώπους της περιφέρειας, πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε δέσμη πρωτοβουλιών για τη στήριξη του δικτύου άγονων γραμμών. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Βασιλάκης ζήτησε ίση μεταχείριση από την Τουρκία, η οποία, όπως ανέφερε, δεν διαθέτει χρονοθυρίδες στις ελληνικές εταιρείες ώστε να πετάξουν στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, όπως προβλέπουν οι διμερείς συμφωνίες των δύο χωρών. Σημείωσε, δε, ότι από το 2009 η Turskish Airlines κατάφερε να τριπλασιάσει τις πτήσεις προς την Ελλάδα την ώρα που οι ελληνικές εταιρείες δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν slots. Μάλιστα, αναφέρθηκε στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη για την οποία η Aegean έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα από το 2009, ωστόσο η τουρκική πλευρά, όπως είπε, δεν δίνει τη χρονοθυρίδα. Και κατέληξε: «Κάποια στιγμή πρέπει να δείξουν μία αμοιβαιότητα. Δεν μπορεί να δίνει μόνο η μία πλευρά. Τι είδους σχέση είναι αυτή μεταξύ χωρών όπου μόνο ο ένας δίνει;».

Vice Όλες οι ειδήσεις Time31 Οκτώβριος 2013 22:11:41


Aegean: Εξοικονόμηση 35 εκ. ευρώ από την ενοποίηση με την Olympic Air

31 Οκτώβριος 2013 16:36:29 e-Typos - Ειδήσεις

Εξοικονόμηση έως και 35 εκατ. ευρώ ετησίως αναμένεται να προκύψει από την ενοποίηση των διοικητικών υπηρεσιών μετά την εξαγορά της Οlympic Air από την Aegean, όπως δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης. Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως στο άμεσο διάστημα των επόμενων 6 έως 14 μηνών που ακολουθούν από την εξαγορά της Olympic Air, οι συνέργειες που προκύπτουν οδηγούν σε έναν ενισχυμένο στόλο, σε άμεση επέκταση του δικτύου και ενίσχυση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς και σε μείωση κόστους από την ενοποίηση διοικητικών υπηρεσιών, με εξοικονόμηση έως και 35 εκατ. ευρώ ετησίως. Το νέο σχήμα θα αποτελείται από 45 αεροσκάφη (δύο τύποι αεροσκαφών) και θα διατηρηθούν τα δύο brands των εταιρειών (όνομα και σήματα), διακριτό πτητικό έργο, στόλος και προσωπικό, έχοντας όμως ενοποιημένες κεντρικές υπηρεσίες. Αυτήν τη στιγμή, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Aegean, το ανθρώπινο δυναμικό ανέρχεται σε 2.090 άτομα που απασχολούν και οι δύο εταιρείες και στόχος είναι το επόμενο καλοκαίρι να είναι στα ίδια επίπεδα ή ελαφρώς υψηλότερα. Πάντως, ο κ. Βασιλάκης παραδέχθηκε πως η ενοποίηση των υπηρεσιών (διοικητικές, υποστηρικτικές) θα οδηγήσει και σε απώλεια θέσεων εργασίας. Για το 2014, στα σχέδια της Αegean περιλαμβάνεται και η προσθήκη πέντε νέων αεροσκαφών τύπου τζετ, η δημιουργία μίας επιπλέον βάσης στα Χανιά καθώς και η προσθήκη 15 νέων προορισμών από την Αθήνα, με αποτέλεσμα οι συνολικοί προορισμοί εξωτερικού της εταιρείας να ανέρχονται σε 47, ενώ οι προσφερόμενες θέσεις εξωτερικού θα αυξηθούν κατά περίπου 800.000. Οι νέοι προορισμοί περιλαμβάνουν το Μπέρμινχαμ στην Αγγλία, τη Μασσαλία και τη Νάντη στη Γαλλία, τη Ζυρίχη στην Ελβετία, το Αμβούργο, το Ανόβερο και τη Νυρεμβέργη στη Γερμανία, την Κοπεγχάγη στη Δανία, την Κατάνια στην Ιταλία, το Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Βηρυτό στον Λίβανο και την Πάφο στην Κύπρο, καθώς και τέσσερις επιπλέον πόλεις για τις οποίες εξετάζονται μεταξύ άλλων η Στοκχόλμη στη Σουηδία ή το Όσλο στη Νορβηγία, η Λουμπλιάνα στη Σλοβενία και το Ντουμπρόβνικ στην Κροατία. Έτσι, οι δύο εταιρείες το 2014 θα καλύπτουν από κοινού ένα δίκτυο περισσότερων των 250 δρομολογίων, εκ των οποίων 205 και πλέον δρομολόγια εξωτερικού και 47 έως 50 δρομολόγια εσωτερικού. Σε ό,τι αφορά το κόστος των ναύλων, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως δεν θα αυξηθούν στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό και πρόσθεσε πως στόχος και δέσμευση της Aegean είναι να μετακυλήσει τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών στους επιβάτες με ακόμα πιο ανταγωνιστικούς ναύλους, ενίσχυση προνομίων για τους πιστούς πελάτες και των δύο εταιρειών και διεύρυνση δικτύου. «Δημιουργούνται οι βάσεις για έναν ισχυρότερο αερομεταφορέα, που θα μπορεί να σταθεί στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην ευρύτερη περιοχή. Στόχος μας είναι η AEGEAN και η Olympic Air να πρωταγωνιστήσουν στις αλλαγές που επέρχονται στην τουριστική αγορά της χώρας και της ευρύτερης περιοχής» πρόσθεσε. Σε επίπεδο ωφελειών που προκύπτουν ως προς τις τιμές, η AEGEAN έχει, ήδη, ανακοινώσει τη διάθεση δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, τους GoLight και Flex ναύλους, με τιμές που ξεκινούν από 24 ευρώ προς Αθήνα, οι οποίοι εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία και απεριόριστη ευελιξία, αντίστοιχα, και θα προσφέρονται και στους επιβάτες της Olympic Air από τον Φεβρουάριο του 2014. Επιπλέον, σε συνάντηση με εκπροσώπους της περιφέρειας, πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε δέσμη πρωτοβουλιών για τη στήριξη του δικτύου άγονων γραμμών. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Βασιλάκης ζήτησε ίση μεταχείριση από την Τουρκία, η οποία, όπως ανέφερε, δεν διαθέτει χρονοθυρίδες στις ελληνικές εταιρείες ώστε να πετάξουν στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, όπως προβλέπουν οι διμερείς συμφωνίες των δύο χωρών. Σημείωσε, δε, ότι από το 2009 η Turskish Airlines κατάφερε να τριπλασιάσει τις πτήσεις προς την Ελλάδα την ώρα που οι ελληνικές εταιρείες δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν slots. Μάλιστα, αναφέρθηκε στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη για την οποία η Aegean έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα από το 2009, ωστόσο η τουρκική πλευρά, όπως είπε, δεν δίνει τη χρονοθυρίδα. Και κατέληξε: «Κάποια στιγμή πρέπει να δείξουν μία αμοιβαιότητα. Δεν μπορεί να δίνει μόνο η μία πλευρά. Τι είδους σχέση είναι αυτή μεταξύ χωρών όπου μόνο ο ένας δίνει;».

Vice Όλες οι ειδήσεις Time31 Οκτώβριος 2013 16:36:29


Προτάσεις για τη νησιωτική επιχειρηματικότητα

28 Οκτώβριος 2013 14:46:51 e-Typos - Ειδήσεις

Σε ένα "δεκάλογο" νέων προτάσεων, που θα αποσταλούν στον Πρωθυπουργό και όλους τους αρμόδιους υπουργούς της Κυβέρνησης συμφώνησαν η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και οι πρόεδροι των εμπορικών συλλόγων Κυκλάδων, στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορικών Συλλόγων Κυκλάδων το διήμερο 26-27 Οκτωβρίου 2013 στη Σαντορίνη. Η ΕΣΕΕ πραγματοποίησε διευρυμένο ΔΣ με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ κ. Βασίλη Κορκίδη να δηλώνει τα εξής: "Σε μία παράλογη περίοδο οι άνθρωποι του ελληνικού εμπορίου καταφέραμε να δώσουμε λογικές απαντήσεις και να καταθέσουμε σοβαρές προτάσεις. Στη νησιωτική Ελλάδα ο τουρισμός υποδέχεται τους καταναλωτές και το εμπόριο οφείλει να τους ακολουθήσει με τη δημιουργία νέων εμπορικών αγορών στους τουριστικούς προορισμούς. Οι Έλληνες μικρομεσαίοι της αγοράς δυναμώνουμε τουριστικά, συνεργαζόμαστε εμπορικά και συνεχίζουμε τον πολυμέτωπο αγώνα της δύσκολης καθημερινότητας μας". ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Οι προτάσεις που υπογράφουν οι κ.κ. Κορκίδης Βασίλης πρόεδρος ΕΣΕΕ, Νομικός Νικόλαος Πρόεδρος Ε.Σ. Θήρας, Αρμενάκης Δημήτρης πρόεδρος Ομοσπονδίας Αττικής, Αλιμπράντης Απόστολος Πρόεδρος Ε.Σ. Πάρου, Λουδάρος Γιάννης πρόεδρος Ε.Σ. Αμοργός, Λουδάρος Αριστείδης πρόεδρος Ε.Σ. Ανάφης, Μάλλης Ιωάννης πρόεδρος Ε.Σ. Μήλου, Νικολάου Αρτέμης πρόεδρος Ε.Σ. Ίου, Νικολάου Γιώργος πρόεδρος Ε.Σ. Σερίφου, Παλαιολόγος Ιωάννης πρόεδρος Ε.Σ. Σύρου, Πολενάκης Θεόδωρος Πρόεδρος Ε.Σ. Σίφνου, Τσούφη Τόνια πρόεδρος Ε.Σ. Κέας, Τσιμέκης Ανδρέας πρόεδρος Ε.Σ. Τήνου, Στρατούτης Ευάγγελος πρόεδρος Ε.Σ. Νάξου Σαραντίτη Μαργαρίτα πρόεδρος Ε.Σ. Τήνου είναι οι εξής: 1. Με δεδομένο το πολύ σοβαρό πρόβλημα του αθέμιτου ανταγωνισμού που υφίστανται οι εμπορικές επιχειρήσεις στις Κυκλάδες, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο, ως συνέπεια του παρανόμου πλανοδίου εμπορίου, οι υποψήφιοι για τα αξιώματα των αιρετών αρχόντων κατά τις εκλογές του Α΄ και Β΄ βαθμού αυτοδιοίκησης κατά τις εκλογές του Μαΐου 2014, θα πρέπει να προσδιορίσουν συγκεκριμένα τις δράσεις που θα υλοποιήσουν για την αντιμετώπιση του φαινομένου του εμπορίου αυτού, ώστε οι ελεύθεροι επαγγελματίες να πραγματοποιήσουν την εκλογική προτίμησή τους σε υποψηφίους, καθ΄ ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η τοπική αυτοδιοίκηση παραμένει κύρια αρμόδια για την αντιμετώπιση του εμπορίου του συγκεκριμένου τύπου. 2. Με δεδομένα τα οικονομικά προβλήματα των ασφαλιστικών Ταμείων των ελευθέρων επαγγελματιών, ποσοστό 10% των επιβαλλομένων προστίμων κ. α. προσόδων από το παράνομο πλανόδιο εμπόριο, να καταβάλλεται ως έσοδο των Ταμείων αυτών, αφού ως γνωστόν το εμπόριο του είδους αυτού εισφοροδιαφεύγει, με συνέπεια πολύ σημαντικές απώλειες για τα Ταμεία μας. 3. Οι υποψήφιοι για τα αξιώματα των αιρετών αρχόντων κατά τις εκλογές του Α΄ και Β΄ βαθμού αυτοδιοίκησης κατά τις εκλογές του Μαΐου 2014, θα πρέπει να προσδιορίσουν συγκεκριμένα τις προθέσεις τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους για τη μείωση των τελών κατάληψης κοινοχρήστων χώρων από εμπορικές επιχειρήσεις, ώστε να υπάρξει άμβλυνση των οικονομικών προβλημάτων του Κλάδου μας, στο πλαίσιο των πολύ δύσκολών δημοσιονομικών συνθηκών που αντιμετωπίζει η Χώρα γενικά. 4. Ο μειωμένος ΦΠΑ που ισχύει για τα νησιά του Αιγαίου, ως αντιστάθμισμα των εξόδων που καταβάλλονται για τη μεταφορά προϊόντων από και προς την ηπειρωτική Χώρα, καίτοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες των νησιών, υφίστανται ταυτόχρονα την διαρκώς αυξανόμενη φορολογία, καθώς επίσης (με τη διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ) θα διαμορφωθούν ελκυστικές και ανταγωνιστικές τιμές των προσφερομένων προϊόντων στον Τουρισμό στις κατ΄ εξοχήν τουριστικές περιοχές της Χώρας μας, όπως τα νησιά του Αιγαίου. Η διατήρηση του μέτρου αυτού, αποτελεί συγχρόνως μεταξύ άλλων, έκφραση της νησιωτικότητας, που προστατεύεται από το Σύνταγμά μας, τη νέα Ευρωπαϊκή Συνταγματική Συνθήκη και αποτελεί αντικείμενο διαβουλεύσεων στην Ευρώπη για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο 2014-2020, όπου η ανταγωνιστικότητα αποτελεί μια από τις πολιτικές προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 5. Αντιμετώπιση των προβλημάτων των ασφαλισμένων εμπόρων των Κυκλάδων στον OAEE, ΟΓΑ. Τα προβλήματα αυτά αφορούν τόσο την παροχή υπηρεσιών υγείας όσο και το πάγωμα και την κεφαλαιοποίηση των οφειλών στο Ταμείο μας. Σύνταξη και αποστολή σχετικής επιστολής στον Υπουργό Απασχόλησης και Βουλευτή Κυκλάδων κ. Γιάννη Βρούτση. 6. Συμμετοχή των επιχειρήσεων των Κυκλάδων στην ανάδειξη του σήματος ποιότητας «Κυκλαδικής γαστρονομίας». Το σήμα αυτό θα συνδυαστεί με τη πρόσφατη συνεργασία της ΕΣΕΕ με το ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ το σύνδεσμο που εκπροσωπεί επιχειρήσεις που εισάγουν αγροτικά ελληνικά προϊόντα και 5.800 εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη. 7. &Άρση διοικητικών εμποδίων. Δημιουργία Κέντρων Εξυπηρέτησης Εμπορίου (ΚΕΕ) στα Επιμελητήρια και στα Παραρτήματά τους ή και τους Εμπορικούς Συλλόγους BUSINESSCENTERS. Στα ΚΕΕ θα μπορούν να παρέχονται όλες οι υπηρεσίες ΙΚΑ- ΟΑΕΕ -ΔΥΟ προς τις επιχειρήσεις. Η λύση αυτή θα περιορίσει σημαντικά τόσο το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων με όλα τα θετικά επακόλουθα (μείωση τιμών κα) όσο και θα συμβάλλει στην άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων στην Ελλάδα. 8. Ανάπτυξη νησιωτικού εμπορίου -Τουριστικές εμπορικές αγορές. Στις προτάσεις συμμετοχής εμπορίου στη νέα προγραμματική περίοδο 2014-2020, που θα εξειδικευτούν σε κάθε περιφέρεια της χώρας, θα συμπεριληφθούν στοχευμένες προτάσεις που θα αφορούν τις τουριστικές επιχειρήσεις, τις εμπορικές τουριστικές επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα στα νησιά. Οι προτάσεις μας αυτές θα προέλθουν μετά από διαβούλευση με όλους τους Ε.Σ. σε όλα τα νησιά μας. 9. Το ζήτημα της ακτοπλοΐας θα πρέπει να αντιμετωπιστεί συστηματικά, ιδιαίτερα για τον προγραμματισμό της τουριστικής περιόδου. Τα δρομολόγια θα πρέπει να ανακοινώνονται εγκαίρως ώστε να μπορούν να διευθετηθούν οι κρατήσεις. Έμφαση στην ενδυνάμωση των Υπηρεσιών Υγείας ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες κατά τους οποίους τα νησιά μας δέχονται πολύ περισσότερα περιστατικά. 10. Η διαρκώς αυξανόμενη φορολογία έχει ως συνέπεια την μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και ταυτόχρονη αδυναμία μας, να μειώσουμε τις τιμές των προϊόντων και παρεχομένων υπηρεσιών μας. Στο ίδιο πλαίσιο αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί το χαράτσι ακινήτων και η φορολογική εξαίρεση καλλιεργήσιμων αγροτεμαχίων στην νησιωτική Ελλάδα.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time28 Οκτώβριος 2013 14:46:51