προσφορες σουπερ μαρκετ Μαρινόπουλος 17/2/2014

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Λήστεψαν χρηματαποστολή έξω από σούπερ μάρκετ στη Φιλοθέη

16 Ιανουάριος 2016 22:11:44 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ληστεία σε βάρος χρηματοποστολής έξω από σούπερ μάρκετ, σημειώθηκε αργά το απόγευμα του Σαββάτου, στη συμβολή της Λεωφόρου Κηφισίας με την Καποδιστρίου,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time16 Ιανουάριος 2016 22:11:44


Ads

Ο 5ος Απολογισμός Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης της Μαρινόπουλος Α.Ε.

06 Οκτώβριος 2015 12:16:02

Advertorial Η Μαρινόπουλος Α.Ε. προχώρησε στην έκδοση του 5ου Απολογισμού Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης που αφορά στο 2014. Η εταιρεία είναι η μοναδική στο χώρο του λιανεμπορίου, στην Ελλάδα, η οποία εκδίδει ολοκληρωμένο Απολογισμό, με βάση τις διεθνείς οδηγίες G4 του Global Reporting Initiative. Ο Απολογισμός διατηρεί το επίπεδο συμφωνίας «Core» ακολουθώντας τις διεθνείς οδηγίες G4 (έκδοση 2013) του Global Reporting Ιnitiative (κάνοντας αναφορά σε 74 δείκτες GRI), και παράλληλα επεκτείνει για λόγους διαφάνειας την αναφορά σε συνολικά 240 ποσοτικούς δείκτες αποτελεσμάτων (60 περισσότερους από την προηγούμενη χρονιά). Για λόγους πρακτικής δέσμευσης περιλαμβάνει 24 ποσοτικούς στόχους για το 2015, ενώ για πρώτη φορά παρουσιάζονται τα κυριότερα αποτελέσματα της παρουσίας της Μαρινόπουλος Α.Ε. στις χώρες του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται (Αλβανία, Κύπρο και ΠΓΔΜ), με ενδεικτικές αναφορές στις δραστηριότητές της στη Βουλγαρία. Μετουσιώνοντας σε πράξη τη δέσμευση της Μαρινόπουλος Α.Ε. για διαφάνεια και δικαιοσύνη, ο Απολογισμός Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης αποτελεί έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους Κοινωνικούς Εταίρους, ενώ παράλληλα θέτει τις βάσεις για την αξιολόγηση της επίδοσης της εταιρείας τόσο εσωτερικά, όσο και από τους ίδιους τους Κοινωνικούς Εταίρους. Αναλυτικότερα, τα σημαντικότερα αποτελέσματα της εταιρείας: · Με 11.993 εργαζομένους (38 διαφορετικών εθνικοτήτων), παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους ιδιώτες εργοδότες στην Ελλάδα. · Δημιούργησε πάνω από 2.500 έμμεσες θέσεις εργασίας στους franchisees της. · Αύξησε κατά 27,3%, τις οικογένειες που επωφελούνται απο τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, σε συνολικά 1.791 οικογένειες. Αύξησε, παράλληλα, κατά 27,3% την αξία των προϊόντων που διανεμήθηκαν από τα Κοινωνικά Παντοπωλεία το 2014. · Έχει εγγράψει πάνω από 500.000 άτομα στο εκπτωτικό πρόγραμμα για κοινωνικά ασθενέστερους. · Μείωσε περαιτέρω το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα με συνολικές επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ. · Μείωσε τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 1,4%, την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 4,8%, τη χρήση χαρτιού για εμπορικούς σκοπούς κατά 11%, τη χρήση νερού κατά 2%, τη συνολική ποσότητα ψυκτικών υλικών που χρησιμοποιεί κατά 4% και τη δυνητική επίδραση των ψυκτικών υλικών που χρησιμοποιεί κατά 30,2%. · Μείωσε κατά 1,3% τη διάθεση πλαστικών σακουλών, ενώ αύξησε κατά 22,6% τη διάθεση επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών. · Το ποσοστό των προμηθειών τροφίμων που πραγματοποίησε από εγχώριους προμηθευτές (συμπεριλαμβανομένων και εισαγωγών από τοπικούς προμηθευτές) έφτασε το 87,5% των συνολικών αγορών. · Αύξησε τον αριθμό διαθέσιμων βιολογικών προϊόντων στα καταστήματά της κατά 10,5%. Παράλληλα, σε κάθε χίλια προϊόντα που πωλούνται στα καταστήματά της, σχεδόν τα 4 είναι βιολογικά. · Διατήρησε το ποσοστό προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας Carrefour σε επίπεδο πάνω από 26% των συνολικών πωλήσεων. · Βελτίωσε το δείκτη απουσίας λόγω ατυχημάτων κατά 80% σε σχέση με το 2013. · Εκπαίδευσε, τουλάχιστον μία φορά, πάνω από το 25% των εργαζομένων της μέσα στο 2014. · Διατήρησε το ποσοστό των γυναικών σε διοικητικές θέσεις πάνω από 40%. · Το 100% των προμηθευτών προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας Carrefour υπέγραψαν ότι τηρούν τις απαιτήσεις του κανονισμού REACH. Αναφερόμενος στον 5ο Απολογισμό Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης της Μαρινόπουλος Α.Ε., ο Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Γεώργιος Βογιατζάκης, επεσήμανε: «H Μαρινόπουλος Α.Ε., με άξονα το σεβασμό προς τον καταναλωτή και το περιβάλλον, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της από κάθε γωνιά της Ελλάδας, επένδυσε σε καινοτόμες ιδέες, σε νέες τεχνολογίες και στην ορθολογική οργάνωση των δικτύων της, επιτυγχάνοντας να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της και να σταθεί υπεύθυνα δίπλα στην κοινωνία και το περιβάλλον. Για όλους εμάς στη Μαρινόπουλος Α.Ε., η επιχειρηματική μας πορεία ήταν και παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξη. Αυτό προϋποθέτει να λειτουργούμε ως επαγγελματίες, σκεπτόμενοι παράλληλα και ως πολίτες. Για το λόγο αυτό, στοχεύουμε στη δημιουργία και διατήρηση αδιάρρηκτων σχέσεων εμπιστοσύνης με όλους όσοι επηρεάζουν ή επηρεάζονται από τις δραστηριότητές μας. Βασική μας επιδίωξη είναι να παραμένουμε πιστοί στις αρχές της βιώσιμης και υπεύθυνης ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, να αξιολογούμε την απόδοσή μας σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένους δείκτες και να θέτουμε υψηλούς νέους στόχους, με διαφάνεια και λογοδοσία. Με διαφάνεια, υπευθυνότητα και ομαδική δουλειά, συμπορευόμαστε με την κοινωνία ώστε να βρισκόμαστε ουσιαστικά και με κάθε δυνατό τρόπο, δίπλα σε κάθε Έλληνα». Μαρινόπουλος ΑΕ απολογισμός Global Reporting Initiative Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Οκτώβριος 2015 12:16:02


5 βραβεία και μία τιμητική διάκριση για τη Μαρινόπουλος Α.Ε.

18 Σεπτέμβριος 2015 12:00:35

Advertorial Η Μαρινόπουλος Α.Ε. απέσπασε 5 βραβεία συνολικά, σε δύο σημαντικούς θεσμούς, στην Ελλάδα. Η κορυφαία εταιρεία λιανεμπορίου στη χώρα έλαβε 3 βραβεία στα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2015, θεσμό που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο λιανεμπόριο τροφίμων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε: - Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Αύξηση Παραγωγικότητας / Μείωση Κόστους» για την εγκατάσταση WMS IGE με Voice Picking τεχνολογία για τη βελτιστοποίηση του δικτύου logistics της εταιρείας - Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – CSR - Περιβάλλον» για το Σχέδιο Ενεργειακής Αναβάθμισης που υλοποίησε η Μαρινόπουλος για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος - Κορυφαίο βραβείο στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα» για το κατάστημα Carrefour Μαρινόπουλος στο Μαρκόπουλο Αττικής, το οποίο ανασχεδιάστηκε πλήρως, βάσει μελέτης που υποστηρίχθηκε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με στόχο την οργάνωση του ιδανικού σούπερ μάρκετ από τους ίδιους τους καταναλωτές Παράλληλα, η Μαρινόπουλος Α.Ε. παρέλαβε τιμητικό βραβείο με τίτλο «Η Ελλάδα Μπορεί» για τη διεθνή διάκριση του project «Shopping Missions: Data Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs» στο θεσμό ECR Europe Activation Award. Το project αφορούσε στο σχεδιασμό του Πρότυπου καταστήματος στο Μαρκόπουλο Αττικής. Επιπλέον, στο θεσμό των Hellenic Responsible Business Awards, όπου επιβραβεύονται τα έργα που ξεχώρισαν για τη προσήλωση των Υπεύθυνων Επιχειρήσεων και Φορέων της χώρας στις αρχές της αειφορίας, της εταιρικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης κοινωνικής ανάπτυξης, η Μαρινόπουλος Α.Ε. κατέκτησε 2 βραβεία: - Gold βραβείο στην κατηγορία Καταπολέμηση της Φτώχειας για το έργο «Η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ και του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ» για τη λειτουργία από το 2007 των τριών Κοινωνικών της Παντοπωλείων σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη - Bronze βραβείο στην κατηγορία Διαχείριση Ενέργειας για το «Η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ» για το εκτενές πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας που υλοποιεί η εταιρεία, μειώνοντας αισθητά το ενεργειακό της αποτύπωμα Ο Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της Μαρινόπουλος Α.Ε., Γιώργος Βογιατζάκης, δήλωσε σχετικά: «Από το σύνολο των βραβείων που έχει αποσπάσει η Μαρινόπουλος Α.Ε., στη διάρκεια της δραστηριοποίησής της στην ελληνική αγορά, η χρονική συγκυρία καθιστά τα συγκεκριμένα ιδιαιτέρως σημαντική για εμάς. Το να ενεργείς ως επιχείρηση θέτοντας τον πήχη όλο και ψηλότερα, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία κι αυτό να αναγνωρίζεται, μας δίνει ακόμη ένα κίνητρο να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση και στο μέλλον. Η επιβράβευση της αποφασιστικότητας όλων μας στην οικογένεια της Μαρινόπουλος Α.Ε. να ενεργούμε βάσει διεθνών προτύπων και αυστηρών προδιαγραφών μας δίνει το έναυσμα να συνεχίσουμε να υλοποιούμε το όραμα της εταιρείας μας. Αυτό δεν είναι άλλο από τη διαρκή προσφορά στον καταναλωτή και την κοινωνία. Σας ευχαριστούμε πολύ». Μαρινόπουλος βραβεία Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2015 Hellenic Responsible Business Awards Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time18 Σεπτέμβριος 2015 12:00:35


Βενεζουέλα: Λεηλασία σε σούπερ μάρκετ με συλλήψεις και έναν νεκρό

01 Αύγουστος 2015 13:00:46 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ενας άνθρωπος σκοτώθηκε και δεκάδες συνελήφθησαν έπειτα από τη λεηλασία που σημειώθηκε χθες το πρωί σε σούπερ μάρκετ στη Σιουδάδ Γκουαγιάνα,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time01 Αύγουστος 2015 13:00:46


Χωρίς προβλήματα οι συναλλαγές με «πλαστικό χρήμα» στα σούπερ μάρκετ

29 Ιούνιος 2015 13:24:41

ΕΛΛAΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ομαλά πραγματοποιούνται οι αγορές των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ, χωρίς να παρατηρούνται προβλήματα αναφορικά με την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εκπρόσωποι μεγάλων αλυσίδων του κλάδου. Συγκεκριμένα, ο κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου Delhaize, κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για σούπερ μάρκετ που δεν δέχονται τραπεζικές κάρτες στις συναλλαγές τους με τους καταναλωτές, διαβεβαίωσε ότι «δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στα καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος». Όλα τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως ανέφερε ο κ. Μαχαίρας, «δέχονται κανονικά τις κάρτες των καταναλωτών οι οποίοι μπορούν να εξυπηρετούνται χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα». Ωστόσο, ανέφερε, ότι πιθανότητα κάποια μικρά καταστήματα που δεν ανήκουν σε μεγάλες αλυσίδες να αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Παράλληλα, ο κ. Μαχαίρας πρόσθεσε ότι «όλα τα ΑΤΜ που βρίσκονται μέσα στα καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχώς εφοδιάζονται με χρήματα προκειμένου να μπορούν οι πελάτες να εξυπηρετούνται». Σε ό,τι αφορά στην κίνηση στα καταστήματα είναι αυξημένη με τους καταναλωτές να προμηθεύονται κυρίως τρόφιμα (ρύζι, μακαρόνια, γάλα κ.ά). Προς το παρόν δεν υπάρχουν ελλείψεις στα εμπορεύματα ενώ η εταιρεία, όπως ανέφερε ο κ. Μαχαίρας, δεν έχει ανακαλέσει κανένα από τα πλάνα προώθησης προϊόντων (προσφορές). «Η οικονομία πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει όπως δούλευε. Και το τραπεζικό σύστημα πρέπει να επανέλθει σε φυσική ροή», ανέφερε ο κ. Μαχαίρας και πρόσθεσε: «Αισιοδοξώ ότι θα βρεθεί λύση, θα τα καταφέρουμε και τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά». Από την πλευρά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και συγκεκριμένα από το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας, εκφράστηκε η βεβαιότητα για την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε ότι στα καταστήματα της αλυσίδας «παρατηρείται αυξημένη κίνηση ωστόσο οι καταναλωτές δεν αντιμετωπίζουν κανένα απολύτως πρόβλημα σε ό,τι αφορά στις συναλλαγές τους με χρήση κάρτας πιστωτικής ή χρεωστικής». Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε ότι «υπάρχει επάρκεια προϊόντων στα καταστήματα και τις αποθήκες και δεν υπάρχουν ελλείψεις». Έτερη μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με την οποία επικοινώνησε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στις συναλλαγές των καταναλωτών με χρήση τραπεζικής κάρτας. «Δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση για πιθανά προβλήματα στις συναλλαγές των πελατών μας με κάρτες πιστωτικές ή χρεωστικές», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά. Παράλληλα επισημάνθηκε ότι στα καταστήματα παρατηρείται αυξημένη κινητικότητα από το περασμένο Σάββατο η οποία συνεχίζεται και σήμερα με τους καταναλωτές να αγοράζουν κατά προτίμηση είδη πρώτης ανάγκης. Στα καταστήματα δεν παρατηρούνται ελλείψεις προϊόντων και ο ανεφοδιασμός των καταστημάτων συνεχίζεται κανονικά με στόχο την ομαλή εξυπηρέτηση των καταναλωτών. σούπερ μάρκετ πιστωτικές κάρτες πλαστικό χρήμα Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time29 Ιούνιος 2015 13:24:41


Ιωάννινα: Ληστεία σε σούπερ μάρκετ ξέθαψε... αρχαιοκάπηλους

09 Ιούνιος 2015 11:24:02 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Η σύλληψη ενός 37χρονου Eλληνα και μίας 47χρονης Ουκρανής, οι οποίοι αφαίρεσαν προϊόντα μικρής χρηματικής αξίας από σούπερ μάρκετ, οδήγησε τους...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Ιούνιος 2015 11:24:02


Ποια φάρμακα θα μπορούν να πωλούνται στα ράφια των σούπερ μάρκετ

05 Ιούνιος 2015 04:46:21 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Την πώληση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων (ΜΥΣΥΦΑ) και στα σούπερ μάρκετ υπό προϋποθέσεις προτείνει η ελληνική κυβέρνηση στους δανειστές, στην...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time05 Ιούνιος 2015 04:46:21


Οι Έλληνες αγοράζουν όλο και πιο λίγα – Μακρινό παρελθόν τα γεμάτα καρότσια στα σούπερ μάρκετ

25 Μάϊος 2015 11:11:00

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Μπορεί οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ να είναι όλο και πιο συχνές, ωστόσο αγοράζουν λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνα καταναλωτών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα. Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η οικονομική κρίση της χώρας έχει αλλάξει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή. Συχνά γίνεται αναφορά στην ένταση των προσφορών, τη χρήση λίστας, τη σύγκριση τιμών και λοιπές συνήθειες που έχει υιοθετήσει σε μεγάλο βαθμό ο καταναλωτής, χωρίς όμως να συνδυάζονται αυτά τα ευρήματα με το πώς επηρεάζουν βασικές παραμέτρους της αγοραστικής συμπεριφοράς, όπως η συμπεριφορά επισκέψεων. Για παράδειγμα, η αύξηση και ένταση των προσφορών, εκτός από την σημαντική εξοικονόμηση που προσφέρει στον καταναλωτή, συγχρόνως τον αναγκάζει να γίνει πιο κινητικός, να επισκεφθεί πιο συχνά και περισσότερα καταστήματα για να βρει αυτές τις προσφορές. Είναι δεδομένο ότι την τελευταία τετραετία, ο συνολικός αριθμός επισκέψεων των καταναλωτών στο σουπερμάρκετ αυξάνεται συνεχώς με αντίστοιχη μείωση του καλαθιού αγορών. Ο καταναλωτής πηγαίνει πιο συχνά στο σουπερ μάρκετ και σε κάθε επίσκεψη αγοράζει λιγότερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμα και το 2014, οπότε και η συνολική δαπάνη των νοικοκυριών σε είδη σουπερμάρκετ φαίνεται ότι σταθεροποιήθηκε, ακόμα και τότε αυτή η σταθερή εβδομαδιαία δαπάνη μοιράστηκε σε περισσότερες επισκέψεις ανά εβδομάδα με μικρότερη δαπάνη ανά επίσκεψη. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εβδομαδιαία δαπάνη σε είδη παντοπωλείου μειώθηκε από τα 57,7 ευρώ το 2010 την εβδομάδα σε 50,2 το 2014 (κατά 13%) ενώ η δαπάνη ανά καλάθι/επίσκεψη μειώθηκε από 26,1 ευρώ το 2010 σε 18,5 το 2014 (κατά 29%). Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ενώ από το 2013 στο 2014 η μηνιαία δαπάνη έμεινε πρακτικά αμετάβλητη, η δαπάνη ανά καλάθι/επίσκεψη μειώθηκε, λόγω της αύξησης των επισκέψεων, οι οποίες έφτασαν κατά μέσο όρο τις 12 κάθε μήνα ανά νοικοκυριό. Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η εικόνα του παρελθόντος με γεμάτα καρότσια σούπερ μάρκετ κυρίως το Σάββατο έχει δώσει τη θέση της στην εικόνα μικρών καλαθιών ανά χείρας πολλές φορές και στα μέσα της εβδομάδας. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τη στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, συνολικά η εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ συμπεριλαμβανομένων και των ειδών παντοπωλείου και των λοιπών ειδών εκτιμάται από τους ίδιους τους καταναλωτές για το 2014 στα 77,3 ευρώ. Θα πρέπει όμως να τονιστεί, ότι αυτή η αύξηση επισκεψιμότητας σχετίζεται και με τη έντονη αύξηση των προσφορών και παρεχόμενων εκπτώσεων στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πλέον οι καταναλωτές «κυνηγούν» πολύ περισσότερο τις προσφορές και έχουν σαφή εικόνα για το πόσα χρήματα εξοικονομούν πραγματοποιώντας «έξυπνες αγορές». Οι καταναλωτές θεωρούν ότι εξοικονομούν κατά μέσο όρο μέσω των προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων 11,7% της αξίας των αγορών τους, με 1 στους 5 καταναλωτές να εξοικονομεί πάνω από 20% και 2 στους 5 τουλάχιστον 10%. Οι καταναλωτές δηλαδή με τις «έξυπνες αγορές» μπορεί να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για περισσότερες επισκέψεις, αλλά κερδίζουν εξοικονομώντας χρήματα. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι η δαπάνη των νοικοκυριών δεν σχετίζεται αναλογικά με τον αριθμό επισκέψεων. Δηλαδή δεν σημαίνει ότι όσο πιο πολλές επισκέψεις κάνει ο καταναλωτής στο σουπερμάρκετ ή στα διάφορα σημεία πώλησης, τόσο περισσότερο αγοράζει, επιβεβαιώνοντας έτσι και τη συσχέτιση περισσότερων επισκέψεων με τις «έξυπνες αγορές». Τέλος, όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις στα διάφορα κανάλια πώλησης τροφίμων, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, η τυπική εβδομαδιαία συνήθεια στην αγορά τροφίμων, περιλαμβάνει από 3 έως 5 επισκέψεις στο σουπερμάρκετ, 6 έως 7 φορές επίσκεψη σε κάποιο φούρνο, 1 φορά επίσκεψη στη λαϊκή αγορά και ίσως 1 φορά ακόμα σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης, π.χ. οπωροπωλείο, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο κλπ. Φυσικά αυτή είναι η μέση τυπική συμπεριφορά, καθώς υπάρχουν και αρκετά πιο κινητικοί καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι ότι το σουπερμάρκετ είναι το σημείο πώλησης το οποίο επισκέπτεται τουλάχιστον μία φορά εβδομαδιαίως το 99% των καταναλωτών, ενώ υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών, πάνω από 20%, που μπορεί να επισκέπτεται κατάστημα σούπερ μάρκετ και δύο φορές μέσα στην ίδια ημέρα. Το σημείο πώλησης τροφίμων με επίσης μεγάλη συχνότητα επίσκεψης, αντίστοιχη με το σούπερ μάρκετ, είναι ο φούρνος, ο οποίος για λόγους που έχουν να κάνουν και με λοιπές ελληνικές διατροφικές συνήθειες, τον επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά το κοινό. Αυτό βέβαια σχετίζεται και με την ανάπτυξη που είχε το συγκεκριμένο κανάλι τα τελευταία χρόνια, με πολλά νέα σημεία πώλησης. Αγορές σούπερ μάρκετ ΙΕΛΚΑ έρευνα για αγορά καταναλωτές Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time25 Μάϊος 2015 11:11:00


Δείτε τις 14 χειρότερες εμφανίσεις σε… σούπερ μάρκετ! (Photos)

06 Μάϊος 2015 19:07:25

ΚΟΣΜΟΣ Πώς θα εμφανιζόσασταν σε σούπερ μάρκετ; Θα βάζατε στολές ζώων, θα φορούσατε απλά το εσώρουχό σας ή θα φτιάχνατε τα μαλλιά σας έτσι ώστε να μοιάζουν με θάμνο που προεξέχει από το κεφάλι σας; Δείτε τις 14 χειρότερες εμφανίσεις που έγιναν ποτέ σε σούπερ μάρκετ: Media Gallery: Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Μάϊος 2015 19:07:25


Ο Νετανιάχου ευχαρίστησε τον μουσουλμάνο ήρωα του σούπερ μάρκετ στο Παρίσι

12 Ιανουάριος 2015 05:47:05 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου ευχαρίστησε την Κυριακή τον Λασάνα Μπατίλι, τον μουσουλμάνο υπάλληλο του σούπερ μάρκετ κασέρ του...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time12 Ιανουάριος 2015 05:47:05