πολυτεκνοι 2014

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Πανελλαδικές 2014: Επιδόσεις και μεταγραφές εκτόξευσαν τις βάσεις στην περιφέρεια

28 Αύγουστος 2014 19:01:58 e-Typos - Ειδήσεις

Ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Οι υποψήφιοι μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους καθώς και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο- Όνομα- Πατρώνυμο- Μητρώνυμο). Ανακοινώθηκαν, επίσης, τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών- μελών της ΕΕ μη ελληνικής καταγωγής. Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υπουργείου http://moreresults.minedu.gov.gr . Τα αποτελέσματα των φετινών εξετάσεων έφεραν άνοδο των βάσεων στις δημοφιλείς σχολές, ενώ μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στα περιφερειακά πανεπιστήμια, σε σχέση με τα ιδρύματα των μεγάλων αστικών κέντρων. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θανάσης Κυριαζής, ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων ανήλθε σε 99.958, από 104.998. Στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα εισήχθησαν 72.763 υποψήφιοι από 71.761 πέρυσι. Οι κενές θέσεις είναι 1.164, από 836 το 2014. Στα πανεπιστήμια εισάγονται 47.053 υποψήφιοι, στα ΤΕΙ 23797 και στις υπόλοιπες σχολές (αστυνομικές, στρατιωτικές κλπ) 1913. Το ποσοστό επιτυχίας ανήλθε σε 81,05%. Στη Νομική Αθήνας οι βάσεις αυξήθηκαν κατά 0,8% (18.714 μόρια η βάση εισαγωγής), στη Νομική Θεσσαλονίκης κατά 1,2% (18.615) και στη Νομική Κομοτηνής κατά 2,2% (18.303). Στις ιατρικές σχολές, η άνοδος στην Αθήνα ήταν 1,7% (19.233 τα μόρια), της βάσης εισαγωγής στη Θεσσαλονίκη 2,4% (19.122), στην Πάτρα 2,8%, στη Λάρισα 3,2%, στην Κρήτη 3,2%, στα Ιωάννινα 3,3% και στην Αλεξανδρούπολη 3,5%. Στις νομικές σχολές η αύξηση ήταν από 200 εως 400 μόρια και στις πολυτεχνικές εως 1000. Η μεγαλύτερη αύξηση (27,3%) καταγράφηκε στη σχολή Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ενώ η μεγαλύτερη μείωση (60%) στην Μουσικών Σπουδών Αθήνας. Ενα άλλο χαρακτηριστικό των φετινών εξετάσεων είναι ότι από τα 450 τμήματα, στα 121 η βάση εισαγωγής ειναι κάτω από τα 10.000 μόρια. Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν, από 15 Σεπτεμβρίου έως και 26 Σεπτέμβριου. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες. Δείτε αναλυτικά εδώ: 1. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ_2014-2013 2. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ_2014-2013 1. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2014 2. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 90% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2014 3. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2012_ΠΑΝΕΛ.2014 4. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2013_ΠΑΝΕΛ.2014 5. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2014 6. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛΑ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2014 7. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2012_ΠΑΝΕΛ.2014 8. ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2013_ΠΑΝΕΛ.2014 Επιδόσεις και μετεγγραφές εκτόξευσαν τις βάσεις Στις καλύτερες επιδόσεις των υποψηφίων, καθώς καταγράφηκε διπλασιασμός των αριστούχων, και στην επέκταση του δικαιώματος μετεγγραφής και σε άλλες κοινωνικές ομάδες, εκτιμάται ότι οφείλεται η άνοδος των βάσεων εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Η άνοδος αυτή, αισθητή σε τουλάχιστον τρία από τα πέντε επιστημονικά πεδία και εντυπωσιακή σε ορισμένα τμήματα των πανεπιστημίων της περιφέρειας, τα οποία εξασφαλίζουν το δικαίωμα μετεγγραφής σε πολύτεκνους, τρίτεκνους, καθώς και στην κατηγορία των κοινωνικών κριτηρίων. Στις περιπτώσεις αυτές, μάλιστα, καταγράφηκε εκτόξευση των βάσεων ακόμη και κατά 2.000 μόρια, όπως για παράδειγμα στο τμήμα μηχανολόγων- μηχανικών του πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, που εδρεύει στην Κοζάνη, μέσω του οποίου πολλοί υποψήφιοι προσδοκούν την εγγραφή τους στο αντίστοιχο τμήμα της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης. Οι ιατρικές σχολές επέστρεψαν στα ύψη του 2012 με την άνοδο να κυμαίνεται από 400 έως 600 μόρια. Λιγότερες από 1.000 ήταν οι κενές θέσεις κυρίως στα περιφερειακά ΤΕΙ με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος στη Ζάκυνθο στο οποίο επέτυχε μόνο ένας υποψήφιος. Πτώση των βάσεων παρατηρήθηκε αντιστοίχως στις αρχιτεκτονικές σχολές της περιφέρειας, στα τμήματα τουριστικών επιχειρήσεων, στα τμήματα μουσικών σπουδών και στις ξένες φιλολογίες. Όπως επισήμανε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο εκπαιδευτικός αναλυτής Γιώργος Χατζητέγας, η πτώση οφείλεται κυρίως στις χαμηλές επιδόσεις των υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα. Εντυπωσιακή ήταν η άνοδος στη σχολή αστυφυλάκων της Αθήνας όπου η βάση εισαγωγής έφτασε στα 1734 μόρια. Η εκτόξευση σε αυτή την περίπτωση οφείλεται στη μείωση των υποψηφίων από 500 σε 250, οι οποίοι μάλιστα θα ξεκινήσουν την εκπαίδευσή τους μετά την παρέλευση διετίας. «Το βασικό συμπέρασμα» σημειώνει ο κ. Χατζητέγας «είναι ότι η συμπλήρωση των μηχανογραφικών δελτίων δεν πρέπει να γίνεται με κριτήριο τις βάσεις της προηγούμενης χρονιάς καθώς πολλές φορές παρατηρούνται εντυπωσιακές μεταστροφές των υποψηφίων. Ένα δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι στις επιλογές των υποψηφίων παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η εντοπιότητα και το δικαίωμα μετεγγραφής». Σε δήλωσή του ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος συνεχάρη τους επιτυχόντες και τους γονείς τους. «Σε όσους δεν τα κατάφεραν πρέπει όλοι να θυμίζουμε (γονείς, συγγενείς και φίλοι) πως υπάρχει

Vice Όλες οι ειδήσεις Time28 Αύγουστος 2014 19:01:58


Ads

Διανομή ροδάκινων σε πολύτεκνους

26 Αύγουστος 2014 12:43:16 Ελλάδα | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Ξεκίνησε από τη Δευτέρα η δωρεάν διανομή ροδάκινων σε πολύτεκνους στην αποθήκη της Εθνικής Οργάνω...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time26 Αύγουστος 2014 12:43:16


Ροδάκινα σε πολυτέκνους

25 Αύγουστος 2014 08:57:36 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Με διανομή στους πολυτέκνους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης συνεχίζεται σήμερα, για τέταρτη κατά σειρά ημέρα, το πρόγραμμα δωρεάν διανομής τμήματος...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time25 Αύγουστος 2014 08:57:36


Το αλαλούμ και τα νομοθετικά κενά με τις άδειες των ψυχαγωγικών παιχνιδιών κοστίζει ζωές

23 Αύγουστος 2014 18:30:50 e-Typos - Ειδήσεις

Τον περασμένο Μάιο συνελήφθη κύκλωμα «επιχειρηματιών» οι οποίοι με πλαστές γνωματεύσεις και σφραγίδες είχαν εγκαταστήσει 36 λούνα παρκ σε διάφορους δήμους Το τελευταίο τετράμηνο δύο τραγικά δυστυχήματα συνέβησαν σε Μύκονο (θαλάσσια παιχνίδια) και Ελληνικό (λούνα παρκ) στερώντας τη ζωή από δύο παιδιά, 10 και 13 χρόνων αντίστοιχα. Μπορεί κάποιος να ανοίξει λούνα παρκ αν δεν είναι άνεργος; Χορηγείται άδεια ψυχαγωγικών παιχνιδιών σε πόλη που είναι μεγαλύτερη των 3.000 κατοίκων; Το Paintball είναι παιχνίδι υπαίθριας ή στεγασμένης δραστηριότητας; Παράδοξα, ίσως, τα παραπάνω ερωτήματα αλλά καθόλου… αδιάφορα αφού έχουν ευθεία σχέση με το νομοθετικό καθεστώς που διέπει τα ψυχαγωγικά παιγνίδια κάθε μορφής τα οποία λειτουργούν χιλιάδες επιχειρήσεις στην επικράτεια, με αλλά και χωρίς την άδεια του κράτους. Τα τραγικά δυστυχήματα που συνέβησαν το τελευταίο τετράμηνο και στέρησαν τη ζωή από δύο παιδιά 10 και 13 χρόνων σε θαλάσσια παιχνίδια στη Μύκονο και σε λούνα παρκ στο Ελληνικό, εκτός από βαθύ πόνο, προκάλεσαν και φόβο σε όλους τους εμπλεκομένους. Για ένα χρονικό διάστημα, θα είναι πολύ δυσκολότερο σε έναν επιχειρηματία να λειτουργήσει χωρίς άδεια. Για κάποια ελεγκτική αρχή και πρωτίστως για τους δήμους που προσυπογράφουν τις άδειες (ακόμη και εάν δεν έχουν τρόπο να ελέγξουν την εφαρμογή των όρων τους) θα είναι απείρως δυσκολότερο να «κάνουν τα στραβά μάτια». Το πρόβλημα όμως είναι ότι συχνά ήταν αυτό ακριβώς το περίπλοκο και αντιφατικό νομοθετικό πλαίσιο που έκανε πολλούς να «κάνουν τα στραβά μάτια». Τέτοιας μορφής αντιφάσεις διαπιστώνονται και από τους υψηλόβαθμους υπηρεσιακούς παράγοντες της ειδικής επιτροπής που συστάθηκε με αποστολή να καταρτίσει νέο νομοθετικό πλαίσιο για τις αδειοδοτήσεις των επιχειρήσεων ψυχαγωγικών παιγνιδιών. Ας αναφέρουμε ένα ενδεικτικό παράδειγμα: ● Στο νόμο 2323 του 1995 που ήρθε να ρυθμίσει το «υπαίθριο εμπόριο» (με αρμόδιο τότε υπουργό Εμπορίου τον Κ. Σημίτη) μπήκε διάταξη που όριζε ευθέως ότι εγκαταστάσεις όπως «τα λούνα παρκ, οι πίστες αυτοκινητιδίων και τα τσίρκο» εντάσσονται στο υπαίθριο εμπόριο, στάσιμο ή πλανόδιο. ● Δέκα χρόνια αργότερα, σε Προεδρικό Διάταγμα (12/2005) για την εφαρμογή των ρυθμίσεων του νόμου 2323, επαναλαμβάνεται ότι επιχειρήσεις σχετικές με ψυχαγωγικά παιγνίδια λαμβάνουν άδεια «υπαίθριου εμπορίου». Ανάμεσα στις προϋποθέσεις είναι ο επιχειρηματίας ως φυσικό πρόσωπο να μην έχει οικογενειακό εισόδημα πάνω από 20.000 ευρώ - πρόβλεψη που αφορά και σε κάποιον που ζητάει άδεια να πουλά κεριά σε κάποιο τοπικό πανηγύρι. ● Πέρασαν σχεδόν δέκα χρόνια ακόμη, με τους επιχειρηματίες λούνα παρκ να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται για το πώς μπορεί μια τέτοια επιχείρηση, με τόσα έξοδα και τζίρο, να έχει ετήσιο εισόδημα μόνον 20.000 ευρώ ετησίως για να εξασφαλίζει άδεια λειτουργίας. Οι προσπάθειες για εξορθολογισμό της νομοθεσίας δεν απέδωσαν καρπούς και οι δήμοι συνέχιζαν να δίνουν άδειες παρακάμπτοντας προβλέψεις όπως η παραπάνω. ● Σαν να μην ήταν αρκετό το μπάχαλο, ήρθε και νέος νόμος από το υπουργείο Ανάπτυξης, ο 4264 τον Μάιο του 2014, ο οποίος αναφερόταν στο υπαίθριο εμπόριο και όριζε ρητά μεταξύ άλλων ότι κάποιος για να μπορεί να λάβει άδεια άσκησης υπαίθριου εμπορίου έπρεπε να είναι υποχρεωτικά και άνεργος, να μην κατέχει (ο ίδιος και οι στενοί συγγενείς του) άλλη άδεια βιοποριστικού επαγγέλματος και να προηγούνται άτομα με αναπηρίες, πολύτεκνοι, ομογενείς, απεξαρτημένοι και υπό απεξάρτηση. Ως «κατάσταση που μας δημιούργησε πολλά προβλήματα αφού μας έβαζε στο υπαίθριο εμπόριο» χαρακτηρίζει αυτό που περιγράφουμε παραπάνω ο Γιώργος Σιδέρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Ψυχαγωγικών Παιγνίων-Η Θεσσαλονίκη. Μας ενημερώνει ότι υπάρχουν πανελλαδικά περίπου 2.000 οικογένειες που ζουν ως επιχειρηματίες στήνοντας σε διάφορα μέρη της Ελλάδας λούνα παρκ σε διάφορους συνδυασμούς και μεγέθη ενώ πολύ περισσότεροι είναι εκείνοι που βιοπορίζονται ως υπάλληλοι. Θεωρεί όμως ότι το πρόβλημα έχει τώρα λυθεί. Πώς; Μέσω ενός εγγράφου που υπέγραψε στις 2/4/2014 υπηρεσιακό στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης, ο γ.δ. Εσωτερικού Εμπορίου Χ. Μπανός. Στο έγγραφο γίνεται ερμηνεία νόμων και διατάξεων και προκύπτει το συμπέρασμα-οδηγία προς τους δήμους ότι η λειτουργία λούνα παρκ είναι δραστηριότητα που απαιτεί «μεγάλη οικονομική επένδυση» και διαφέρει από τις λοιπές δραστηριότητες υπαίθριου εμπορίου από ανέργους. Ωστόσο, ένα έγγραφο δεν αναδιαμορφώνει το νομικό πλαίσιο με συνέπεια σε πολλούς δήμους να δημιουργούνται ζητήματα και οι εμπλεκόμενοι να καταφεύγουν σε ενστάσεις επί ενστάσεων για να βγάλουν άκρη. Πάντως, το έγγραφο είχε και προφητική αξία καθώς στις αρχές Απριλίου και λίγες μέρες πριν από το ατύχημα στο λούνα παρκ του Δήμου Ελληνικού σημείωνε μεταξύ άλλων ότι «περιήλθαν σε γνώση μας αποφάσεις αρμόδιων φορέων χορήγησης αδειών υπαίθριου εμπορίου, όπου διαπιστώνεται λανθασμένη εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας…!». «Είναι παράλογο να μας βάζουν στο υπαίθριο εμπόριο και να ζητούν χαρτί ανεργίας και χαμηλό εισόδημα», επισημαίνει ο κ. Σιδέρης. Μας λέει ότι ο ίδιος αλλάζει κάθε χρόνο μέχρι και 15 φορές τόπο εγκατάστασης, πηγαίνοντας κοντά σε τοπικά πανηγύρια, εκδηλώσεις ή σε χώρους που συγκεντρώνεται κόσμος και παίρνοντας κάθε φορά νέα άδεια από το δήμο. «Προηγουμένως πρέπει να έχει έρθει μηχανολόγος, να έχει ελέγξει τα παιχνίδια που θα έχουμε ήδη στήσει και να υπογράψει το “έχει καλώς”. Στήνουμε πέντε έως δέκα διαφορετικά παιγνίδια. Δουλεύουν πολλοί άνθρωποι επί μέρες. Πώς γίνεται να έχουμε τζίρο 20.000 ευρώ το χρόνο;», αναρωτιέται. Πάντως, η προϋπόθεση της ανεργίας δεν είναι και η μόνη που απαιτεί ξεκαθάρισμα. Στο νόμο 4264/14 και το άρθρο 25 περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων πρόβλεψη ώστε να μην επιτρέπεται η άσκηση πλανόδιου εμπορίου «σε δήμους με πληθυσμό άνω των 3.000 κατοίκων». Λεπτομέρεια ή αβλεψία; Και μόνον η σύλληψη τον περασμένο Μάιο κυκλώματος «επιχειρηματιών» οι οποίοι με πλαστές γνωματεύσεις και σφραγίδες είχαν εγκαταστήσει 36 λούνα παρκ σε διάφορους δήμους δείχνει πόσο σαθρό είναι το έδαφος στο οποίο στήνονται μηχανές που σχεδιάστηκαν για να διασκεδάζουν υποτίθεται με ασφάλεια, παιδιά και μεγάλοι. «Επειτα απ’ όσα έγιναν δεν πιστεύω ότι υπάρχει πλέον κάποιος που λειτουργεί χωρίς άδεια ή δήμος που θα κάνει τα στραβά μάτια», μας λέει ο Γ. Σιδέρης, αναφερόμενος στα πρόσφατα δυστυχήματα. Αρκεί όμως ο φόβος ή το φιλότιμο για να καλύψει τα χάσματα των νόμων; Ανύπαρκτοι ελεγκτικοί μηχανισμοί λόγω ασάφειας Σημαντικές ελλείψεις έως και ολοσχερής απουσία νομοθετικού πλαισίου διαπιστώνονται για τον έλεγχο της λειτουργίας πολλών ψυχαγωγικών παιγνιδιών και ειδικά εκείνων που γέννησε η τεχνολογική εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνον από τους ειδικούς και τους υπηρεσιακούς παράγοντες που συμμετέχουν στην ειδική επιτροπή για την κατάρτιση νέου νομοθετικού πλαισίου. Το αντιλαμβάνεται και ο καθένας που θα σκεφτεί ότι τα δύο πρόσφατα δυστυχήματα δεν συνέβησαν σε κλασικά παιγνίδια λούνα παρκ αλλά σε εγκαταστάσεις που μετρούν λίγα χρόνια λειτουργίας. Οι κατά τόπους δήμοι είναι εκείνοι που άκουσαν τα «εξ αμάξης» αλλά, βάσει των νόμων και της σκληρής πραγματικότητας, δεν είναι εκείνοι που μπορούν να ελέγξουν την ασφαλή λειτουργία περίπλοκων παιγνιδομηχανών, όπως αυτές που συναντούμε σε υδροπάρκα-νεροτσουλήθρες, τα «όπλα» που παίρνουν βολίδες χρώματος (paintball) ακόμη και ένα ψυχαγωγικό παγοδρόμιο - ειδικά εάν λειτουργεί σε κλειστό χώρο. Είναι άλλοι οι μηχανισμοί (Λιμενικό, Πυροσβεστική, Υγειονομικό, ΕΛΟΤ

Vice Όλες οι ειδήσεις Time23 Αύγουστος 2014 18:30:50


Στα 2,279 δισ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014

21 Αύγουστος 2014 11:55:43 e-Typos - Ειδήσεις

Στα 2,279 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 7μηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014, έναντι πρωτογενούς πλεονάσματος 2,555 δισ. ευρώ για την ίδια περίοδο το 2013 και στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 800 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών. Έλλειμμα στο ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 1,736 δισ. ευρώ παρουσιάζεται, σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, για το 7μηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014, έναντι ελλείμματος 1,929 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013 και επικαιροποιημένου στόχου για έλλειμμα 3,360 δισ. ευρώ. Το ύψος των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθε σε 29,530 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 651 εκατ. ευρώ ή 2,3% έναντι του επικαιροποιημένου στόχου ΜΠΔΣ 2015-2018. Τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 26,240 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 451 εκατ. ευρώ ή 1,7% υψηλότερα έναντι του επικαιροποιημένου στόχου. Το σύνολο των φορολογικών εσόδων διαμορφώθηκε σε 24,485 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 342 εκατ. ευρώ ή κατά 1,4% έναντι του επικαιροποιημένου στόχου. Πιο συγκεκριμένα, κατηγορίες εσόδων που υπερέβησαν τον επικαιροποιημένο στόχο του επταμήνου Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014 είναι οι εξής: 1. Ο φόρος εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά 555 εκατ. ευρώ ή 14,5%. 2. Οι λοιποί άμεσοι φόροι κατά 212 εκατ. ευρώ ή 14,7%, 3. Οι λοιποί φόροι συναλλαγών κατά 81 εκατ. ή 28,0%, 4. Τα λοιπά μη φορολογικά έσοδα κατά 320 εκατ. ευρώ ή 15,8%. Αντίθετα, υστέρησαν έναντι του επικαιροποιημένου στόχου: 1. Ο φόρος εισοδήματος ειδικών κατηγοριών κατά 178 εκατ. ευρώ ή 15,3%, 2. Oι φόροι στην περιουσία κατά 246 εκατ. ευρώ ή 15,0%, 3. Οι έμμεσοι φόροι Παρελθόντων Οικονομικών Ετών (Π.Ο.Ε.) κατά 40 εκατ. ευρώ ή 10,5%. Οι επιστροφές εσόδων ανήλθαν σε 2,002 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 262 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (1,740 δισ. ευρώ). Τα έσοδα του ΠΔΕ ανήλθαν σε 3,290 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 200 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου. Οι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθαν στα 31,266 δισ. ευρώ και παρουσιάζονται μειωμένες κατά 973 εκατ. ευρώ έναντι του επικαιροποιημένου στόχου (32,240 δισ. ευρώ). Ειδικότερα, οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 28,302 δισ. ευρώ και είναι μειωμένες έναντι του επικαιροποιημένου στόχου κατά 1,220 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω της μείωσης των πρωτογενών δαπανών κατά 880 εκατ. ευρώ έναντι του επικαιροποιημένου στόχου (24,528 δισ. ευρώ). Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού παρουσιάζονται μειωμένες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 κατά 2,295 δισ. ευρώ ή σε ποσοστό 7,5%. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στη μείωση του συνόλου των πρωτογενών δαπανών κατά 1,468 δισ. ευρώ ή ποσοστό 5,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν αυξημένες δαπάνες ύψους 483 εκατ. ευρώ για τη διάθεση κοινωνικού μερίσματος, 36 εκατ. ευρώ για τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης, 66 εκατ. ευρώ για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων, και 64 εκατ. ευρώ για δαπάνες διενέργειας εκλογών. Οι δαπάνες του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) διαμορφώθηκαν σε 2,965 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 247 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (2,718 δισ. ευρώ) και κατά 845 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Ακολουθούν αναλυτικά οι πίνακες που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Οικονομικών /content/userfiles/files/%CE%94%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%9F_7_2014_%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.pdf

Vice Όλες οι ειδήσεις Time21 Αύγουστος 2014 11:55:43


Σταϊκούρας: Στα 2,3 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα το επτάμηνο

13 Αύγουστος 2014 12:11:39 e-Typos - Ειδήσεις

Στα 2,3 δισ. ευρώ ή στο 1,25% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 800 εκατ. ευρώ ή 0,4% του ΑΕΠ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα του Κρατικού Προϋπολογισμού την επτάμηνη περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014, ανακοίνωσε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρ. Σταϊκούρας. Προκύπτει, συνεπώς, υπέρβαση έναντι του επικαιροποιημένου εφετινού στόχου περίπου κατά 1,5 δισ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι το πρωτογενές πλεόνασμα της Γενικής Κυβέρνησης, σύμφωνα με τα στοιχεία για το 1ο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, που ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, διαμορφώθηκε στα 1,8 δισ. ευρώ, από πρωτογενές έλλειμμα 1,9 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, το έλλειμμα του Κρατικού Προϋπολογισμού διαμορφώθηκε στα 1,7 δισ. ευρώ ή στο 0,95% του ΑΕΠ έναντι στόχου για έλλειμμα 3,4 δισ. ευρώ ή 1,8% του ΑΕΠ. Προκύπτει, συνεπώς, υπέρβαση έναντι του βελτιωμένου, επικαιροποιημένου, εφετινού στόχου περίπου κατά 1,6 δισ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού διαμορφώνονται, αιτιολογημένα λόγω της μεταφοράς των αποδόσεων των Ελληνικών ομολόγων από τις κεντρικές τράπεζες του Ευρωσυστήματος (Securities Market Programme – SMPs), ύψους 1,5 δισ. ευρώ, χαμηλότερα από τα περυσινά επίπεδα, αλλά αισθητά υψηλότερα από τον επικαιροποιημένο στόχο. Ειδικότερα, κατά το επτάμηνο του 2014: - Τα καθαρά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού ανήλθαν στα 29,5 δισ. ευρώ, περίπου 1,3 δισ. ευρώ χαμηλότερα από πέρυσι, αλλά και περίπου 700 εκατ. ευρώ υψηλότερα από το στόχο. - Τα καθαρά έσοδα του Τακτικού Προϋπολογισμού ανήλθαν στα 26,2 δισ. ευρώ, περίπου 600 εκατ. ευρώ χαμηλότερα από πέρυσι λόγω και των υψηλότερων – εφέτος – επιστροφών φόρων, όμως 460 εκατ. ευρώ υψηλότερα από το στόχο. - Τα έσοδα προ επιστροφών φόρων ανήλθαν στα 28,2 δισ. ευρώ, περίπου 570 εκατ. ευρώ υψηλότερα από πέρυσι και 720 εκατ. ευρώ καλύτερα από το στόχο. Ενώ, τα φορολογικά έσοδα, τον Ιούλιο, ήταν 1,5 δισ ευρώ υψηλότερα από τον αντίστοιχο περυσινό μήνα και 465 εκατ. ευρώ καλύτερα από το στόχο του μήνα. Το αποτέλεσμα είναι τα φορολογικά έσοδα να διαμορφωθούν 562 εκατ. ευρώ καλύτερα από το στόχο, σωρευτικά για την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2014. Πρέπει να τονισθεί ότι στον στόχο του Ιουλίου είχε προβλεφθεί και η καταβολή της 1ης δόσης του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ), ύψους 440 εκατ. ευρώ. Η παράταση στην καταβολή αυτής της δόσης, καθιστά τα αποτελέσματα ακόμη καλύτερα και επιβεβαιώνει ότι οι εκτιμήσεις μας διαπνέονται από ρεαλισμό. 4ον. Οι επιστροφές φόρων κινήθηκαν σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, πολύ υψηλότερα έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Συγκεκριμένα, οι επιστροφές φόρων διαμορφώθηκαν στα 2 δισ. ευρώ έναντι 900 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτή η τάση αποτυπώνεται σε όλους τους μήνες του επταμήνου, ενισχύοντας, έτσι, ουσιαστικά τη ρευστότητα στην πραγματική οικονομία. Όπως εοπισημαίνεται στην ίδια ανκοίνωση, οι πρωτογενείς δαπάνες είναι σταθερά μειωμένες, τόσο έναντι του επικαιροποιημένου στόχου όσο και έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Διαμορφώθηκαν στα 23,6 δισ. ευρώ, περίπου 1,5 δισ. ευρώ χαμηλότερα από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, και 880 εκατ. ευρώ καλύτερα από το στόχο. Μάλιστα, πρέπει να σημειωθεί ότι, κατά το επτάμηνο του έτους, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, πραγματοποιήθηκαν αυξημένες δαπάνες, ύψους 585 εκατ. ευρώ, για κοινωνική προστασία. Ειδικότερα, έχουν χορηγηθεί 483 εκατ. ευρώ για τη διάθεση «κοινωνικού μερίσματος», επιπλέον 37 εκατ. ευρώ για επίδομα θέρμανσης και επιπλέον 66 εκατ. ευρώ για επιδόματα πολυτέκνων . Ενώ, διατέθηκαν και 64 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση των δαπανών για τη διενέργεια των εκλογών. Συνεπώς, στο σκέλος των δημοσίων δαπανών έχει ελεγχθεί η διαχείριση και έχει προωθηθεί η πειθαρχία, με αποτέλεσμα η απόδοση των παρεμβάσεων δημοσιονομικής πολιτικής να ανταποκρίνεται στις αρχικές εκτιμήσεις. Παράλληκλα, όπως σημειώνεται, έχει γίνει ιδιαίτερα λελογισμένη χρήση και αξιοποίηση του αποθεματικού του Τακτικού Προϋπολογισμού. Συγκεκριμένα, έχουν διατεθεί 374 εκατ. ευρώ ή το 33,3% (1/3) του αποθεματικού που προβλέπονταν στον Προϋπολογισμό (αρχική πίστωση 1,12 δισ. ευρώ, υπόλοιπο προς χρήση 746 εκατ. ευρώ). Και αυτό έχει χρησιμοποιηθεί εφέτος, εκτός από την κάλυψη ανελαστικών δαπανών για εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων (130 εκατ. ευρώ), κυρίως για την αντιμετώπιση έκτακτων δαπανών της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος (18 εκατ. ευρώ), για τη λειτουργία του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ Ι (15 εκατ. ευρώ), για την επιχορήγηση των «Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων – ΕΑΣ ΑΕ» και της «ΕΛΒΟ ΑΕ» (25 εκατ. ευρώ), για την ενίσχυση των πιστώσεων για προμήθεια καυσίμων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (8 εκατ. ευρώ), για την αντιμετώπιση δαπανών που αφορούν στην ασφάλεια των καταστημάτων κράτησης της χώρας (υπερωρίες σωφρονιστικών υπαλλήλων 2,5 εκατ. ευρώ), για την κάλυψη δαπανών εισιτηρίων εξετάσεων στο Υπουργείο Παιδείας (7,8 εκατ. ευρώ), για την ενίσχυση αθλητικών ομοσπονδιών και σωματείων (11 εκατ. ευρώ), για αποζημιώσεις του προσωπικού της «ΕΡΤ ΑΕ» (32 εκατ. ευρώ), για επιχορήγηση στο Δήμο Κεφαλλονιάς λόγω του σεισμού (10 εκατ. ευρώ), για επιχορήγηση στον «ΟΑΣΘ ΑΕ» (20 εκατ. ευρώ), για επιδοτήσεις άγονων γραμμών (15 εκατ. ευρώ) και για τη μίσθωση επιπλέον εναέριων μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος για την αντιπυρική περίοδο 2014 (5 εκατ. ευρώ). Ακόμη, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, οι δαπάνες του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων αυξήθηκαν σημαντικά. Διαμορφώθηκαν περίπου στα 3 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 40% έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Χρηματοδοτώντας έτσι την αναπτυξιακή πολιτική της χώρας, με έργα που συμβάλλουν στην αύξηση του ιδιωτικού και δημόσιου κεφαλαίου της οικονομίας και στηρίζουν την αναπτυξιακή διαδικασία. "Συμπερασματικά", σημειώνει ο κ.Σταϊκούρας, "η ικανοποιητική εκτέλεση του Προϋπολογισμού συνεχίζεται. Οι δημοσιονομικοί στόχοι, με πολύ κόπο, με μεγάλη προσπάθεια, με τεράστιες θυσίες, για 3η χρονιά, επιτυγχάνονται. Η επίτευξη αυτών των στόχων δείχνει ότι τα δημόσια οικονομικά σταθεροποιούνται σε καλό επίπεδο. Αυτό αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ενίσχυση της διαπραγματευτικής θέσης της χώρας, για τη διανομή «κοινωνικού μερίσματος» – ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ – που ήδη ολοκληρώθηκε, για την σταδιακή αποκατάσταση της πρόσβασης στις αγορές που ήδη υλοποιείται, για τη σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών, για την τροποποίηση πολιτικών που έχουν αποδειχθεί οικονομικά αναποτελεσματικές και κοινωνικά άδικες, για την εύρεση ρεαλιστικών λύσεων για την περαιτέρω ενίσχυση και την οριστική τακτοποίηση της μακροχρόνιας βιωσιμότητας του δημοσίου χρέους". Όπως τονίζει, "η χώρα, σήμερα, μετά τα πολύ δύσκολα χρόνια, βρίσκεται σε θέση με σαφώς καλύτερες προσδοκίες. Βέβαια, από την κρίση δεν έχουμε βγει. Όμως, βγαίνουμε… Όπως, όμως, η κρίση ξεκίνησε από τους αριθμούς και μεταφέρθηκε στην κοινωνία, έτσι και η βελτίωση θα ξεκινήσει από τα δημοσιονομικά μεγέθη και στη συνέχεια θα γίνει αισθητή στην πραγματική οικονομία και στην κοινωνία. Ήδη είμαστε στην αρχή αυτής της μετάβασης. Με σταθερά βήματα, με μεθοδικότητα, διορατικότητα και σκληρή δουλειά, «οικοδομούμε» πάνω στη σταθερότητα που η χώρα επέτυχε. Δύο είναι πλέον οι βασικές επιδιώξεις: 1η. Η διασφάλιση των μέχρι σήμερα επιτευγμάτων και η προστασία των τεράστιων θυσιών της ελληνικής κοινωνίας. 2η. Η μετατροπή της υπάρχουσας σταθεροποίησης της οικονομίας σε δυναμική και βιώσιμη ανάπτυξη, με κοινωνική συνοχή, πάνω σε στέρεες βάσεις. Με πίστη, εθνικό σχέδιο και αποφασιστικότητα πρέπει και μπορούμε, όπως έχει αποδειχθεί, να πετυχαίνουμε τους στόχους και ταυτόχρονα να διεκδικούμε καλύτερους όρους συνεργασίας από τους εταίρους και δανειστές μας" καταλήγει η δήλωση του κ

Vice Όλες οι ειδήσεις Time13 Αύγουστος 2014 12:11:39


ΔΕΗ: Αυξήσεις 11% για τις χαμηλές καταναλώσεις (εξοχικά), μειώσεις για τους επαγγελματίες

21 Ιούλιος 2014 16:43:32 e-Typos - Ειδήσεις

Αυξήσεις της τάξης του 11% για τους οικιακούς πελάτες με κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο και μειώσεις έως 3,4 % στα τιμολόγια της ΔΕΗ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και για την ηλεκτροδότηση κοινόχρηστων χώρων ισχύουν από 25 Ιουλίου 2014. Τα οικιακά τιμολόγια για όσους έχουν κατανάλωση μεγαλύτερη από 800 κιλοβατώρες, το νυχτερινό τιμολόγιο όπως και το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο παραμένουν αμετάβλητα, ενώ όσοι έχουν κατανάλωση μέχρι 800 κιλοβατώρες μπορούν, αν δεν το έχουν ήδη κάνει και εφόσον πληρούν τις λοιπές προϋποθέσεις, να ενταχθούν στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Τις αλλαγές στις χρεώσεις ανακοίνωσε σήμερα η ΔΕΗ, σε εφαρμογή της πολιτικής για εξάλειψη των σταυροειδών επιδοτήσεων στα τιμολόγια. Δηλαδή της επιβάρυνσης μιας κατηγορίας καταναλωτών σε όφελος μιας άλλης που ουσιαστικά επιδοτείται. Αναλυτικότερα: Οι αυξήσεις στο οικιακό τιμολόγιο αφορούν περίπου 2.160.000 παροχές, κυρίως εξοχικές και δεύτερες κατοικίες όπου η κατανάλωση είναι χαμηλή (μέχρι 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο). Η αύξηση επέρχεται με την κατάργηση του πρώτου κλιμακίου (0- 800 κιλοβατώρες) στα τιμολόγια της ΔΕΗ και την ενσωμάτωσή του στην επόμενη κλίμακα χρέωσης. Η μεσοσταθμική αύξηση στο σύνολο του λογαριασμού (μαζί με τις χρεώσεις για δίκτυα, φόρους κλπ) διαμορφώνεται στο 11,1% ενώ ποσοτικά αντιστοιχεί σε 1,9 ευρώ/μήνα για κατανάλωση 400 kWh το τετράμηνο, και 3,8 ευρώ/μήνα για κατανάλωση 800 kWh το τετράμηνο. Οι μειώσεις θα ισχύσουν στα τιμολόγια περίπου 1,4 εκατομμύρια μικρομεσαίων επιχειρήσεων (γραφεία, μικρά εμπορικά καταστήματα, φούρνοι, εργαστήρια, μικρές βιοτεχνίες, συνεργεία, επιχειρήσεις μεσαίου μεγέθους, κτίρια γραφείων, μεγάλα καταστήματα, μεσαίου μεγέθους βιοτεχνίες, λοιπές παραγωγικές μονάδες κλπ) καθώς και στους κοινόχρηστους χώρους. Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ21, (Γραφεία, καταστήματα, κοινόχρηστα, εργαστήρια, μικρές βιοτεχνίες, συνεργεία, κλπ), η μεσοσταθμική μείωση είναι 3,4% στο σύνολο του λογαριασμού. Ενδεικτικά, για εμπορικό πελάτη με κατανάλωση 2.000 kWh το τετράμηνο, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 3,7 ευρώ/μήνα. Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ22 (Κτίρια γραφείων, μεγάλα καταστήματα, μεσαίες βιομηχανίες κλπ), η μεσοσταθμική μείωση είναι 1% στο σύνολο του λογαριασμού. Για εμπορικό πελάτη με τριφασική παροχή και μηνιαία κατανάλωση 7.000 kWh, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 11,6 ευρώ/μήνα. Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ23 (με νυχτερινή κατανάλωση), η μεσοσταθμική μείωση είναι 2,2% στο σύνολο του λογαριασμού. Για εμπορικό πελάτη με μονοφασική παροχή και κατανάλωση το τετράμηνο 2.750 kWh την ημέρα και 2.250 kWh τη νύχτα, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 6 ευρώ/ μήνα. Στο σκέλος της ενέργειας (δεδομένου ότι οι λοιπές χρεώσεις για δίκτυα, φόρους, κλπ παραμένουν στα ίδια επίπεδα) η αύξηση στο οικιακό τιμολόγιο κλιμακώνεται μέχρι 20% ενώ στα επαγγελματικά οι μειώσεις φθάνουν στο 6%. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο αυξήθηκαν οι χρεώσεις για τα δίκτυα (0,5- 0,8% μεσοσταθμικά για τα νοικοκυριά) ενώ εκκρεμεί η απόφαση για αύξηση των χρεώσεων για τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας. Αντίθετα «παγώνει» για το δεύτερο εξάμηνο του 2014 η χρέωση για τις ανανεώσιμες πηγές ερνέργειας («ΕΤΜΕΑΡ»). Όσοι έχουν κατανάλωση μικρότερη από 800 κιλοβατώρες στην πρώτη τους κατοικία καλούνται να υποβάλουν αίτηση στο Διαχειριστή του Δικτύου (www.deddie.gr) ή να καλέσουν στο 11770 εφόσον είναι πελάτες της ΔΕΗ, προκειμένου να εξεταστεί εάν πληρούν τους όρους ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Στο ΚΟΤ έχουν ήδη ενταχθεί 565.000 καταναλωτές (άτομα με χαμηλό εισόδημα, γονείς με τρία προστατευόμενα τέκνα, άνεργοι, άτομα με αναπηρία, άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, πολύτεκνοι) και με την πρόσφατη διεύρυνσή του ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί. Η ΔΕΗ σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση ότι: - Η ίδια δεν θα έχει κανένα οικονομικό όφελος ή απώλεια από τον εξορθολογισμό των τιμολογίων, καθώς οι αναπροσαρμογές οδηγούν σε ουδέτερο αποτέλεσμα. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα η ΔΕΗ θα ανακοινώσει και νέα εμπορικά κίνητρα προς τους καταναλωτές. - Το κόστος της ενέργειας στην Ελλάδα παραμένει από τα χαμηλότερα στην ΕΕ. Παραδειγματα Τιμολογιων Ηλεκτρικης Ενέργειας

Vice Όλες οι ειδήσεις Time21 Ιούλιος 2014 16:43:32


TAXIS: Νέα εφαρμογή για δήλωση του ακατάσχετου λογαριασμού

22 Ιούνιος 2014 10:48:19 e-Typos - Ειδήσεις

Νέα ηλεκτρονική εφαρμογή στο TAXISnet, όπου οι φορολογούμενοι θα μπορούν να δηλώνουν τον μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο ισχύει το ακατάσχετο, ώστε να προλαμβάνονται πλήρως τα περιστατικά εσφαλμένης κατάσχεσης, θέτει σε λειτουργία εντός των επομένων ημερών το υπουργείο Οικονομικών. Όπως ανακοινώθηκε, «ο Νόμος 4254/2014 για κατασχέσεις χρημάτων από τραπεζικούς λογαριασμούς φορολογούμενων με χρέη προς το Δημόσιο διασφαλίζει το ακατάσχετο ποσό των 1.500 ευρώ μηνιαίως. Επιπλέον, προβλέπει ρητά ότι πέραν των 1.500 ευρώ, είναι ακατάσχετα προνοιακά επιδόματα, όπως των πολυτέκνων και των τετραπληγικών, καθώς και το κοινωνικό μέρισμα». Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, «οι περιπτώσεις εσφαλμένων κατασχέσεων από τις τράπεζες οφείλονται στο γεγονός ότι οι φορολογούμενοι δεν δήλωσαν στις τράπεζες τα ορθά στοιχεία προέλευσης των χρημάτων που διατηρούσαν στους λογαριασμούς τους ή δεν δήλωσαν τον έναν μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο θα ισχύει το ακατάσχετο». Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, «το υπουργείο Οικονομικών, λαμβάνοντας γνώση των περιπτώσεων αυτών, μερίμνησε από την πρώτη στιγμή για την αποφυγή των εσφαλμένων κατασχέσεων και από τις 14/04/2014 εξέδωσε την ΠΟΛ 1109/2014, για την αντιμετώπιση τέτοιου είδους προβλημάτων. Επιπρόσθετα, το υπουργείο έχει ήδη ετοιμάσει και θα ενεργοποιήσει εντός των ημερών μια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή, όπου οι φορολογούμενοι θα μπορούν μέσω του TAXISnet να δηλώνουν τον έναν μοναδικό λογαριασμό τους για τον οποίο ισχύει το ακατάσχετο, ώστε να προλαμβάνονται πλήρως τα περιστατικά εσφαλμένης κατάσχεσης».

Vice Όλες οι ειδήσεις Time22 Ιούνιος 2014 10:48:19


Πατέρας Νικόδημος Μπιλάλης, ο Άγγελος των πολυτέκνων

11 Ιούνιος 2014 15:58:08 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέρασε ήδη μία εβδομάδα από το θλιβερό νέο της κοιμήσεως του πατρός Νικοδήμου (Μπιλάλη), ιδρυτή και «ψυχής» επί σειρά δεκαετιών της θρυλικής ΠΕΦΙΠ (Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων), με το τεράστιο εθνικό και κοινωνικό έργο που επιτελεί...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time11 Ιούνιος 2014 15:58:08


Απαλλάσσεται από τον φόρο εισοδήματος το επίδομα τριτέκνων και πολυτέκνων

07 Μάϊος 2014 16:11:42 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Διευκρινίσεις για τη φορολογική μεταχείριση του επιδόματος τριτέκνων και πολυτέκνων παρέσχε η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων. Απαντώντας...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time07 Μάϊος 2014 16:11:42