λειτουργουν αυριο τα μεσα μαζικης μεταφορας 26 12 13

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Καμίνης: «Η Αθήνα δεν θα λειτουργήσει πάλι ως χοάνη μαζικής υποδοχής παράτυπων μεταναστών»

11 Σεπτέμβριος 2014 18:19:24 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

«Η πρωτεύουσα δεν θα λειτουργήσει πάλι ως χοάνη άναρχης και μαζικής υποδοχής των παράτυπων μεταναστών» τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time11 Σεπτέμβριος 2014 18:19:24


Ads

Αύριο οι υπογραφές για την ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων

09 Σεπτέμβριος 2014 12:28:56 e-Typos - Ειδήσεις

Σημαντική ελάφρυνση στο κόστος ηλεκτροδότησης των νησιών (άνω των 60 εκατ. ευρώ ετησίως) και στους λογαριασμούς ρεύματος μέσω των οποίων επιδοτείται το κόστος αυτό, θα επιφέρει με την ολοκλήρωσή του, το έργο διασύνδεσης των Κυκλάδων με το ηπειρωτικό δίκτυο ηλεκτροδότησης. Οι συμβάσεις για την υλοποίηση της πρώτης φάσης του έργου, που περιλαμβάνει τις διασυνδέσεις Τήνου, Μυκόνου και Πάρου με τη Σύρο καθώς και τη διασύνδεση του Λαυρίου με τη Σύρο υπογράφονται αύριο μεταξύ του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας και των αναδόχων εταιριών (ABB, Ελληνικά Καλώδια, Alstom, Prysmian) σε τελετή στην οποία θα απευθύνουν χαιρετισμούς ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Μάκης Παπαγεωργίου και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Γιάννης Γιαρέντης. Η δεύτερη φάση του έργου, που θα υλοποιηθεί αργότερα, περιλαμβάνει τη σύνδεση Πάρου-Νάξου και Νάξου-Μυκόνου, καθώς και την αναβάθμιση της υφιστάμενης σύνδεσης της Εύβοιας με την ΄Άνδρο και την Τήνο. Με την ολοκλήρωση της διασύνδεσης θα τεθούν σε εφεδρεία οι υφιστάμενες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής των νησιών που λειτουργούν με πετρέλαιο, έχουν δηλαδή αυξημένο κόστος λειτουργίας και επιβαρύνουν το περιβάλλον. Ενδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, το κόστος παραγωγής από τις τοπικές μονάδες στην Πάρο κυμαίνεται στα 190 ευρώ ανά μεγαβατώρα, στη Σύρο στα 230 Euro/MWh και στη Μύκονο στα 350 Euro/MWh έναντι 80 περίπου ευρώ που είναι η μέση χονδρική τιμή του ρεύματος στο ηπειρωτικό σύστημα. Η διαφορά του κόστους παραγωγής, προκειμένου τα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας στα νησιά να είναι ίδια με αυτά της ηπειρωτικής χώρας, επιδοτείται μέσω των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ) που πληρώνουν οι καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ρεύματος. Το κόστος αυτό διαμορφώθηκε πέρυσι στα 780 εκατ. ευρώ, από τα οποία περίπου τα μισά καλύπτουν το κόστος ηλεκτροδότησης της Κρήτης (η διασύνδεση της Κρήτης περιλαμβάνεται επίσης στο αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΑΔΜΗΕ). Για τα τρία νησιά που διασυνδέονται τώρα το κόστος των ΥΚΩ είναι αντίστοιχα 20 εκατ. το χρόνο για την Πάρο, 14 εκατ. ευρώ για τη Σύρο και 30 εκατ. για τη Μύκονο. Η διασύνδεση των νησιών οδηγεί σε σταδιακή ελάφρυνση του κόστους που καταβάλλουν οι καταναλωτές μέσω των ΥΚΩ, περιορίζει την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τη λειτουργία των πετρελαϊκών μονάδων στα νησιά και επιτρέπει την αξιοποίηση του δυναμικού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στα νησιά (αιολικά, φωτοβολταϊκά) αλλά και την αύξηση της παραγωγής θερμικών μονάδων στο ηπειρωτικό σύστημα που θα τροφοδοτούν τα νησιά. Ο διαγωνισμός για τη διασύνδεση των Κυκλάδων είχε προκηρυχθεί και το 2012 αλλά κηρύχθηκε άγονος και επαναπροκηρύχθηκε με διαχωρισμό του συνολικού έργου σε επιμέρους φάσεις.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Σεπτέμβριος 2014 12:28:56


Από σήμερα Δευτέρα τα μειωμένα εισιτήρια στα μέσα μεταφοράς

01 Σεπτέμβριος 2014 08:07:45 Το Ποντίκι - topontiki.gr

«Πρεμιέρα» σήμερα για τις αλλαγές στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς, στις οποίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, μειώσεις όπως αυτή του βασικού εισιτηρίου, στα 1,20 ευρώ από 1,40 σήμερα, αλλά και η μείωση της διάρκειάς του στα 70 λεπτά, από τη 1,5 ώρα που είναι σήμερα. Αναλυτικά

Vice Όλες οι ειδήσεις Time01 Σεπτέμβριος 2014 08:07:45


Σε ισχύ από σήμερα τα νέα μειωμένα εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα

01 Σεπτέμβριος 2014 00:58:54 e-Typos - Ειδήσεις

«Πρεμιέρα» από σήμερα Δευτέρα, για τις αλλαγές στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς, στις οποίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, μειώσεις όπως αυτή του βασικού εισιτηρίου, στα 1,20 ευρώ από 1,40 σήμερα, αλλά και η μείωση της διάρκειάς του στα 70 λεπτά, από τη 1,5 ώρα που είναι σήμερα. Επιπλέον, πολλές πρωτοβουλίες θα δρομολογηθούν ή θα ενισχυθούν, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαφυγή, όπως για παράδειγμα η πολιτική «επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα», τα τουρνικέ σε λεωφορεία, και εκτεταμένοι έλεγχοι από το ενισχυμένο ενιαίο Σώμα ελεγκτών. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από σήμερα, 1η Σεπτεμβρίου, καθιερώνεται μία κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα, με μηνιαίο κόστος 30 ευρώ. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες: τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (τρέχουσα τιμή 45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (τρέχουσα τιμή 20 ευρώ). Επομένως, με ένα ευρώ την μέρα οι πολίτες της Αθήνας θα μπορούν να μετακινούνται σε ολόκληρη την πόλη.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time01 Σεπτέμβριος 2014 00:58:54


Από Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου οι νέες τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

27 Αύγουστος 2014 13:48:59 e-Typos - Ειδήσεις

"Πρεμιέρα" από την ερχόμενη Δευτέρα, 1η Σεπτεμβρίου, για τις αλλαγές στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, στις οποίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, μειώσεις όπως αυτή του βασικού εισιτηρίου, στα 1,20 ευρώ από 1,40 σήμερα, αλλά και η μείωση της διάρκειάς του στα 70 λεπτά, από τη 1,5 ώρα που είναι σήμερα. Επιπλέον, πολλές πρωτοβουλίες θα δρομολογηθούν ή θα ενισχυθούν, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαφυγή, όπως για παράδειγμα η πολιτική "επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα", τα τουρνικέ σε λεωφορεία, και εκτεταμένοι έλεγχοι από το ενισχυμένο ενιαίο Σώμα ελεγκτών. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου, καθιερώνεται μία κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα, με μηνιαίο κόστος 30 ευρώ. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες: τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (τρέχουσα τιμή 45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (τρέχουσα τιμή 20 ευρώ). Επομένως, με ένα ευρώ την μέρα οι πολίτες της Αθήνας θα μπορούν να μετακινούνται σε ολόκληρη την πόλη. Επίσης, καθιερώνεται ένας τύπος εισιτηρίου για όλα τα μέσα με 1,20 ευρώ και χρονική διάρκεια 70 λεπτά. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το εισιτήριο για όλα τα μέσα με 1,40 ευρώ και διάρκεια 90 λεπτά και το εισιτήριο μονής διαδρομής για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ με 1,20 ευρώ. "Πήραμε μια βασική απόφαση στρατηγικής: Μια πόλη, ένα δίκτυο, ένας φορέας. Όχι 66 δήμοι, αλλά μια πόλη. Όχι 4 μέσα, αλλά ένα δίκτυο. Όχι 3 εταιρείες αλλά ένας όμιλος. Για να εφαρμοστεί η πολιτική μας υπάρχουν τέσσερις βασικές αρχές: Συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αποφάσεις, δουλειά" σχολίασε σχετικά ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Σχετικά με τη νέα τιμολογιακή πολιτική από τον Σεπτέμβριο, ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι απλουστεύεται, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα». Επιπλέον, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου ΟΑΣΑ περιλαμβάνει μία σειρά από καινοτόμες μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών και οι οποίες είναι σε εξέλιξη ή έχουν ήδη εφαρμοστεί. Ενδεικτικά: 1. Η εφαρμογή Google trip planner διαθέσιμη στο διαδίκτυο (web, κινητά, ταμπλέτες) προσφέροντας στο επιβατικό κοινό πληροφορίες για τις καλύτερες διαθέσιμες διαδρομές μέσα από το δημόσιο δίκτυο μεταφορών, 2. Το τουριστικό εισιτήριο που παρέχει απεριόριστες διαδρομές για τρεις μέρες, συμπεριλαμβανομένης και μίας διαδρομής με επιστροφή από/προς το αεροδρόμιο, και κοστίζει 20 ευρώ, ενώ θα παρέχονται και φυλλάδια/χάρτες στα αγγλικά, 3. Η νέα εξπρές λεωφορειακή γραμμή (X80) που συνδέει την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά με το κέντρο της πόλης και το μουσείο της Ακρόπολης ξεκίνησε τον περασμένο μήνα, 4. Η τηλεφωνική γραμμή 11185 που έχει μετατραπεί στον μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις διαδρομές, καταγράφει καταγγελίες και δέχεται παρατηρήσεις, 5. Οι νέοι τρόποι αγοράς εισιτηρίων με την εισαγωγή του συστήματος θερμικής (e-voucher) μέσα στους επόμενους μήνες σε περίπου 5.000 σημεία πώλησης, καθώς και την αγορά εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile ticketing), 6. Η σταδιακή επέκταση των πρότυπων γραμμών, πρωτοβουλία που βραβεύτηκε πρόσφατα στο Συνέδριο Transport Logistics Awards 2014, 7. Εντός του Ιουνίου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στον Όμιλο ΟΑΣΑ και τον ανάδοχο για το έργο ΣΔΙΤ της τηλεματικής, 7. Για το έργο ΣΔΙΤ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του έδωσε το τελικό πράσινο φως για την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και του προσωρινού αναδόχου.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time27 Αύγουστος 2014 13:48:59


Ερήμωσαν και τα μέσα μαζικής μεταφοράς

01 Αύγουστος 2014 15:53:29 Ελλάδα | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Δραματικές είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Από το 2009 και έ...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time01 Αύγουστος 2014 15:53:29


Πώς θα λειτουργούν τα μέσα μεταφοράς με το θερινό πρόγραμμα

03 Ιούλιος 2014 19:46:10 e-Typos - Ειδήσεις

Σε ισχύ τέθηκε το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΑΣΑ στα δρομολόγια του μετρό, προαστιακού, λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ στην πλειοψηφία τους, με εξαίρεση το αεροδρόμιο και τις παραλιακές περιοχές, θα είναι μειωμένα. Λεωφορεία και τρόλεϊ Ήδη, από την 1η Ιουνίου 2014 έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια σε τρεις από τις τέσσερις λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τόσο τις καθημερινές, όσο και τα Σαββατοκύριακα. Συγκεκριμένα τα Σαββατοκύριακα, θα ακολουθείται το πρόγραμμα καθημερινής για τις γραμμές Χ93, Χ95 και Χ96. Επίσης, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τα Σαββατοκύριακα, αυξάνεται η συχνότητα των δρομολογίων που χρησιμοποιούνται για μετάβαση σε παραλίες της Αττικής: 171, 304, 305, Α1, Α2, Β2, Ε22. Τέλος, από τη Δευτέρα 30 Ιουνίου έως και Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής 070 «Γηροκομείο- Αρ. Πάγος- Δικαστ. Ευελπίδων». Οι επιβάτες για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ στο 11185. Μετρό - Τραμ Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια του μετρό (γραμμή 1,2,3) θα πραγματοποιούνται ανά 7,5 λεπτά τις ώρες αιχμής, ενώ από το τέλος Ιουλίου έως τον Δεκαπενταύγουστο, η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι ανά 15 λεπτά. Αντίστοιχα, στο τραμ τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται ανά 20- 25 λεπτά. Οι επιβάτες για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185. Προαστιακός σιδηρόδρομος Στον προαστιακό σιδηρόδρομο, μεταβολές έχουν ήδη επέλθει στο δρομολόγιο Πειραιάς- Στ. Λαρίσης- Οινόη- Χαλκίδα. Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες τα δρομολόγια εκτελούνται ανά 2 ώρες. Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί το 14511.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time03 Ιούλιος 2014 19:46:10


Επιφυλάξεις για τη νέα τιμολογιακή πολιτική στα μέσα μεταφοράς

19 Ιούνιος 2014 16:34:18 e-Typos - Ειδήσεις

Ενστάσεις για τη νέα τιμολογιακή πολιτική των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, διατυπώνει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Τα μέλη του χαρακτηρίζουν μεν θετική τη «μείωση των τιμών των εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών», πλην όμως «αρνητική» την κατάργηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία και τρόλει. Ειδικότερα, ο Σύλλογος επισημαίνει πως η μείωση των τιμών των εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών «είναι πολύ θετική για τους πολίτες και τους επισκέπτες της Αττικής, ιδιαίτερα σε αυτή τη δυσμενή οικονομική συγκυρία» αλλά τονίζει πως «είναι αμφίβολο, αν η αναμενόμενη αύξηση στην επιβατική κίνηση θα αντισταθμίσει την απώλεια των εσόδων περίπου 10 εκ. ευρώ για τον ΟΑΣΑ (και τους εποπτευόμενους από αυτόν φορείς)». Ως εκ τούτου -προσθέτουν οι συγκοινωνιολόγοι- «αν αυτό δεν συμβεί, τότε η απώλεια αυτή θα πρέπει να επιδοτηθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή από τους φορολογούμενους». Σύμφωνα με τους ίδιους, προκειμένου να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, θα πρέπει να ληφθούν πρόσθετα μέτρα που θα βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, όπως αναμόρφωση δρομολογίων, ευρύτερη κάλυψη περιοχών, καλύτερος συντονισμός μεταξύ των μέσων μαζικών μεταφορών κ.ά., ώστε να διασφαλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση στην επιβατική κίνηση. Σε ό,τι αφορά τη μείωση του χρόνου ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου από 90 λεπτά που είναι σήμερα σε 70 λεπτά, οι ίδιοι δηλώνουν ότι θα δημιουργήσει σύγχυση στους τακτικούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών και οικονομική επιβάρυνση. «Τα 90 λεπτά είναι ένας αποδεκτός χρόνος μετακίνησης για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν περισσότερα του ενός συγκοινωνιακά μέσα» αναφέρουν. Επίσης, οι συγκοινωνιολόγοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στην κατάργηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικά για λεωφορεία και τρόλεϊ, σημειώνοντας πως, παρά το γεγονός ότι το μετρό είναι το πιο ποιοτικό μέσο μαζικής μεταφοράς στην Αττική, εν τούτοις το λεωφορείο κατέχει τη μερίδα του λέοντος στην επιβατική κίνηση. «Οπότε οι πολίτες που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικά για το λεωφορείο (και το τρόλεϊ) θα έχουν οικονομική επιβάρυνση, καθώς καταργείται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών μειωμένου κόστους για τα μέσα αυτά. Αυτό είναι αρνητικό, καθώς το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του λεωφορείου έναντι του μετρό είναι η ευελιξία του στην προσβασιμότητα απομακρυσμένων περιοχών και η ευρεία γεωγραφική του κάλυψη» λένε. Σε ό,τι αφορά την είσοδο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, όπως ίσχυε παλαιότερα στην Αθήνα και εφαρμόζεται σήμερα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις (π.χ. Λονδίνο και Στοκχόλμη), τονίζουν πως πρόκειται για ένα μέτρο που βοηθάει στη μείωση της λαθρεπιβίβασης, αλλά θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις, ώστε αυτό να μην έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη συμφόρηση και αναμονή για τους επιβάτες. Στην κατεύθυνση αυτή, μπορεί να βοηθήσει η αποδοτικότερη δρομολόγηση των λεωφορείων και τρόλεϊ κατά τις ώρες αιχμής (δηλ. αύξηση των δρομολογίων), ώστε να επιμεριστεί η επιβατική κίνηση και να αποσυμφορηθούν τα οχήματα τις περιόδους αυτές. Για την αύξηση των σημείων πώλησης εισιτηρίων στα 5.000, επισημαίνουν, πως δεν θα διευκολύνει την πώληση των εισιτηρίων, αφού και σήμερα τα σημεία πώλησης εισιτηρίων στην Αττική είναι περισσότερα από 4.000, αλλά τα περισσότερα από αυτά είναι ανενεργά (δεν έχουν εισιτήρια). Οπότε, αποφαίνονται, ο στόχος θα πρέπει να είναι πρώτα να λειτουργήσουν τα υπάρχοντα. Ο Σύλλογος Ελλήλων Συγκοινωνιολόγων τονίζει ακόμη ότι θα πρέπει να προχωρήσει με πιο εντατικούς ρυθμούς η εφαρμογή της έξυπνης κάρτας. «Η σωστή εφαρμογή αυτού του μέτρου μπορεί να μειώσει δραστικά τα φαινόμενα λαθρεπιβίβασης, να αυξήσει τα έσοδα για τους οργανισμούς αστικών συγκοινωνιών και να εξυπηρετήσει πιο αποδοτικά το επιβατικό κοινό» λέει. Τέλος, σε ό,τι αφορά τη μετονομασία από ΟΑΣΑ σε «Συγκοινωνίες Αθηνών», οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν «Συγκοινωνίες Αττικής».

Vice Όλες οι ειδήσεις Time19 Ιούνιος 2014 16:34:18


Μειώνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

16 Ιούνιος 2014 13:56:46 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Τη μείωση των κομίστρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Ειδικότερα,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time16 Ιούνιος 2014 13:56:46


Εκπτωση 5% στην Αγορά Καταναλωτή του Ρέντη για τους κατόχους καρτών μέσων μαζικής μεταφοράς

04 Ιούνιος 2014 22:26:28 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Έκπτωση 5% στις αγορές προϊόντων από την Αγορά του Καταναλωτή στου Ρέντη για τους κατόχους μηνιαίων ή ετήσιων καρτών του ΟΑΣΑ ανακοίνωσε η διοίκηση...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time04 Ιούνιος 2014 22:26:28