εξαγορα μαρινοπουλοσ

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Λήξαν το ζήτημα μεταξύ «Μαρινόπουλος» και «ΕΒΟΛ»

10 Φεβρουάριος 2016 14:31:40

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Στην άμεση διευθέτηση του ζητήματος που είχε ανακύψει μεταξύ της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ και της Μαρινόπουλος προχώρησαν οι επικεφαλής των δύο εταιρειών. Σύμφωνα με πληροφορίες, έπειτα από επικοινωνία μεταξύ της διοίκησης της αλυσίδας σουπερμάρκετ και του προέδρου του Δ.Σ. της ΕΒΟΛ Νικήτα Πρίντζο οι διαπραγματεύσεις ολοκληρώθηκαν και ήδη ο ανεφοδιασμός των καταστημάτων της αλυσίδας πραγματοποιείται κανονικά. Το ζήτημα είχε ανακύψει έπειτα από απόφαση του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου, ο οποίος ελέγχει τη Γαλακτοβιομηχανία ΕΒΟΛ, να ασκήσει πίεση προς την αλυσίδα σουπερμάρκετ διεκδικώντας οφειλές. Η συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία αποτελεί έναν από τους κύριους συνεργάτες και προμηθευτές της Μαρινόπουλος και μέχρι σήμερα είχε στηρίξει τις προσπάθειες που καταβάλει η αλυσίδα σουπερμάρκετ να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της, παρά το εξαιρετικά αντίξοο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στο λιανεμπόριο. Πρόκειται άλλωστε για μία πολυετή συνεργασία μεταξύ του συνεταιρισμού και της εταιρείας Μαρινόπουλος με σημαντική οικονομική και κοινωνική στήριξη, καθότι η συνεργασία αυτή επηρεάζει και διατηρεί χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, αλλά και εφοδιάζει με ελληνικά τοπικά προϊόντα εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά. Η αναγνώριση των κοινών αυτών συμφερόντων και η διαπίστωση ότι προμηθευτές – λιανέμποροι αποτελούν κρίκους μιας αλυσίδας που δεν μπορεί να διαρραγεί, διότι σε διαφορετική περίπτωση οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για όλους, οδήγησε στη διευθέτηση του ζητήματος το οποίο ήδη θεωρείται λήξαν, σύμφωνα με στελέχη των δύο εταιρειών. Μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων, εκπρόσωποι των εταιρειών ανέφεραν πως στόχος και των δύο πλευρών είναι η απρόσκοπτη και ανεπηρέαστη συνέχιση της στενής συνεργασίας και κοινής πορείας λιανεμπορίου και βιομηχανίας, ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας όλης της χώρας. Πηγή: capital.gr Μαρινόπουλος ΕΒΟΛ ζήτημα σούπερ μάρκετ Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time10 Φεβρουάριος 2016 14:31:40


Ads

Πάνω από 11 εκατ. πελάτες διαθέτει η Μαρινόπουλος

21 Δεκέμβριος 2015 17:06:59

ΕΛΛAΔΑ Η Μαρινόπουλος ΑΕ, σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό της, αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη λιανεμπορική αλυσίδα της χώρας καθώς δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1962. Η εταιρεία διαθέτει συνολικά 1033 καταστήματα, 11 εκατομμύρια πελάτες, 915 τοπικούς προμηθευτές και 13699 εργαζόμενους συνολικά σε 5 χώρες. Έχοντας το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο του εμπορικού κλάδου, ύψους 250 εκατ. ευρώ για την τριετία 2012-2014, η Μαρινόπουλος ΑΕ αποτελεί ένας από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της χώρας. Παράλληλα, μόνο μέσα στο 2014, εταιρεία επένδυσε 18,8 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη του δικτύου της και περισσότερα από 5 εκατ. ευρώ σε νέες φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες. Άλλωστε όπως επισημαίνει και ο Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της Μαρινόπουλος ΑΕ Γιώργος Βογιατζάκης « Οι μεγάλες επιχειρήσεις δίνουν οξυγόνο στην οικονομία της χώρας, ιδιαίτερα στην δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα μας. Για αυτό δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίζει να στηρίζει και τα επόμενα χρόνια τις ελληνικές οικογένειες, τους Έλληνες παραγωγούς και την οικονομία της χώρας.» Μαρινόπουλος καταστήματα Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time21 Δεκέμβριος 2015 17:06:59


Ενδιαφέρον για την εξαγορά του 17% του ΔΕΣΦΑ

10 Νοέμβριος 2015 13:21:34 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Στο ενδεχόμενο εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την πλευρά κοινοπραξίας βελγικών και ισπανικών συμφερόντων για την εξαγορά του 17% του ΔΕΣΦΑ (Διαχειριστής...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time10 Νοέμβριος 2015 13:21:34


Ο 5ος Απολογισμός Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης της Μαρινόπουλος Α.Ε.

06 Οκτώβριος 2015 12:16:02

Advertorial Η Μαρινόπουλος Α.Ε. προχώρησε στην έκδοση του 5ου Απολογισμού Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης που αφορά στο 2014. Η εταιρεία είναι η μοναδική στο χώρο του λιανεμπορίου, στην Ελλάδα, η οποία εκδίδει ολοκληρωμένο Απολογισμό, με βάση τις διεθνείς οδηγίες G4 του Global Reporting Initiative. Ο Απολογισμός διατηρεί το επίπεδο συμφωνίας «Core» ακολουθώντας τις διεθνείς οδηγίες G4 (έκδοση 2013) του Global Reporting Ιnitiative (κάνοντας αναφορά σε 74 δείκτες GRI), και παράλληλα επεκτείνει για λόγους διαφάνειας την αναφορά σε συνολικά 240 ποσοτικούς δείκτες αποτελεσμάτων (60 περισσότερους από την προηγούμενη χρονιά). Για λόγους πρακτικής δέσμευσης περιλαμβάνει 24 ποσοτικούς στόχους για το 2015, ενώ για πρώτη φορά παρουσιάζονται τα κυριότερα αποτελέσματα της παρουσίας της Μαρινόπουλος Α.Ε. στις χώρες του εξωτερικού όπου δραστηριοποιείται (Αλβανία, Κύπρο και ΠΓΔΜ), με ενδεικτικές αναφορές στις δραστηριότητές της στη Βουλγαρία. Μετουσιώνοντας σε πράξη τη δέσμευση της Μαρινόπουλος Α.Ε. για διαφάνεια και δικαιοσύνη, ο Απολογισμός Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης αποτελεί έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους Κοινωνικούς Εταίρους, ενώ παράλληλα θέτει τις βάσεις για την αξιολόγηση της επίδοσης της εταιρείας τόσο εσωτερικά, όσο και από τους ίδιους τους Κοινωνικούς Εταίρους. Αναλυτικότερα, τα σημαντικότερα αποτελέσματα της εταιρείας: · Με 11.993 εργαζομένους (38 διαφορετικών εθνικοτήτων), παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους ιδιώτες εργοδότες στην Ελλάδα. · Δημιούργησε πάνω από 2.500 έμμεσες θέσεις εργασίας στους franchisees της. · Αύξησε κατά 27,3%, τις οικογένειες που επωφελούνται απο τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, σε συνολικά 1.791 οικογένειες. Αύξησε, παράλληλα, κατά 27,3% την αξία των προϊόντων που διανεμήθηκαν από τα Κοινωνικά Παντοπωλεία το 2014. · Έχει εγγράψει πάνω από 500.000 άτομα στο εκπτωτικό πρόγραμμα για κοινωνικά ασθενέστερους. · Μείωσε περαιτέρω το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα με συνολικές επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ. · Μείωσε τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 1,4%, την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 4,8%, τη χρήση χαρτιού για εμπορικούς σκοπούς κατά 11%, τη χρήση νερού κατά 2%, τη συνολική ποσότητα ψυκτικών υλικών που χρησιμοποιεί κατά 4% και τη δυνητική επίδραση των ψυκτικών υλικών που χρησιμοποιεί κατά 30,2%. · Μείωσε κατά 1,3% τη διάθεση πλαστικών σακουλών, ενώ αύξησε κατά 22,6% τη διάθεση επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών. · Το ποσοστό των προμηθειών τροφίμων που πραγματοποίησε από εγχώριους προμηθευτές (συμπεριλαμβανομένων και εισαγωγών από τοπικούς προμηθευτές) έφτασε το 87,5% των συνολικών αγορών. · Αύξησε τον αριθμό διαθέσιμων βιολογικών προϊόντων στα καταστήματά της κατά 10,5%. Παράλληλα, σε κάθε χίλια προϊόντα που πωλούνται στα καταστήματά της, σχεδόν τα 4 είναι βιολογικά. · Διατήρησε το ποσοστό προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας Carrefour σε επίπεδο πάνω από 26% των συνολικών πωλήσεων. · Βελτίωσε το δείκτη απουσίας λόγω ατυχημάτων κατά 80% σε σχέση με το 2013. · Εκπαίδευσε, τουλάχιστον μία φορά, πάνω από το 25% των εργαζομένων της μέσα στο 2014. · Διατήρησε το ποσοστό των γυναικών σε διοικητικές θέσεις πάνω από 40%. · Το 100% των προμηθευτών προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας Carrefour υπέγραψαν ότι τηρούν τις απαιτήσεις του κανονισμού REACH. Αναφερόμενος στον 5ο Απολογισμό Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης της Μαρινόπουλος Α.Ε., ο Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Γεώργιος Βογιατζάκης, επεσήμανε: «H Μαρινόπουλος Α.Ε., με άξονα το σεβασμό προς τον καταναλωτή και το περιβάλλον, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της από κάθε γωνιά της Ελλάδας, επένδυσε σε καινοτόμες ιδέες, σε νέες τεχνολογίες και στην ορθολογική οργάνωση των δικτύων της, επιτυγχάνοντας να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της και να σταθεί υπεύθυνα δίπλα στην κοινωνία και το περιβάλλον. Για όλους εμάς στη Μαρινόπουλος Α.Ε., η επιχειρηματική μας πορεία ήταν και παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξη. Αυτό προϋποθέτει να λειτουργούμε ως επαγγελματίες, σκεπτόμενοι παράλληλα και ως πολίτες. Για το λόγο αυτό, στοχεύουμε στη δημιουργία και διατήρηση αδιάρρηκτων σχέσεων εμπιστοσύνης με όλους όσοι επηρεάζουν ή επηρεάζονται από τις δραστηριότητές μας. Βασική μας επιδίωξη είναι να παραμένουμε πιστοί στις αρχές της βιώσιμης και υπεύθυνης ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, να αξιολογούμε την απόδοσή μας σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένους δείκτες και να θέτουμε υψηλούς νέους στόχους, με διαφάνεια και λογοδοσία. Με διαφάνεια, υπευθυνότητα και ομαδική δουλειά, συμπορευόμαστε με την κοινωνία ώστε να βρισκόμαστε ουσιαστικά και με κάθε δυνατό τρόπο, δίπλα σε κάθε Έλληνα». Μαρινόπουλος ΑΕ απολογισμός Global Reporting Initiative Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Οκτώβριος 2015 12:16:02


Γνωρίστε το «m», το διμηνιάιο περιοδικό που εξέδωσε η Μαρινόπουλος Α.Ε.

05 Οκτώβριος 2015 19:01:02

MEDIA Στην έκδοση διμηνιαίου περιοδικού προχώρησε η Μαρινόπουλος Α.Ε. με τον τίτλο «m», το οποίο, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας Γιώργο Βογιατζάκη, «στοχεύει στο να δώσει βήμα διαλόγου σε επιχειρηματίες, πολιτικούς, εργαζόμενους και καταναλωτές». Στις σελίδες του «m» ο καθένας θα μπορεί να βρει τα κυριότερα νέα της Μαρινόπουλος Α.Ε., τα νέα της εγχειρήματα, σημαντικές ειδήσεις από τον χώρο του λιανικού εμπορίου, καινοτόμες ιδέες από τον κλάδο των τροφίμων και πολλά ακόμη. Όπως αναφέρει ο Γιώργος Βογιατζάκης στο Editorial της έκδοσης, «κάθε καινούργια έκδοση είναι ένας νέος αγώνας δρόμου και κάθε λέξη της ένας ολοκαίνουργιος χτύπος σε μια καρδιά που δημιουργήθηκε για να πληροφορεί. Για να παίρνει μια είδηση, ένα νέο που για όλους εμάς είναι σημαντικό και να το φέρνει στα σπίτια σας». Το πρώτο τεύχος του «m» είναι αφιερωμένο στη νέα εφαρμογή της Μαρινόπουλος Α.Ε., «Greeks Do Eat Better», η οποία προσφέρει την πρώτη πανελλαδική χαρτογράφηση χιλιάδων ελληνικών προϊόντων και παραγωγών σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί την πρώτη ψηφιακά οργανωμένη εκστρατεία εντοπισμού και διάδοσης της πλούσιας ελληνικής παραγωγής. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν ένα ιδιαίτερο προϊόν ή παραγωγό και να το «καρφώσουν» στην εφαρμογή, δημιουργώντας την πρώτη ψηφιακή κοινότητα για την ελληνική παραγωγή. Πρεσβευτές είναι η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελένη Ψυχούλη, ο σεφ Ανδρέας Λαγός και η συγγραφέας και δημοσιογράφος γεύσης Νίκη Μηταρέα, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει να «καρφώνουν» τα προϊόντα και παραγωγούς που έχουν ξεχωρίσει. Το app διατίθεται δωρεάν σε Google Play και Apple Store. Το τεύχος, μεταξύ άλλων, παρουσιάζει ακόμα το πρότυπο super market που δημιουργήθηκε στο Μαρκόπουλο, με βάση συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα οδοιπορικό στο χώρο του κρασιού, ανάλυση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας www.carrefour.gr , ρεπορτάζ για το πρόγραμμα κοινωνικών παντοπωλείων της Μαρινόπουλος, παρουσίαση της έρευνας Medweight του Τμήματος Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου κ.α. Ο σχεδιασμός της έκδοσης έγινε από την Greek Infographics-Πάνος Κωνσταντόπουλος, ενώ ο συντονισμός της ύλης από την Weber Shandwick και τη Δήμητρα Δασκαλάκη. Υπεύθυνος Έκδοσης είναι η Διεύθυνση Επικοινωνίας Εταιρικής Υπευθυνότητας της Μαρινόπουλος, με τις Αγγελική Μοτσάκου, Κέλλυ Κουφοπούλου. Μαρινόπουλος Α.Ε. περιοδικό εφαρμογή Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time05 Οκτώβριος 2015 19:01:02


To 100αρι «τρέχει» και πάλι στο δίκτυο καταστημάτων της Μαρινόπουλος

22 Σεπτέμβριος 2015 12:54:43

Advertorial Για 2η συνεχόμενη χρονιά, από τις 18 Σεπτεμβρίου έως τις 31 Οκτωβρίου, 100 μοναδικές προσφορές περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα της Μαρινόπουλος σ’ όλη την Ελλάδα. Το αγαπημένο δίδυμο της Δάφνης Λαμπρόγιαννη και του Βλαδίμηρου Κυριακίδη επανέρχεται με το 100αρι Νο2 της Μαρινόπουλος για να μας «ταξιδέψει» μέσα από 12 σπαρταριστές τηλεοπτικές ιστορίες σε 100 μοναδικές προσφορές! Από 18/9 έως 31/10 «τρέχουμε» ένα 100αρι κέρδους και χαμηλών τιμών σε όλα τα βασικά είδη, τρόφιμα και μη τρόφιμα, με προσφορές που φτάνουν έως και το 50%! Παράλληλα, η ανανεωμένη ιστοσελίδα της Μαρινόπουλος αλλά και τα social media (Facebook Instagram) της εταιρείας, θα ενημερώνουν καθημερινά τους καταναλωτές για όλες τις μοναδικές προσφορές! 100αρι Νο2 στη Μαρινόπουλος! Η μεγάλη εμπορική ενέργεια της Μαρινόπουλος είναι εδώ για να προσφέρει προϊόντα ευρείας γκάμας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές για μοναδικά οικονομικές και συμφέρουσες αγορές για περισσότερο από ένα μήνα! Εσείς, θα «τρέξετε»; Μαρινόπουλος προσφορές 100αρι Κυριακίδης Λαμπρόγιαννη τιμές Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time22 Σεπτέμβριος 2015 12:54:43


"ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ" και "ΔΡΟΜΕΑΣ" ενώνουν τις δυνάμεις τους

07 Μάϊος 2015 11:54:36

Advertorial Η Μαρινόπουλος Α.Ε. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία επίπλων «ΔΡΟΜΕΑΣ» Από το τέλος Μαΐου 2015, μία μεγάλη συλλογή καλαίσθητων επίπλων θα είναι διαθέσιμη σε 14 καταστήματα Carrefour σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Δράμα, Ξάνθη, Ιωάννινα, Πάτρα, Ηράκλειο και Ρόδο. Η συλλογή επίπλων περιλαμβάνει μία ευρεία γκάμα προϊόντων όπως γραφεία, κρεβάτια, βιβλιοθήκες, καθίσματα και ερμάρια. Τα έπιπλα «ΔΡΟΜΕΑΣ» παράγονται από διάφορες μορφές ξύλου σε πολλά χρώματα, που τα καθιστούν ιδανικά για κάθε χώρο. Τα έπιπλα της εταιρείας συνδυάζουν την άριστη ποιότητα και το μοντέρνο σχεδιασμό με τις προσιτές τιμές. Η Μαρινόπουλος Α.Ε., παραμένει συνεπής στη δέσμευσή της να προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, καλύπτοντας με τη γκάμα της, όλο και περισσότερες ανάγκες των καταναλωτών της. Πλέον και στο χώρο του επίπλου, η Μαρινόπουλος Α.Ε. φροντίζει να προσφέρει ποιοτικές και οικονομικές επιλογές στους πελάτες της. Η «ΔΡΟΜΕΑΣ» Με έδρα τις Σέρρες, η εταιρεία «ΔΡΟΜΕΑΣ» δραστηριοποιείται, από το 1979, στην παραγωγή και εμπορία επίπλων γραφείου, καθισμάτων, διαχωριστικών τοιχωμάτων και συστημάτων αρχειοθέτησης. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης του ΔΡΟΜΕΑ, στελεχώνουν έμπειροι σχεδιαστές και αρχιτέκτονες, γεγονός που αποτελεί το κλειδί για την παραγωγή καινοτόμων και εργονομικών προϊόντων. Μαρινόπουλος δρομέας συνεργασία Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time07 Μάϊος 2015 11:54:36


Ολοκληρώθηκε η συμφωνία εξαγοράς της «Cretan Retail Management Παντοπωλεία Κρήτης ΑΕ»

04 Μάϊος 2015 12:36:43

Advertorial Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του 51% της «CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» στη Μαρινόπουλος Α.Ε., μετά από τη σχετική έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Με βάση τη συμφωνία, η Μαρινόπουλος Α.Ε. αναλαμβάνει τη διοίκηση της εταιρείας, η δραστηριότητα της οποίας αφορά στην προμήθεια και υποστήριξη του δικτύου 98 συνεργαζόμενων σούπερ μάρκετ με την επωνυμία «CRM αριάδνη» στην αγορά της Κρήτης. Στόχος της Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι η περαιτέρω ενίσχυση και ενδυνάμωση της CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗ Α.Ε. (CRM) στην τοπική αγορά, μέσα από την ανάπτυξη σημαντικών συνεργειών μεταξύ των δύο εταιρειών, οι οποίες θα οδηγήσουν στην καλύτερη υποστήριξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων της CRM. Παράλληλα, η Μαρινόπουλος θα υποστηρίξει δυναμικά τη λειτουργία της αλυσίδας «CRM αριάδνη». Πρόκειται για ένα ισχυρό δίκτυο με μακροχρόνια και σημαντική παρουσία στην Κρήτη. Η αλυσίδα όχι μόνο θα συνεχίσει να ενισχύει την τοπική παραγωγή, αλλά θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει στο καταναλωτικό κοινό του νησιού. Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η Μαρινόπουλος Α.Ε., η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου στην Ελλάδα, διαθέτει πλέον 1.022 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Επικράτεια. Τα 139 από αυτά βρίσκονται στην Κρήτη. Μαρινόπουλος Παντοπωλεία Κρήτη Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time04 Μάϊος 2015 12:36:43


Ανακαλείται τριμμένη καρύδα με σαλμονέλα από τα Carrefour – Μαρινόπουλος

28 Απρίλιος 2015 17:24:48

ΕΛΛAΔΑ Τριμμένη καρύδα στην οποία ανιχνεύτηκε ο παθογόνος μικροοργανισμός Salmonella spp ανακαλεί η εταιρεία ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. Πρόκειται για το προϊόν με εμπορική ονομασία "Καρύδα Τριμμένη CRF", προέλευσης Ινδίας, σε συσκευασία 200g, με αριθμούς παρτίδας L151209 και L151212, που παρασκευάζεται για λογαριασμό της εταιρείας "ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε." (Αγ. Δημητρίου 63, Άλιμος), ενώ οι έλεγχοι από πλευράς ΕΦΕΤ είναι σε εξέλιξη. Καλούνται οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί το προϊόν να μην το καταναλώσουν. τριμμένη καρύδα σαλμονέλα ΕΦΕΤ απόσυρση

Vice Όλες οι ειδήσεις Time28 Απρίλιος 2015 17:24:48


Πρόταση για εξαγορά της Cyta

05 Μάρτιος 2015 07:51:10 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Την εξαγορά της Cyta Hellas, της θυγατρικής εταιρείας της κυπριακής Cyta που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, εξετάζει η Wind που ήδη έχει ξεκινήσει...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time05 Μάρτιος 2015 07:51:10