δρομολογια λεωφορειων οασα

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Νέες αλλαγές σε γραμμές και δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας από την ερχόμενη Δευτέρα

09 Δεκέμβριος 2014 21:19:51 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Νέο κύμα αλλαγών - το δεύτερο από τις αρχές του φθινοπώρου - στις γραμμές και στα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, θέτει σε...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Δεκέμβριος 2014 21:19:51


Ads

Ηλεκτρονικά εισιτήρια από τον Αύγουστο στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για δρομολόγια από και προς Αθήνα

28 Ιούλιος 2014 14:42:26 e-Typos - Ειδήσεις

Ηλεκτρονικά εισιτήρια θα διατίθενται απ΄ τα μέσα Αυγούστου στους επιβάτες του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη κι αντίστροφα. Συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν το εισιτήριό τους ηλεκτρονικά, αλλά ακόμη και να επιλέγουν τη θέση, στην οποία θα καθίσουν. Οι συναλλαγές θα γίνονται μέσω της ιστοσελίδας του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (www. ktel-thes.gr ), είτε από υπολογιστή είτε από "έξυπνο" κινητό. Έτσι, οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνουν τηλεφωνική κράτηση, ούτε να μεταβαίνουν νωρίτερα στο ΚΤΕΛ για να παραλάβουν το εισιτήριό τους από το γκισέ. "Η κίνηση στη γραμμή προς Αθήνα κάθε χρόνο μειώνεται σε ποσοστό 10% με 15%. Γι’ αυτό και προχωρούμε σε κινήσεις με τις οποίες πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να ανακόψουμε την πτώση", σημειώνει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης. Επισημαίνει δε ότι στις προθέσεις της διοίκησης είναι στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα να λειτουργούν και τουαλέτες μέσα στα λεωφορεία.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time28 Ιούλιος 2014 14:42:26


Κανονικά την Τρίτη τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

14 Ιούλιος 2014 22:51:46 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Kανονικά θα πραγματοποιηθούν από τις 5 το πρωί της Τρίτης τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη. Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ αποφάσισαν...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time14 Ιούλιος 2014 22:51:46


Θεσσαλονίκη: Κανονικά την Τρίτη τα δρομολόγια των λεωφορείων

14 Ιούλιος 2014 21:11:14 Ελλάδα | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ αποφάσισαν να σταματήσουν την επίσχεση εργασίας που πραγματ...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time14 Ιούλιος 2014 21:11:14


Πως θα κινούνται τα ΜΜΕ με το θερινό πρόγραμμα

04 Ιούλιος 2014 09:25:11 Ελλάδα | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Μειωμένα θα είναι τα δρομολόγια του μετρό, του προαστιακού, των λεωφορείων, των τρόλεϊ και του τρ...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time04 Ιούλιος 2014 09:25:11


Πώς θα λειτουργούν τα μέσα μεταφοράς με το θερινό πρόγραμμα

03 Ιούλιος 2014 19:46:10 e-Typos - Ειδήσεις

Σε ισχύ τέθηκε το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΑΣΑ στα δρομολόγια του μετρό, προαστιακού, λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ στην πλειοψηφία τους, με εξαίρεση το αεροδρόμιο και τις παραλιακές περιοχές, θα είναι μειωμένα. Λεωφορεία και τρόλεϊ Ήδη, από την 1η Ιουνίου 2014 έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια σε τρεις από τις τέσσερις λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο, τόσο τις καθημερινές, όσο και τα Σαββατοκύριακα. Συγκεκριμένα τα Σαββατοκύριακα, θα ακολουθείται το πρόγραμμα καθημερινής για τις γραμμές Χ93, Χ95 και Χ96. Επίσης, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τα Σαββατοκύριακα, αυξάνεται η συχνότητα των δρομολογίων που χρησιμοποιούνται για μετάβαση σε παραλίες της Αττικής: 171, 304, 305, Α1, Α2, Β2, Ε22. Τέλος, από τη Δευτέρα 30 Ιουνίου έως και Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής 070 «Γηροκομείο- Αρ. Πάγος- Δικαστ. Ευελπίδων». Οι επιβάτες για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ στο 11185. Μετρό - Τραμ Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια του μετρό (γραμμή 1,2,3) θα πραγματοποιούνται ανά 7,5 λεπτά τις ώρες αιχμής, ενώ από το τέλος Ιουλίου έως τον Δεκαπενταύγουστο, η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι ανά 15 λεπτά. Αντίστοιχα, στο τραμ τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται ανά 20- 25 λεπτά. Οι επιβάτες για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185. Προαστιακός σιδηρόδρομος Στον προαστιακό σιδηρόδρομο, μεταβολές έχουν ήδη επέλθει στο δρομολόγιο Πειραιάς- Στ. Λαρίσης- Οινόη- Χαλκίδα. Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες τα δρομολόγια εκτελούνται ανά 2 ώρες. Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί το 14511.

Vice Όλες οι ειδήσεις Time03 Ιούλιος 2014 19:46:10


Ελεγκτές του ΟΑΣΑ έβαλαν «στην τσέπη» έως και 90.000 ευρώ από πρόστιμα σε επιβάτες

22 Ιούνιος 2014 19:20:10 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Εισέπρατταν πρόστιμα από επιβάτες που μετακινούνταν με τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αθήνας χωρίς εισιτήριο και το σύνολο των χρημάτων...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time22 Ιούνιος 2014 19:20:10


Επιφυλάξεις για τη νέα τιμολογιακή πολιτική στα μέσα μεταφοράς

19 Ιούνιος 2014 16:34:18 e-Typos - Ειδήσεις

Ενστάσεις για τη νέα τιμολογιακή πολιτική των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, διατυπώνει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Τα μέλη του χαρακτηρίζουν μεν θετική τη «μείωση των τιμών των εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών», πλην όμως «αρνητική» την κατάργηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία και τρόλει. Ειδικότερα, ο Σύλλογος επισημαίνει πως η μείωση των τιμών των εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών «είναι πολύ θετική για τους πολίτες και τους επισκέπτες της Αττικής, ιδιαίτερα σε αυτή τη δυσμενή οικονομική συγκυρία» αλλά τονίζει πως «είναι αμφίβολο, αν η αναμενόμενη αύξηση στην επιβατική κίνηση θα αντισταθμίσει την απώλεια των εσόδων περίπου 10 εκ. ευρώ για τον ΟΑΣΑ (και τους εποπτευόμενους από αυτόν φορείς)». Ως εκ τούτου -προσθέτουν οι συγκοινωνιολόγοι- «αν αυτό δεν συμβεί, τότε η απώλεια αυτή θα πρέπει να επιδοτηθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή από τους φορολογούμενους». Σύμφωνα με τους ίδιους, προκειμένου να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, θα πρέπει να ληφθούν πρόσθετα μέτρα που θα βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα των συγκοινωνιακών υπηρεσιών, όπως αναμόρφωση δρομολογίων, ευρύτερη κάλυψη περιοχών, καλύτερος συντονισμός μεταξύ των μέσων μαζικών μεταφορών κ.ά., ώστε να διασφαλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση στην επιβατική κίνηση. Σε ό,τι αφορά τη μείωση του χρόνου ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου από 90 λεπτά που είναι σήμερα σε 70 λεπτά, οι ίδιοι δηλώνουν ότι θα δημιουργήσει σύγχυση στους τακτικούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών και οικονομική επιβάρυνση. «Τα 90 λεπτά είναι ένας αποδεκτός χρόνος μετακίνησης για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν περισσότερα του ενός συγκοινωνιακά μέσα» αναφέρουν. Επίσης, οι συγκοινωνιολόγοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στην κατάργηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικά για λεωφορεία και τρόλεϊ, σημειώνοντας πως, παρά το γεγονός ότι το μετρό είναι το πιο ποιοτικό μέσο μαζικής μεταφοράς στην Αττική, εν τούτοις το λεωφορείο κατέχει τη μερίδα του λέοντος στην επιβατική κίνηση. «Οπότε οι πολίτες που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικά για το λεωφορείο (και το τρόλεϊ) θα έχουν οικονομική επιβάρυνση, καθώς καταργείται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών μειωμένου κόστους για τα μέσα αυτά. Αυτό είναι αρνητικό, καθώς το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του λεωφορείου έναντι του μετρό είναι η ευελιξία του στην προσβασιμότητα απομακρυσμένων περιοχών και η ευρεία γεωγραφική του κάλυψη» λένε. Σε ό,τι αφορά την είσοδο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, όπως ίσχυε παλαιότερα στην Αθήνα και εφαρμόζεται σήμερα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις (π.χ. Λονδίνο και Στοκχόλμη), τονίζουν πως πρόκειται για ένα μέτρο που βοηθάει στη μείωση της λαθρεπιβίβασης, αλλά θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις, ώστε αυτό να μην έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη συμφόρηση και αναμονή για τους επιβάτες. Στην κατεύθυνση αυτή, μπορεί να βοηθήσει η αποδοτικότερη δρομολόγηση των λεωφορείων και τρόλεϊ κατά τις ώρες αιχμής (δηλ. αύξηση των δρομολογίων), ώστε να επιμεριστεί η επιβατική κίνηση και να αποσυμφορηθούν τα οχήματα τις περιόδους αυτές. Για την αύξηση των σημείων πώλησης εισιτηρίων στα 5.000, επισημαίνουν, πως δεν θα διευκολύνει την πώληση των εισιτηρίων, αφού και σήμερα τα σημεία πώλησης εισιτηρίων στην Αττική είναι περισσότερα από 4.000, αλλά τα περισσότερα από αυτά είναι ανενεργά (δεν έχουν εισιτήρια). Οπότε, αποφαίνονται, ο στόχος θα πρέπει να είναι πρώτα να λειτουργήσουν τα υπάρχοντα. Ο Σύλλογος Ελλήλων Συγκοινωνιολόγων τονίζει ακόμη ότι θα πρέπει να προχωρήσει με πιο εντατικούς ρυθμούς η εφαρμογή της έξυπνης κάρτας. «Η σωστή εφαρμογή αυτού του μέτρου μπορεί να μειώσει δραστικά τα φαινόμενα λαθρεπιβίβασης, να αυξήσει τα έσοδα για τους οργανισμούς αστικών συγκοινωνιών και να εξυπηρετήσει πιο αποδοτικά το επιβατικό κοινό» λέει. Τέλος, σε ό,τι αφορά τη μετονομασία από ΟΑΣΑ σε «Συγκοινωνίες Αθηνών», οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν «Συγκοινωνίες Αττικής».

Vice Όλες οι ειδήσεις Time19 Ιούνιος 2014 16:34:18


Από τα κρουαζιερόπλοια στην Ακρόπολη με το Χ80

12 Μάϊος 2014 17:19:59 Ελλάδα | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Ξεκινούν σήμερα τα δρομολόγια της νέας κυκλικής γραμμής του ΟΑΣΑ «Πειραιάς-Ακρόπολη-Σύνταγμα - Χ8...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time12 Μάϊος 2014 17:19:59


Λεωφορείο-εξπρές από τον Πειραιά για το Μουσείο της Ακρόπολης

06 Μάϊος 2014 11:02:34 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Στην ίδρυση λεωφορειακής γραµµής εξπρές που θα συνδέει τα κρουαζιερόπλοια της ακτής Ξαβερίου με την Ακρόπολη και το Σύνταγμα προχώρησε ο ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Μάϊος 2014 11:02:34