βημα νεα της πατρας

Press Report

Πηγές ειδήσεων προϊόντων ενημερώνονται συνεχώς

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+

Ads

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων στις 6-2-2016

06 Φεβρουάριος 2016 10:20:39

MEDIA Διαβάστε αναλυτικά τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων στις 6 Φεβρουαρίου 2016. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Στροφή στο προσφυγικό ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ: ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ... ΕΘΝΟΣ: ΠΟΛΕΜΟΣ με τους ακραίους της Ευρώπης ΕΣΤΙΑ: Ειδικό καθεστώς για Ελλάδα-Ιταλία ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: Παρέμβαση του ΚΚΕ στη Βουλή για τον αγώνα της μικρομεσαίας αγροτιάς ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: Σκηνικό...2015 με άκαρπη διαπραγμάτευση Η ΑΥΓΗ: Ραντεβού στη Βουλή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ΣΕΝΑΡΙΟ τρέλας Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: Οι κρυφές ρήτρες μιας αμαρτωλής σύμβασης ΚΟΝΤΡΑ NEWS: ΣΤΗΝΕΙ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: “ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ” PRESS: ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ Γερμανικό σχέδιο αλά Γκέμπελς ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ: Το “όχι” είναι ένα πιάτο που...τρώγεται κρύο Η ΑΠΟΨΗ: Ντου από παντού ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ: Σκάνδαλο με άρωμα Γαλλίας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: Θα φύγω προειδοποιεί ο Αλ. Τσίπρας Στο βάθος προετοιμάζουν Γ.Δραγασάκη ΣΤΟ ΚΑΡΦΙ του Σαββατοκύριακου: Προσκλητήριο για εθνικό μνημόνιο συνεργασίας ESPRESSO: Μπήκαμε στο πάρτι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΑ: “Πάτρε πίσω τον φόρο σε κρασί-στοίχημα” Η ΑΞΙΑ: ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: ΣΥΜΦΩΝΙΑ ή...μέρες του 2015 ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: Όλα τα μέτωπα ανοιχτά ΗΜΕΡΗΣΙΑ: “Δεν κάνω βήμα πίσω” (συνέντευξη του υπουργού Εργασίας Γ. Κατρούγκαλου) ΚΕΦΑΛΑΙΟ: Έκθεση-σοκ Στουρνάρα για το Προσφυγικό πρωτοσέλιδα εφημερίδες Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time06 Φεβρουάριος 2016 10:20:39


Ads

Η μαγεία του Βιζυηνού και η «Τερεζίν»

09 Ιανουάριος 2016 08:36:41

"Π" ART Μια Γνώμη Έντυπη Έκδοση Μαγεύτηκα. «Άλλην αδελφήν δεν είχομεν παρά μόνον την Αννιώ. Ήτον η χαϊδεμμένη της μικράς ημών οικογενείας και την ηγαπώμεν όλοι. Αλλ’ απ’ όλους περισσότερον την ηγάπα η μήτηρ μας. Εις την τράπεζαν την εκάθιζε πάντοτε πλησίον της και από ό,τι είχομεν έδιδε τον καλλίτερον εις εκείνην. Και ενώ ημάς μας ενέδυε χρησιμοποιούσα τα φορέματα του μακαρίτου πατρός μας, διά την Αννιώ ηγόραζε συνήθως νέα». Υπέροχος λόγος του Βιζυηνού, ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς μας, ο Ηλίας Λογοθέτης, μια συγκλονιστική μάνα, η Μαρία Ζαχαρή, και για ένατη χρονιά το «Αμάρτημα της μητρός μου», κάθε Σάββατο και Κυριακή, στο θέατρο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών. Πρόκειται για το αυτοβιογραφικό διήγημα του Βιζυηνού που παρουσιάζεται χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στη γλώσσα ή περικοπή στο κείμενο, σε μια καθαρά ποιητική θεατρική αφήγηση. Παράλληλα με την εξέλιξη της πλοκής, επιχειρεί και να αναδείξει τη γοητεία της γλώσσας, τη λεπτότητα των αισθημάτων και τις αποχρώσεις των χαρακτήρων του Βιζυηνού. Η παράσταση που έχει αγαπηθεί από το κοινό αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση χρήσης εικαστικού – ευρηματική η σκηνογραφία της Ζαχαρή – και μουσικού περιβάλλοντος (Μιχάλης Γληνιαδάκης). Τα τραγούδια που ακούγονται είναι ποιήματα του Γεωργίου Βιζυηνού που μελοποιήθηκαν ειδικά για την παράσταση αυτή. Μαζί τους η Δήμητρα Καρδιτσιώτη και ο Σάββας Σουρμελίδης. Μυσταγωγία, κατάνυξη, ευρηματικότητα. Μη χάσετε αυτήν την παράσταση. Καμαρώνω. Έχω ξαναγράψει για τα παιδιά της ομάδας «Δήλος» και τις υπέροχες παραστάσεις τους τα τρία τελευταία χρόνια που παρακολουθώ τη δουλειά που γίνεται στη σχολή που καθοδηγεί η εξαίρετη ηθοποιός Δήμητρα Χατούπη. Πέρσι, με τον «Θίασο», μας είχαν προσφέρει μια παράσταση υψηλού επιπέδου, φέτος, με το «Τερεζίν», απόφοιτοι της σχολής κάνουν ένα παραπάνω βήμα, στο θέατρο «Αργώ», που βρίσκεται δίπλα στο «Δήλος». Η Τερεζίν είναι μια πόλη - γκέτο για χιλιάδες Εβραίους αλλά και τόπος συνάντησης των μεγαλύτερων Εβραίων καλλιτεχνών. Το γκέτο - βιτρίνα του ναζιστικού κόμματος συγκέντρωσε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου όλων των ειδών τους καλλιτέχνες. Αντιμέτωποι με τον βέβαιο θάνατο, οι άνθρωποί αυτοί καλούνται να δημιουργήσουν για μια τελευταία φορά πριν σταλούν στους θαλάμους αερίων. Μια ομάδα καλλιτεχνών ετοιμάζει ένα καμπαρέ για την επίσκεψη του Ερυθρού Σταυρού. Το τέλος της παράστασης θα σημάνει και το τέλος της ζωής τους. Ο καλλιτέχνης πεθαίνει, το έργο του όμως μένει και ταξιδεύει στον χώρο και στον χρόνο αιωνίως. Ένα καλλιτεχνικό διάβημα ως ύστατη προσπάθεια επιβίωσης, μια μουσικoχορευτική παράσταση ως απάντηση στη φρικαλεότητα των βασανιστηρίων. Πρωτότυπο κείμενο της ομάδας θεάτρου «Δήλος», εμπνευσμένο από το θεατρικό κείμενο «Ούτε πουλιά πετάνε, ούτε λουλούδια ανθίζουν» της Σοφίας Αδαμίδου, σε σκηνοθεσία της Δήμητρας Χατούπη, με 25 ηθοποιούς επί σκηνής να είναι ταυτόχρονα πρωταγωνιστές. «Αργώ», Ελευσινίων 15, πλησίον σταθμού μετρό Μεταξουργείο, τηλ.: 210-5201684-5, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Βιζυηνός Τερεζίν θέατρο Issue: 1898 Issue date: 06-01-2016 Has video:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time09 Ιανουάριος 2016 08:36:41


Η Σαντορίνη της Nelly’s

31 Αύγουστος 2015 07:09:57

"Π" ART ΘΕΜΑ Έντυπη Έκδοση Της Αντιγόνης Βαντίκη Το «Ποντίκι Art, στη σειρά των καλοκαιρινών αφηγημάτων του, παρουσιάζει τη μαρτυρία του συλλέκτη Δημήτρη Τσίτουρα για τη σχέση της μεγάλης φωτογράφου με το αγαπημένο του νησί και την έκδοση ενός συλλεκτικού βιβλίου… «Ένα μικρό δημοσίευμα της δημοσιογράφου, συγγραφέως και καλής μου φίλης Μαρίας Καραβία, πληροφορούσε τους αναγνώστες του ότι η φημισμένη φωτογράφος Nelly’s είχε επιστρέψει από την Αμερική και ζούσε στη Νέα Σμύρνη. Το νέο αυτό μου προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον να συναντήσω τη μεγάλη φωτογράφο, γιατί ήδη είχα μερικές cartes-postales της Σαντορίνης με την υπογραφή της, από τον αξέχαστο φίλο Μάνο Χαριτάτο και τον παλαιοπώλη Σούλη Παπαθεοδώρου.  Γι’ αυτήν τη συνάντηση μεσολάβησε η Μαρία Καραβία, και τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 1987 χτυπούσα το κουδούνι του διαμερίσματός της, στην οδό Κορδελιού στη Νέα Σμύρνη. Την είσοδο της πολυκατοικίας, όπου παλιότερα υπήρχε το πατρικό της σπίτι, διακοσμούσε ένα μεγάλο εντυπωσιακό έργο από πλακάκια χρώματος μπλε, έργο δικό της, όπως με πληροφόρησε η ίδια. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι με περίμενε με την ίδια αγωνία που είχα κι εγώ να τη συναντήσω! Με ευγένεια και σεβασμό εξέφρασα τον θαυμασμό που είχα από μικρός για τις φωτογραφίες με τη χαρακτηριστική υπογραφή της, και βέβαια για τις cartes-postales της Σαντορίνης. Όση ώρα μιλούσαμε, καταλάβαινα ότι αυτή η μικροσκοπική και ηλικιωμένη γυναίκα εξασκούσε πάνω μου μεγάλη και ιδιαίτερη γοητεία. Ένιωσα ότι αφηνόμουν ηθελημένα να με παρασύρει…  Προσφέρθηκε να μου δείξει τη Σαντορίνη όπως την είδε η ίδια με τον φακό της, προσθέτοντας ότι είχε κι άλλες πολλές λήψεις σε γυάλινες πλάκες.  Στις αλλεπάλληλες κατοπινές συναντήσεις μας, μου χάρισε φωτογραφίες της Σαντορίνης και κατόπιν με προέτρεψε να κρατήσω και όσες άλλες μου άρεσαν.  Της πρότεινα με ενθουσιασμό να δωρίσει το φωτογραφικό της αρχείο στο φωτογραφικό αρχείο του Μουσείου Μπενάκη, το οποίο είχε οργανώσει πρόσφατα η Φανή-Μαρία Τσιγκάκου. Οι φωτογραφίες της Σαντορίνης που μου χάρισε, μαζί με τις λήψεις σε γυάλινες πλάκες που είχε, σκέφτηκα ότι θα μπορούσαν να συγκροτήσουν ένα λεύκωμα. Τον Δεκέμβριο του 1987, το βιβλίο ήταν έτοιμο (1η έκδοση), με τη γενική επιμέλεια της Λούσης Μπρατζιώτη, σε δύο χιλιάδες αντίτυπα, όλα υπογεγραμμένα από την ίδια τη Νέλλη. Συνοδευόμενη πάντα από τον αγαπημένο της σύζυγο Άγγελο, έφτασε σε ένα φοβερά κρύο τυπογραφείο και υπέγραψε με ιδιαίτερη ικανότητα τα αντίτυπα. Η πρώτη αυτή έκδοση, με τον τίτλο “Nelly’s Σαντορίνη 1925-1930”, δίγλωσση (ελληνικά-αγγλικά), έτυχε απρόσμενης υποδοχής από τους Έλληνες αναγνώστες και κριτικούς, ο δε Μάριος Πλωρίτης στο "Βήμα'' την περιέλαβε ανάμεσα στα βιβλία της χρονιάς! Φυσικά, αυτή η έκδοση μας συνέδεσε πλέον πολύ στενά και οικογενειακά.  Στις 18 Μαρτίου του 1988, με ενθουσιασμό τηλεφώνησε για να μου ευχηθεί για τα γενέθλιά μου και για να μου πει ότι μου επιφύλασσε ένα ιδιαίτερο δώρο. Ήθελε πολύ να μου κάνει ένα φωτογραφικό πορτρέτο, με την προϋπόθεση να βρω εγώ ένα φωτογραφικό στούντιο. Τηλεφώνησα αμέσως στον φίλο φωτογράφο Τάκη Διαμαντόπουλο, ο οποίος προσφέρθηκε να διαθέσει την εγκατάστασή του, στην οδό Αρχελάου 27, στο Παγκράτι, με ιδιαίτερη χαρά και τιμή προς τη μεγάλη καλλιτέχνιδα της φωτογραφίας. Μετά τις συστάσεις, η Νέλλη εξερεύνησε τον χώρο. Είχε φέρει μαζί τη μηχανή της και από μια μικρή δερμάτινη τσάντα έβγαλε ένα ύφασμα, το οποίο ήθελε να χρησιμοποιήσει για φόντο. Αλλά είχε παραμείνει επί πολύ χρόνο διπλωμένο και δεν ίσιωνε. Έπρεπε να σιδερωθεί. Με μεγάλη ευγένεια το ζήτησε από τον Διαμαντόπουλο, που το έδωσε στους βοηθούς του να το επιμεληθούν. Όση ώρα σιδερωνόταν το ύφασμα, η Νέλλη φρόντιζε το φως και το σκαμνί όπου θα καθόμουν για τη φωτογράφηση. Τα υπόλοιπα και το αποτέλεσμα τα βλέπετε στη φωτογραφία που δημοσιεύεται. Έπειτα από τόσα χρόνια ευχαριστώ τον Τάκη Διαμαντόπουλο, που κράτησε ζωντανή αυτήν τη μοναδική εμπειρία.  Καιρό μετά, η Νέλλη μού προσέφερε ένα χάρτινο κουτί Kodak λέγοντάς μου: ''Αυτά τα βρήκαμε όταν σκάβαμε τα θεμέλια του σπιτιού μας στην Καλλιθέα(;). Τα φύλαγα πάντα, τώρα όμως σου τα χαρίζω, γιατί γνωρίζω ότι θα βρίσκονται σε καλά χέρια''. Άνοιξα μπροστά της με μεγάλη περιέργεια το κουτί, και με έκπληξη είδα, μέσα σε βαμβάκι κιτρινισμένο από τον χρόνο, δώδεκα κεφαλάκια από αρχαίες Ταναγραίες κι ένα μικρό πήλινο αγαλματίδιο βοσκού με τον σκύλο του. Επίσης και τα πορτρέτα του Δημήτρη Μητρόπουλου, που του έχω μεγάλη αδυναμία. Στο αρχείο της Νέλλης έμεινε αυτό το σπάνιο υλικό, το οποίο έφερε στην Ελλάδα. Ανάμεσα στις φωτογραφίες που διάλεξα να πάρω ήταν μια πολύ ωραία και εντυπωσιακή φωτογραφία, σε sepia, ενός αγροτόπαιδου-αθλητή στους Δελφούς, που η Νέλλη τον συνάντησε κατά τη διάρκεια των Δελφικών Εορτών, της Εύας και του Άγγελου Σικελιανού, και τον έπεισε να τον φωτογραφίσει γυμνό! Αυτό συνέβη το 1930.  Η Νέλλη είχε γεννηθεί στο Αϊδίνι της Μικράς Ασίας, στις 23 Νοεμβρίου του 1899, και πέθανε, πλήρης ημερών, στην Αθήνα, στις 17 Αυγούστου του 1998, δηλαδή σε ηλικία 99 ετών! Στη ζωή της ευτύχησε να έχει την αναγνώριση και την καθιέρωσή της, λαμβάνοντας διάφορες διακρίσεις, αλλά κυρίως με την έκδοση πολλών βιβλίων σχετικών με το έργο της. Μέσα στα χρόνια που κύλησαν απέκτησα, κυρίως από δημοπρασίες, αυθεντικές εκτυπώσεις των φωτογραφιών της από τη Σαντορίνη, που μας βοήθησαν πολύ, από τεχνικής πλευράς, στη νέα έκδοση. Όλες έχουν τη σφραγίδα του εργαστηρίου της, της Αθήνας ή της Νέας Υόρκης. Επίσης, σε πολλές υπάρχει ιδιόχειρη υπογραφή της. Οι φωτογραφίες της Σαντορίνης, στην εποχή τους, όπως μου είχε πει η ίδια, γνώρισαν μεγάλη εμπορική επιτυχία στη Ν. Υόρκη, και κυρίως η φωτογραφία του Πύργου με τον Ναό. Πολλοί αγοραστές-καλλιτέχνες τη μελετούσαν αναλύοντας τους όγκους και τις σκιές της. Όπως προκύπτει από το σύνολο του έργου της, η Νέλλη φωτογράφισε μόνο το Λιμάνι, τα Φηρά, το Φηροστεφάνι, το Ημεροβίγλι και τον Πύργο, διότι εκείνη την εποχή παρουσίαζαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ήταν προσπελάσιμα, ενώ την Οία και το Εμποριό ήταν δύσκολο να τα επισκεφθεί. Η Νέλλη, μεταξύ των άλλων, μου είχε δώσει ένα αντίγραφο ομιλίας της, που πραγματοποιήθηκε το 1930 στη Νέα Υόρκη, με θέμα «Η φωτογραφία στην Ελλάδα», και που δημοσιεύεται για πρώτη φορά στην παρούσα έκδοση. Περιέχει ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις, τεχνικές και αισθητικές, για τη φωτογραφία, αλλά και για το πώς η Νέλλη λειτουργούσε και αντιμετώπιζε δημιουργικά την εργασία της». Δημήτρης Τσίτουρας βιβλίο Σαντορίνη Nelly's Issue:

Vice Όλες οι ειδήσεις Time31 Αύγουστος 2015 07:09:57


Σε ένοπλο αγώνα καλεί ο Νίκος Μαζιώτης – «Ο ΣΥΡΙΖΑ φέρνει νέο μνημόνιο»

28 Μάϊος 2015 13:50:04

ΕΛΛAΔΑ Σε συνέχιση και κλιμάκωση του ένοπλου αγώνα καλεί το φυλακισμένο μέλος του Επαναστατικού Αγώνα, Νίκος Μαζιώτης, ενάντια στην διαφαινόμενη συμφωνία της κυβέρνησης με τους δανειστές που θα σημάνει «νέο μνημόνιο». Σε κείμενό του που αναρτήθηκε στο indymedia, και με το οποίο παίρνει θέση στον εσωτερικό διάλογο που έχει ανοίξει στους κόλπους του αντιεξουσιαστικού χώρου αναφορικά με τους στόχους πάλης του κινήματος, ο Ν. Μαζιώτης σημειώνει ότι «αυτή την περίοδο μια στρατηγική των επαναστατών και του κινήματος, θα ήταν να υπονομεύσουν και να σαμποτάρουν τη συμφωνία της κυβέρνησης με τους δανειστές, πράγμα που θα οδηγούσε στην αστάθεια, στην υπονόμευση και στην ανατροπή της κυβέρνησης αλλά και στην χρεοκοπία του κράτους και του συστήματος, ως ένα πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της επαναστατικής προοπτικής». Παίρνει δε αποστάσεις από το τμήμα του αντιεξουσιαστικού χώρου που αναδεικνύει ως προτεραιότητα τον αντιιμπεριαλιστικό αγώνα και διοργάνωσε πρόσφατα τη διαδήλωση στη γερμανική πρεσβεία, σημειώνοντας ότι με τον τρόπο αυτό ο αντιεξουσιαστικός χώρος εντάσσεται σε ένα τόξο που εκτείνεται «από τη νεοναζιστική χρυσή αυγή ως κάποια γκρουπούσκουλα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς» που «χαρακτηρίζονται από ένα αντιιμπεριαλιστικό-πατριωτικό λόγο και πιο συγκεκριμένα έναν αντιγερμανισμό που αποπροσανατολίζει». Ολόκληρο το κείμενο του Ν. Μαζιώτη, όπως δημοσιεύθηκε στο indymedia: «Μετά τη σύλληψη μου στις 16 Ιουλίου 2014, διοργανώθηκαν εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ηράκλειο Κρήτης και Πάτρα από αναρχικές-αντιεξουσιαστικές συλλογικότητες με θέμα «Ένοπλος Αγώνας-Επαναστατικό Κίνημα-Κοινωνική Επανάσταση». Σκοπός αυτών των εκδηλώσεων ήταν να αναδειχθεί η άρρηκτη σχέση του ένοπλου αγώνα με το επαναστατικό κίνημα του οποίου η δημιουργία είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την Κοινωνική Επανάσταση, για την ανατροπή του κεφαλαίου και του κράτους. Αυτές οι εκδηλώσεις αποτέλεσαν μια αφορμή συζήτησης και τοποθέτησης πάνω σε ζητήματα που απασχολούν όχι μόνο τον αναρχικό-αντιεξουσιαστικό χώρο αλλά και την κοινωνία συνολικά και είναι ιδιαίτερα κρίσιμα αυτή την περίοδο, που η συνέχιση και το βάθεμα της κρίσης μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές και ραγδαίες κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις. Η κυβέρνηση Σύριζα που ανέλαβε λίγους μήνες πριν την εξουσία, ετοιμάζεται να υπογράψει νέα συμφωνία-μνημόνιο με τους δανειστές συνεχίζοντας έτσι την ίδια πολιτική που εγκαινιάστηκε το 2010 και ενώ το ενδεχόμενο χρεοκοπίας και εξόδου της χώρας από το ευρώ έχει εμφανιστεί εκ νέου στον ορίζοντα. Συμπερασματικά οι εκδηλώσεις αυτές ανέδειξαν όπως επισήμανε και η εισήγηση της εκδήλωσης της Αθήνας ότι «Ο ένοπλος αγώνας αποτελεί κομμάτι του κινήματος και μάλιστα εν δυνάμει, είναι αναπόσπαστο τμήμα μιας στρατηγικής που έχει ως στόχο την επαναστατική ανατροπή. Άλλωστε μαζικός ένοπλος αγώνας σημαίνει εμφύλιος ταξικός πόλεμος». Όπως επίσης ανέδειξε, αυτό που στη παρέμβαση της, στην εκδήλωση της Αθήνας έγραψε η καταζητούμενη συντρόφισσα Πόλα Ρούπα ότι «πολύ σημαντική προϋπόθεση για την προώθηση της επανάστασης είναι η κατάθεση στην κοινωνία, των δικών μας θέσεων για την επαναστατική κοινωνία και για την μορφή οργάνωσης που αυτή μπορεί να έχει. Αυτό για να γίνει σε συλλογικό επίπεδο, προϋποθέτει να ανοίξει εδώ και τώρα μια συζήτηση με στόχο τη σύνθεση μας πλατφόρμας θέσεων πάνω στον επαναστατικό κοινωνικό μετασχηματισμό». Αυτή η πλατφόρμα πολιτικών θέσεων μας βοηθάει όχι μόνο να αποσαφηνίσουμε τις προτάσεις μας για μια αταξική-ακρατική κοινωνία, αλλά μας βοηθάει στο να αποδομήσουμε τις πολιτικές θέσεις καθεστωτικών δυνάμεων και κομμάτων όπως του Σύριζα, όπως και θέσεις που υιοθετούνται από ένα συνονθύλευμα πολιτικών δυνάμεων, από τη νεοναζιστική χρυσή αυγή ως κάποια γκρουπούσκουλα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, αλλά και τμήματα του αναρχικού-αντεξουσιαστικού χώρου που χαρακτηρίζονται από ένα αντιιμπεριαλιστικό-πατριωτικό λόγο και πιο συγκεκριμένα έναν αντιγερμανισμό που αποπροσανατολίζει. Ο αντιιμπεριαλισμός από μόνος του δεν προωθεί την ανατροπή του εγχώριου κεφαλαίου, δεν θέτει το ζήτημα της ανατροπής του κράτους ως μηχανισμού ταξικής κυριαρχίας και ως γραφειοκρατικού μηχανισμού, δεν βάζει την προοπτική της Κοινωνικής Επανάστασης, αλλά προωθεί όπως έχει δείξει η ιστορία στις υπανάπτυκτες χώρες την διαταξική συμμαχία μερίδας τουλάχιστον της ντόπιας άρχουσας τάξης - που υποτίθεται δεν επιθυμεί ή δεν «πρέπει» να είναι προσδεμένη στα ιμπεριαλιστικά μονοπώλια -, με τις μεσαίες και κατώτερες τάξεις. Η γραμμή του αντιμπεριαλισμού, η επίκληση του «γερμανικού ιμπεριαλισμού» δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να ρίχνει νερό στο μύλο της κυβέρνησης Σύριζα αυτή τη στιγμή, αφού και αυτή έχει υιοθετήσει μια λαϊκίστικη ρητορεία για τους «κακούς» Μέρκελ και Σόιμπλε ρίχνοντας σε αυτούς αποκλειστικά την ευθύνη για την επιβολή των μνημονίων. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκει την μέγιστη εθνική ομοψυχία παρουσιάζοντας με την βοήθεια τμημάτων των ΜΜΕ που ελέγχονται από ντόπιους ολιγάρχες, τη Γερμανία ως τέταρτο ράιχ και ανασύροντας μνήμες κατοχής. Όμως οι συνθήκες έχουν αλλάξει δεν βρισκόμαστε στην εποχή του εθνικού καπιταλισμού αλλά στην εποχή του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού, όπου το κεφάλαιο κινείτε ελεύθερα πέρα από εθνικά σύνορα το οποίο δεν εμποδίζεται από δασμούς και προστατευτικούς νόμους, η εθνική ταυτότητα δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όπως παλιότερα και έχει αναδειχθεί ως ηγέτιδα δύναμη, μια υπερεθνική οικονομική ελίτ που στο εσωτερικό της βέβαια υπάρχουν και ανταγωνισμοί και αντιπαραθέσεις. Με αφορμή τις εκδηλώσεις που έγιναν, πρότεινα την συγκρότηση πολιτικών πρωτοβουλιών για την σύνθεση μιας επαναστατικής πλατφόρμας από τους συντρόφους και τις συντρόφισσες που διοργάνωσαν αυτές τις εκδηλώσεις, ως ένα πρώτο βήμα για την αφετηρία πολιτικών διαδικασιών που στόχο θα έχουν τη δημιουργία ενός επαναστατικού κινήματος, δηλαδή ενός ενιαίου πολιτικοστρατιωτικού σχηματισμού με συνεκτικές πολιτικές θέσεις και προτάσεις, που θα επιχειρήσει την βίαιη και ένοπλη κατάλυση της εξουσίας, την ανατροπή του κεφαλαίου και του κράτους στη χώρα και την οικοδόμηση μιας αταξικής-ακρατικής κοινωνίας. Από την πλευρά μου πρότεινα ως βάση επεξεργασίας μιας επαναστατικής πλατφόρμας, τις πολιτικές θέσεις που πρότεινε ο Επαναστατικός Αγώνας ως βάση διαλόγου μέσα στον αναρχικό-αντιεξουσιαστικό χώρο, στην προκήρυξη με την οποία ανέλαβε την ευθύνη για την βομβιστική επίθεση στις 10 Απριλίου 2014 στην Διεύθυνση Εποπτείας της Τράπεζας της Ελλάδος στο σύνταγμα. Είναι αρκετά θετικό το γεγονός ότι συντρόφισσες και σύντροφοι από το Ηράκλειο Κρήτης, ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρόταση αυτή, για τη σύνθεση μιας πλατφόρμας θέσεων που αφορά τον επαναστατικό κοινωνικό μετασχηματισμό και πρότειναν με την σειρά τους τη συγκρότηση μιας συνέλευσης που θα έχει σκοπό την διοργάνωση ενός πανελλαδικού συνεδρίου, το οποίο θα επιδιώξει την μέγιστη δυνατή συμφωνία όσον αφορά τις πολιτικές θέσεις του επαναστατικού κινήματος, τα μέσα αγώνα, τη στρατηγική δράσεων και την οργανωτική δομή του κινήματος. Είναι δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια της κρίσης όλο και περισσότεροι σύντροφοι/ισσες προβληματίζονται πάνω στο τι πρέπει να κάνουμε, πάνω στο ζήτημα της επαναστατικής προοπτικής, τι προτάσεις έχουμε απέναντι στην κρίση, τι προτείνουμε στην κοινωνία, πως κοινωνικοποιούμε τα προτάγματα μας. Επειδή βρισκόμαστε σε μια εποχή σύγχυσης όπου οι λέξεις έχουν χάσει το νόημα τους θα πρέπει να επανακαθορίσουμε και να επανανοηματοδοτήσουμε το τι είναι Επανάσταση. Επανάσταση είναι όταν ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, οι φτωχοί, οι καταπιεσμένοι, οι εργαζόμενοι, η νεολαία ανατρέπει με τη βία και τα όπλα την εξουσία, δηλαδή το κράτος που κατέχει μια κοινωνική μειοψηφία, οι πλούσιοι, οι καπιταλιστές, οι ολιγάρχες και επ

Vice Όλες οι ειδήσεις Time28 Μάϊος 2015 13:50:04


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών-Κορίνθου από 17 Απριλίου

16 Απρίλιος 2015 15:38:16 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ρυθμίσεις με σκοπό τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων στη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών θέτει σε εφαρμογή...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time16 Απρίλιος 2015 15:38:16


Βήμα ουσίας για το γήπεδο

31 Μάρτιος 2015 08:32:56 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ενα βήμα μπροστά έκανε η ΑΕΚ ως προς την κατασκευή γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Στη χθεσινή συνάντηση του πρότζεκτ μάνατζερ και εμπνευστή του...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time31 Μάρτιος 2015 08:32:56


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις 23-24 και 26-27 Μαρτίου στη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών

22 Μάρτιος 2015 16:21:11 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Εργασίες εκσκαφής υψηλού ορύγματος θα εκτελεστούν στη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών και θα επιφέρουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Συγκεκριμένα,...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time22 Μάρτιος 2015 16:21:11


Δωρεά του Ιδρύματος Λάτση η νέα μονάδα μεταμόσχευσης μυελού στην Πάτρα

18 Νοέμβριος 2014 19:46:44 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ξεκίνησε τη λειτουργία της η νέα μονάδα μεταμόσχευσης μυελού των οστών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών (Π.Γ.Ν.Π.). To έργο αναβάθμισης...

Vice Όλες οι ειδήσεις Time18 Νοέμβριος 2014 19:46:44


Πρώτο βήμα για νέα σελίδα στις σινοιαπωνικές σχέσεις

10 Νοέμβριος 2014 08:45:05 Διεθνή | Κατηγορία | Ελευθεροτυπία

Μετά από δύο χρόνια έντασης στις σχέσεις Τόκιο-Πεκίνου με αφορμή τα στρατηγικής σημασίας διαφιλον...

Vice Διεθνή Time10 Νοέμβριος 2014 08:45:05


Ολιγόωρη διακοπή κυκλοφορίας το βράδυ της Πέμπτης στη νέα Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών

23 Οκτώβριος 2014 14:16:14 RSS - Επικαιρότητα - Τα Νέα Οnline

Ολιγόωρη κυκλοφοριακή ρύθμιση θα ισχύσει στη νέα Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών, από τις 9 μ.μ σήμερα, Πέμπτη έως τις 6 π.μ την Παρασκευή....

Vice Όλες οι ειδήσεις Time23 Οκτώβριος 2014 14:16:14